Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som ikke gidder å fjerne prislappene under de nye skoene sine. Jeg får lyst til å takle dem, holde dem fast og fjerne klistremerkene med tvang. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når folk skriver hele mailen i subjectfeltet og kun har signatur i selve mailen. 

"Hei. Ville bare gi beskjed om at jeg kommer til å være borte på mandag. Jeg er tilbake på plass på tirsdag!"

Mvh xxx

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den selvbiografien til Jens Stoltenberg får så mye oppmerksomhet hos nettavisene.

"Selvbiografier" kan egentlig ikke bli tatt troverdig, uansett hvem som har skrevet dem. Dette er litteraturens svar på tabloide såpeoperaer / reality show.

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som parkerer moped/motorsykkel foran sykkelstativet slik at man ikke får satt fra seg sykkelen.

Anonymkode: 23dd6...dba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jacklost skrev:

 At det er så kaldt ute :fryser: 

 Da kan du nok glede deg til vinteren! :fnise:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det innafor å....hvorfor er det ikke innafor å.....hyyyyyl, er det innafor,,,,,ER det innafor, eller...hjelp, innafor eller ikke?!? 

Innafor, pinnafor, pøkk.  Jeg blir nesten litt glad hver gang noen bare spør om noe er greit.

Endret av antbug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Irriterer meg mer og mer over at naboene har putta bjelle på halsbåndet til katten sin! Den løper rundt her hele døgnet med den forbaska lyden. Vurderer snart å nappe den av. Hvorfor setter folk bjelle på kattene sine??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke svarer på det jeg spør om.

Vet de ikke, eller ikke har noen mening, eller er uenig, så si i det minste HM!
Taushet er det verste jeg vet. 
 

Anonymkode: b7095...292

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, C'est la vie:) skrev:

Irriterer meg mer og mer over at naboene har putta bjelle på halsbåndet til katten sin! Den løper rundt her hele døgnet med den forbaska lyden. Vurderer snart å nappe den av. Hvorfor setter folk bjelle på kattene sine??

For at katten ikke skal ta byttedyr og for at rovdyrene ikke skal ta dem. Sikkert flere grunner også, men det var de årsakene jeg kom på i farta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle "hobby-psykologene" her på forumet.

Enkelte tråder blir jo til rene gjette-leker hvor folk foreslår alle mulige slags psykiske sykdommer og diagnoser.

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, C'est la vie:) skrev:

Irriterer meg mer og mer over at naboene har putta bjelle på halsbåndet til katten sin! Den løper rundt her hele døgnet med den forbaska lyden. Vurderer snart å nappe den av. Hvorfor setter folk bjelle på kattene sine??

Er jo helt identisk. Det er en katt og ikke en ku. En katt skal jakte, men vanskelig å få jakta når de har bjelle på seg. Altså, hallo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Når man vasker sengetøy med håndduker, kluter etc. og sengetøyet "spiser" alt det andre, så vasken kommer ut som en stor klump. Heller ut alt fra sengetøyet og legger det i tørketrommel. Det kommer igjen ut som en ball inni sengetøyet 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...