Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

18 timer siden, EvaLena skrev:

Tøffer du deg bak AB, siden du bruker den funksjonen for å stille dette spørsmålet?

Nei, jeg har ikke behov for å tøffe meg. Jeg skriver alltid som AB, føler det er tryggest.

Anonymkode: 8244f...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, C'est la vie:) skrev:

Blir mer flau enn irritert egentlg.... over at  nettavisen gir mer oppmerksomhet til kjendiser enn viktige nyheter. 

Kim Kardashian (slik det staves?) kan da virkelig ikke være mer interessant enn kandidatene til Nobels Fredspris? 

Blir overrasket om vinneren i det hele tatt får en artikkel på fredag, med tanke på at Brad Pitt og Angelina Jolie sin skilsmisse er så aktuell å spre rykter og andre (u)interessante ting om.... 

Nettavisene skriver om de tingene, som det er interesse for - og som kommer til å få flest mulig klikk i avisene deres.

Så enkelt er det faktisk. Dersom INGEN hadde giddet å klikke på dette tullet om Kardashian, så ville ikke nettavisene giddet å skrive om dette tullet heller...

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nettavisene skriver om de tingene, som det er interesse for - og som kommer til å få flest mulig klikk i avisene deres.

Så enkelt er det faktisk. Dersom INGEN hadde giddet å klikke på dette tullet om Kardashian, så ville ikke nettavisene giddet å skrive om dette tullet heller...

Anonymkode: dc777...c02

Hva er hun i det hele tatt kjent for?? 

Vi er nær ved å gjør filmen "Idiocracy" til en sannhet.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som klikker over mørk humor :dry:

Anonymkode: feda0...aa1

Som I spøker om mord og voldtekt av barn humor? :dry:

Anonymkode: ed31a...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som påstår at de har for eksempel dysleksi eller en eller annen psykisk sykdom, og som overhodet ikke er interessert i få sjekket med lege, psykiater eller noe som helst hvorvidt de faktisk har noen diagnose i det heile tatt! De bare påstår at de har noe, for å skrape til seg oppmerksomhet og sympati...

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, C'est la vie:) skrev:

 Hva er hun i det hele tatt kjent for?? 

 Vi er nær ved å gjør filmen "Idiocracy" til en sannhet.... 

kopp.jpg

Anonymkode: dc777...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å våkne av hamring. Lei av oppussing nå :angry:

Anonymkode: 7fbfa...46c

Enig med deg! Gleder meg til naboene er ferdig med å male på huset, slik at vi kan få luft inn i kjellerleiligheten vår som blir ubeboelig om vi ikke har vinduer oppe konstant. Men av to onder, når man ikke får puste av malingslukt,  er å leve i egen co2 :( 

Anonymkode: e09da...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer på død og liv må presse seg inn på bussen, banen eller trikken før andre rekker å gå av :sinnatagg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konteret mitt har flyttet og vi måtte alle ut i åpent kontorlandskap. Dermed åpnet en helt ny verden av irritasjoner seg.

Seriøst, har du så dårlig tastatur at du må hamre så hardt?

Og du som snakker lenge og høyt på telefon eller skype, har du sett de små rommene vi har til telefonsamtaler?

Parfyme? Den er vel til å bade i, er den ikke?

 

Kjenner dette blir en laaaang tilvenningsperiode...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden til naboen. Den står ute i hundegård og bjeffer hver gang noen går, sykler eller kjører forbi. Hver gang det flyr en skjære over den. Tror faktisk den bjeffer når den ser en flue også, og nå bjeffer den både morgen, middag kveld og natt. Særlig natt og tidlig morgen. Jeg håper den blir truffet i hodet av en meteoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, antbug skrev:

Hunden til naboen. Den står ute i hundegård og bjeffer hver gang noen går, sykler eller kjører forbi. Hver gang det flyr en skjære over den. Tror faktisk den bjeffer når den ser en flue også, og nå bjeffer den både morgen, middag kveld og natt. Særlig natt og tidlig morgen. Jeg håper den blir truffet i hodet av en meteoritt.

Har du sagt ifra til de? De tror kanskje ikke bjeffinga plager noen siden ingen har sagt ifra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, antbug skrev:

Hunden til naboen. Den står ute i hundegård og bjeffer hver gang noen går, sykler eller kjører forbi. Hver gang det flyr en skjære over den. Tror faktisk den bjeffer når den ser en flue også, og nå bjeffer den både morgen, middag kveld og natt. Særlig natt og tidlig morgen. Jeg håper den blir truffet i hodet av en meteoritt.

Heller naboen din som bør treffes i hodet av en meteoritt. ;) Det er jo ikke hundens feil. Hvis den står ute i hundegård hele tiden uten at naboen din gidder å gå tur med den og gi den den oppmerksomheten den trenger kjeder den seg sikkert og er sikkert selskapssyk. Har sikkert ikke lært at den ikke skal bjeffe på alt og alle heller. Så bedre at naboen din treffes i hodet av en meteoritt så hunden kommer til noen som kan ta seg av den. :P Nå sier jeg ikke at naboen din ikke tar seg av hunden, men det kan jo virke sånn. 

Ellers så forstår jeg godt at det er irriterende. Fryktelig slitsomt å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, antbug skrev:

Hunden til naboen. Den står ute i hundegård og bjeffer hver gang noen går, sykler eller kjører forbi. Hver gang det flyr en skjære over den. Tror faktisk den bjeffer når den ser en flue også, og nå bjeffer den både morgen, middag kveld og natt. Særlig natt og tidlig morgen. Jeg håper den blir truffet i hodet av en meteoritt.

Ring mattilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan irritere meg over mye småting. Driver med hest, og da er det fort gjort å bli stressa hvis man har mye å huske på. Jeg blir irritert på ridelærere som forventer at du skal gjøre alt perfekt, og perfeksjonismen som jeg har inntrykk av at finnes på enkelte rideskoler. Folk som tror de vet alt, men ikke har peiling. Når folk forventer at du skal være sosial når du er i samme rom med andre. Folk som bare prater tull. Folk som skal spre religionen sin for hva det er verdt, sitter å prater om hvor stor Gud er i en hvilken som helst sosial setting. Det kan man gjøre i kirken, moskéen, osv, ikke ellers. Når folk ikke vil forstå hvordan du egentlig har det, selv når du forsøker å få folk til å forstå. Folk som blir sinte for ingenting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Salka skrev:

Heller naboen din som bør treffes i hodet av en meteoritt. ;) Det er jo ikke hundens feil. Hvis den står ute i hundegård hele tiden uten at naboen din gidder å gå tur med den og gi den den oppmerksomheten den trenger kjeder den seg sikkert og er sikkert selskapssyk. Har sikkert ikke lært at den ikke skal bjeffe på alt og alle heller. Så bedre at naboen din treffes i hodet av en meteoritt så hunden kommer til noen som kan ta seg av den. :P Nå sier jeg ikke at naboen din ikke tar seg av hunden, men det kan jo virke sånn. 

Ellers så forstår jeg godt at det er irriterende. Fryktelig slitsomt å høre på.

Jeg synes problemet med dette ofte er eierne ikke dyrene. Når folk tror det bare er å skaffe seg hund, må de tro om igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mari Y skrev:

Jeg synes problemet med dette ofte er eierne ikke dyrene. Når folk tror det bare er å skaffe seg hund, må de tro om igjen. 

Ja, er det jeg mener jeg også. Hunden vet jo ikke at det er galt å bjeffe på alt om den ikke har lært det. Helt enig, mange folk ser altfor lett på det å skaffe seg hund, så gidder de ikke å lære den noe og gi den den oppmerksomheten den fortjener. Trist. :( Sånne folk kan skaffe seg gullfisk i stedet! Om de husker å mate dem og gjøre rent hos dem da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...