Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

At norske aviser og TV alltid forsøker å fremme Norge og nordmenn. For eksempel den filmen "The Martian" med Matt Damon. Den norske skuespilleren Aksel Hennie hadde jo en liten rolle i denne  filmen, og dette er alt som skal til for at norske journalister kaller dette for en "norsk" film.

Eller dersom Barack Obama legger ut ett bilde av seg selv og førstedamen sin som danser, og i bakgrunnen kan man se Thorbjørn Jagland. Da kan norske nettaviser påstå at Obama og Jagland hadde lagt ut ett bilde sammen, som viss nok var populært / fikk en god del likes på sosiale medier. Selv om Thorbjørn Jagland egentlig hadde fint lite med dette bildet å gjøre... :angry:

Anonymkode: dc777...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det irriterer meg at folk tror at når man er kristen (og lignende), så er man det bare innenfor kirkens vegger. Sånn er det bare ikke. Hadde det vært sånn, så kunne man ikke kalt seg kristen. Det er i hverdagen at man viser at man er kristen eller ikke. Det betyr ikke at man skal rope "jeg er kristen" hver gang man kommer inn i et rom, men skjer det noe i kirken på lørdag og folk spør "hva skal du på lørdag?", så kan man ikke si at man ikke skal noe for å ikke støte noen. Det finnes en mellomting mellom det å "rope ting på torget" og det å gjemme seg i kirken og det må rett og slett folk forstå. Man prøver ikke overtale andre til å bli kristen nødvendigvis, men sier hva man driver med uten å skjule det. Har du støtt på personer som mer enn et par ganger prøver å få deg med seg i kirken uten å lykkes (et par ganger må jo være lov, du spør vel om de vil være med ut eller på konserter?), og som alltid finner frem bibelappen uansett hva du sier, da har du møtt på feil personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Salka skrev:

Heller naboen din som bør treffes i hodet av en meteoritt. ;) Det er jo ikke hundens feil. Hvis den står ute i hundegård hele tiden uten at naboen din gidder å gå tur med den og gi den den oppmerksomheten den trenger kjeder den seg sikkert og er sikkert selskapssyk. Har sikkert ikke lært at den ikke skal bjeffe på alt og alle heller. Så bedre at naboen din treffes i hodet av en meteoritt så hunden kommer til noen som kan ta seg av den. :P Nå sier jeg ikke at naboen din ikke tar seg av hunden, men det kan jo virke sånn. 

Ellers så forstår jeg godt at det er irriterende. Fryktelig slitsomt å høre på.

Men jeg har ingen garanti for at de som skal ta seg av den etter at naboen har blitt truffet av en meteoritt bor langt unna meg. Det hadde vært helt tragisk hvis en annen nabo forbarmet seg over hundefilla, for jeg tror ikke det å få den til å slutte å gneldre er gjort over natta. Et synkehull som tok med seg både hund og eier hadde vært perfekt. Schwuuuupp! Borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Folk som overhodet ikke har peiling på hva de snakker om.

 Men som likevel velger å komme med alle mulige slags idiotiske kommentarer.

 I tillegg blir de veldig irriterte og begynner å sutre, hver gang noen forsøker å si dem imot...

Anonymkode: dc777...c02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff

Irriterer meg vanvittig over den nye naboen! Kan det ikke gå en fredag eller lørdag som de ikke fester? Jeg bor rett under dem og de bråker så vanvittig, flere ganger har de holdt på til et eller to på natten. Kunne de ikke i det minste hengt opp en nabovarsel så kunne jeg rømt leiligheten hver gang guttungen er hjemme? Men nei, sånt gjør de ikke :sur:

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

Irriterer meg vanvittig over den nye naboen! Kan det ikke gå en fredag eller lørdag som de ikke fester? Jeg bor rett under dem og de bråker så vanvittig, flere ganger har de holdt på til et eller to på natten. Kunne de ikke i det minste hengt opp en nabovarsel så kunne jeg rømt leiligheten hver gang guttungen er hjemme? Men nei, sånt gjør de ikke :sur:

Mine gamle naboer festet hele sommeren de. Ikke bare i helgene,  men ukedagene og :dry: De satt alltid på verandaen hvor de hoiet og skrålet.  De dro på byen i 11-12 tiden. Greit nok, men noen ganger kom de tilbake for nachspiel!  Har du prøvd å snakke med de?

Jeg er SÅ glad for at jeg har flyttet og fått roligere naboer som sjeldent fester. Flaks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
2 timer siden, LeilaS skrev:

Mine gamle naboer festet hele sommeren de. Ikke bare i helgene,  men ukedagene og :dry: De satt alltid på verandaen hvor de hoiet og skrålet.  De dro på byen i 11-12 tiden. Greit nok, men noen ganger kom de tilbake for nachspiel!  Har du prøvd å snakke med de?

Jeg er SÅ glad for at jeg har flyttet og fått roligere naboer som sjeldent fester. Flaks. 

Aner ikke hvordan de ser ut en gang :nigo: Men det begynner å irritere meg såpass om at dette blir en tradisjon så skal jeg finne dem og snakke med dem hvis de ikke roer seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 time siden, Wanda Maximoff skrev:

Aner ikke hvordan de ser ut en gang :nigo: Men det begynner å irritere meg såpass om at dette blir en tradisjon så skal jeg finne dem og snakke med dem hvis de ikke roer seg :) 

Du kan ringe politiet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som heile tiden skal komme med engelske utsagn / begreper, hver gang de skal si noe!

For eksempel "oh my Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddd"

Hvorfor er det ikke nok å bare si "og, herregud" eller noe lignende? Å plutselig snakke engelsk (med veldig tydelig norsk aksent!) høres bare tåpelig ut!

Anonymkode: dc777...c02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Saturday, October 08, 2016 den 21.25, Wanda Maximoff skrev:

Aner ikke hvordan de ser ut en gang :nigo: Men det begynner å irritere meg såpass om at dette blir en tradisjon så skal jeg finne dem og snakke med dem hvis de ikke roer seg :) 

Du sier de bor over deg? Er det ikke bare å gå opp og dinge på døra?

Anonymkode: ed31a...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AmandaVI skrev:

Overmadrassen som sklir av rammemadrassen i løpet av natta! Blir gaaaaal!!1!!! :bond:

Prøv med antisklimatter under :tommel: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.10.2016 den 19.57, AnonymBruker skrev:

At norske aviser og TV alltid forsøker å fremme Norge og nordmenn. For eksempel den filmen "The Martian" med Matt Damon. Den norske skuespilleren Aksel Hennie hadde jo en liten rolle i denne  filmen, og dette er alt som skal til for at norske journalister kaller dette for en "norsk" film.

Eller dersom Barack Obama legger ut ett bilde av seg selv og førstedamen sin som danser, og i bakgrunnen kan man se Thorbjørn Jagland. Da kan norske nettaviser påstå at Obama og Jagland hadde lagt ut ett bilde sammen, som viss nok var populært / fikk en god del likes på sosiale medier. Selv om Thorbjørn Jagland egentlig hadde fint lite med dette bildet å gjøre... :angry:

Anonymkode: dc777...c02

Ditto...

 

Eller når VG går rundt og spør folk på xgames i USA om de vet hvem Petter Nortug er. Eller når norske journalister på stor pressekonferanse med svenske fotballspillere spør om den følger med på sjakk VM og hva de synest om Magnus Carlsen.

Patrioisme og anti jantelov er en ting, men det er da ikke nødvendig med nasjonalismemastrubering/blotting? Vi har vel alle hatt en person i bekjentskap/vennegjengen som kun kan snakke om seg selv eller vri alle samtaler over til å handle om segselv?

Intervuer hvor skuespilleren tror han skal bli intervjuet om filmen men allerede i første spørsmål blir spurt:. What do you think about Norway and have you ever been there? 

- Yes I have and I thought it was nice.

overskrift i avisen noen minutter senere: NORGESVENN (...)  elsker NORGE!... og ja han har akkuratt spilt inn i en eller annen film som jeg ikke husker navnet på...

Anonymkode: 9f4dc...207

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2... Greit at de skal spare penger, men nå er det jo snart bare deres egne programledere i alle programmer, både som programledere, gjester og deltakere.så  Ærlig talt, er nå de programlederne så fryktelig interessante da? Jeg er lei av dem og fjaset deres. Synes jeg ser Dag Otto hver enste gang jeg zapper forbi TV2! Han virker veldig blid og er sikkert hyggelig, men ærlig talt da. Dette kan umulig funke hvis de vil ha tilbake seerne sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ditto...

 

Eller når VG går rundt og spør folk på xgames i USA om de vet hvem Petter Nortug er. Eller når norske journalister på stor pressekonferanse med svenske fotballspillere spør om den følger med på sjakk VM og hva de synest om Magnus Carlsen.

Patrioisme og anti jantelov er en ting, men det er da ikke nødvendig med nasjonalismemastrubering/blotting? Vi har vel alle hatt en person i bekjentskap/vennegjengen som kun kan snakke om seg selv eller vri alle samtaler over til å handle om segnselv?

Anonymkode: 9f4dc...207

Jepp!

Eller dersom en amerikansk skuespiller / musiker befinner seg i Norge for å promotere en film eller sang / musikk-album. Men den norske journalisten har omtrent null interesse av å snakke om filmen eller musikken.

I steden begynner de norske journalistene å snakke om norske skuespillere / musikere, og lurer på om den amerikanske skuespilleren eller sangeren har hørt om noen norske sangere eller skuespillere.... :angry:

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sokrates Alopeke
På 6.10.2016 den 19.57, AnonymBruker skrev:

At norske aviser og TV alltid forsøker å fremme Norge og nordmenn. For eksempel den filmen "The Martian" med Matt Damon. Den norske skuespilleren Aksel Hennie hadde jo en liten rolle i denne  filmen, og dette er alt som skal til for at norske journalister kaller dette for en "norsk" film.

Eller dersom Barack Obama legger ut ett bilde av seg selv og førstedamen sin som danser, og i bakgrunnen kan man se Thorbjørn Jagland. Da kan norske nettaviser påstå at Obama og Jagland hadde lagt ut ett bilde sammen, som viss nok var populært / fikk en god del likes på sosiale medier. Selv om Thorbjørn Jagland egentlig hadde fint lite med dette bildet å gjøre... :angry:

Anonymkode: dc777...c02

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ditto...

 

Eller når VG går rundt og spør folk på xgames i USA om de vet hvem Petter Nortug er. Eller når norske journalister på stor pressekonferanse med svenske fotballspillere spør om den følger med på sjakk VM og hva de synest om Magnus Carlsen.

Patrioisme og anti jantelov er en ting, men det er da ikke nødvendig med nasjonalismemastrubering/blotting? Vi har vel alle hatt en person i bekjentskap/vennegjengen som kun kan snakke om seg selv eller vri alle samtaler over til å handle om segselv?

Intervuer hvor skuespilleren tror han skal bli intervjuet om filmen men allerede i første spørsmål blir spurt:. What do you think about Norway and have you ever been there? 

- Yes I have and I thought it was nice.

overskrift i avisen noen minutter senere: NORGESVENN (...)  elsker NORGE!... og ja han har akkuratt spilt inn i en eller annen film som jeg ikke husker navnet på...

Anonymkode: 9f4dc...207

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp!

Eller dersom en amerikansk skuespiller / musiker befinner seg i Norge for å promotere en film eller sang / musikk-album. Men den norske journalisten har omtrent null interesse av å snakke om filmen eller musikken.

I steden begynner de norske journalistene å snakke om norske skuespillere / musikere, og lurer på om den amerikanske skuespilleren eller sangeren har hørt om noen norske sangere eller skuespillere.... :angry:

Anonymkode: dc777...c02

 

100% enig med disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...