Cordelia Skrevet 18. februar 2016 #2041 Del Skrevet 18. februar 2016 Den 16.2.2016 at 12.00, Perelandra skrev: Jeg irriterer meg over at jeg er så fantastisk flink til å prokastinere! Stadig lover jeg meg selv at nå skal det bli slutt på all somlinga, men det varer ikke lenge så et det i gang igjen. Skjerp deg Perelandra! Jeg og. Det er helt kronisk. Nesten på grensen til uføretrygd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2042 Del Skrevet 18. februar 2016 Folk sol kaller andre rasister fordi de har et saklig argument i en politisk debatt. MANGE har tatt frem rasist-kortet og jeg blir flau på deres vegne over at det ikke skal gå an å se en sak fra flere sider. Anonymkode: e09da...92f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 18. februar 2016 #2043 Del Skrevet 18. februar 2016 Når jeg liksom har kutta et eple i båter da, dryssa på kanel og greier. Strekker meg for siste biten og kjenner bare varmen spre seg i kroppen i ren forventningsglede, ogsåmisterjegdenpågulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 18. februar 2016 #2044 Del Skrevet 18. februar 2016 Folk som sier de "prøver å være den beste versjonen av seg selv" også ser det ikke ut som dem prøver i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 18. februar 2016 #2045 Del Skrevet 18. februar 2016 Modereringen her på kg. Selvfølgelig skal hets, trusler, oppfordring til kriminelle handlinger og liknende modereres bort, men omtrent alt annet som skrives her inne oppfattes jo som spekulasjoner! Lurer på hvor mange ganger ordet "spekulasjoner" er nevnt her på kåge. Moderatorene gjør en god jobb det er ikke det og jeg mener ikke å fornærme dem, men det er kjipt når annenhver tråd modereres ihjel. Syns de kunne hatt en litt større terskel på hva som er spekulasjoner og ikke. Blir vel fjernet dette her og er jeg redd... Igjen, ikke meningen å fornærme noen, men jeg syns modereringen her inne går helt over styr. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2046 Del Skrevet 18. februar 2016 Når folk trykker på rødt lys knappen og det nesten ikke trafikk, men bussen du skal være med blir litt forsinka, slik at jeg blir nesten akuratt forsinka. Anonymkode: 21aac...9e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 18. februar 2016 #2047 Del Skrevet 18. februar 2016 Folk som skriver kun "Hjelp" i emnetittelen eller de som skriver emnetittel kun med store bokstaver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2048 Del Skrevet 18. februar 2016 Den 18.2.2016 at 13.05, Salka skrev: Modereringen her på kg. Selvfølgelig skal hets, trusler, oppfordring til kriminelle handlinger og liknende modereres bort, men omtrent alt annet som skrives her inne oppfattes jo som spekulasjoner! Lurer på hvor mange ganger ordet "spekulasjoner" er nevnt her på kåge. Moderatorene gjør en god jobb det er ikke det og jeg mener ikke å fornærme dem, men det er kjipt når annenhver tråd modereres ihjel. Syns de kunne hatt en litt større terskel på hva som er spekulasjoner og ikke. Blir vel fjernet dette her og er jeg redd... Igjen, ikke meningen å fornærme noen, men jeg syns modereringen her inne går helt over styr. Er faktisk enig her. På Rampelyset blir trådene over moderert. Anonymkode: 90666...e3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. februar 2016 #2049 Del Skrevet 18. februar 2016 Alle de ûbertette reklamene for den nye Berserk-serien. Andhøy sier "kast loss, da drar vi til sjøs" Ingen sier det med mindre man er Kaptein Sabletann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. februar 2016 #2050 Del Skrevet 19. februar 2016 Folk som ikke kan tenke selv (f.eks. i enkelte grupper på Facebook) og må spørre andre "skal jeg har håret opp eller ned", "skal jeg har rødt eller svart sjal" osv. osv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #2051 Del Skrevet 20. februar 2016 Folk som ikke gidder å diskutere ordentlig og saklig. Men de går heller og baksnakker meg og mine meninger, til alle andre. Anonymkode: 625e4...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. februar 2016 #2052 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 20. februar 2016 #2053 Del Skrevet 20. februar 2016 Folk er er unødvendig frekke i kjeften når jeg er hyggelig mot dem. Folk som ikke gidder å oppdra barna sine til bli siviliserte mennesker. Folk som kjører dritfort i svære vanndammer på veien sånn at jeg, som går på fortauet, blir klissvåt av iskaldt sølevann. Møkkafolk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. februar 2016 #2054 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Salka skrev (På 18.2.2016 den 13.05): Modereringen her på kg. Selvfølgelig skal hets, trusler, oppfordring til kriminelle handlinger og liknende modereres bort, men omtrent alt annet som skrives her inne oppfattes jo som spekulasjoner! Lurer på hvor mange ganger ordet "spekulasjoner" er nevnt her på kåge. Moderatorene gjør en god jobb det er ikke det og jeg mener ikke å fornærme dem, men det er kjipt når annenhver tråd modereres ihjel. Syns de kunne hatt en litt større terskel på hva som er spekulasjoner og ikke. Blir vel fjernet dette her og er jeg redd... Igjen, ikke meningen å fornærme noen, men jeg syns modereringen her inne går helt over styr. w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. februar 2016 #2055 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 21. februar 2016 #2056 Del Skrevet 21. februar 2016 Kverulerende mennesker, gidder ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 21. februar 2016 #2057 Del Skrevet 21. februar 2016 At det er så mye fin musikk jeg ikke aner om og dermed ikke får hørt. Og gode bøker jeg aldri har hørt om og dermed ikke får lest 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #2058 Del Skrevet 21. februar 2016 Journalister er clickbait-horer som overdriver alt mulig, for å få flest mulig lesere til å klikke på de idiotiske artiklene i nettavisene deres. For eksempel: noen skriver noe på facebook som (ifølge journalistene) har "gått verden rundt" har egentlig kanskje blitt delt ett par titalls ganger. Samme med ett eller annet tull som (viss nok) har blitt "hyllet av heile verden" Twitter-storm! Hele internett koker over! Facebook eksploderer, på grunn av en enkelt melding! Instagram og Snapchat står fullstendig på hodet! Samtidig klager disse idiotiske journalistene over at ingen er interesserte i å klikke på noe av det latterlige tullet de skriver, og at avis-tallene går stadig lenger nedover... Anonymkode: 625e4...0c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elghund Skrevet 21. februar 2016 #2059 Del Skrevet 21. februar 2016 De som ikke rister dobørsten etter bruk, men foretrekker å la den marinere i mest mulig dovann. Som drypper utover gulvet i neste omgang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. februar 2016 #2060 Del Skrevet 21. februar 2016 Folk på Facebook som fremdeles har merker på bildene sine etter aksjoner som for lengst er ferdig, som det franske flagget etter terroraksjonen i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå