Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Den 16.2.2016 at 12.00, Perelandra skrev:

Jeg irriterer meg over at jeg er så fantastisk flink til å prokastinere! Stadig lover jeg meg selv at nå skal det bli slutt på all somlinga, men det varer ikke lenge så et det i gang igjen. Skjerp deg Perelandra!

Jeg og. Det er helt kronisk. Nesten på grensen til uføretrygd.:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk sol kaller andre rasister fordi de har et saklig argument i en politisk debatt. 

MANGE har tatt frem rasist-kortet og jeg blir flau på deres vegne over at det ikke skal gå an å se en sak fra flere sider. 

Anonymkode: e09da...92f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Når jeg liksom har kutta et eple i båter da, dryssa på kanel og greier. Strekker meg for siste biten og kjenner bare varmen spre seg i kroppen i ren forventningsglede, ogsåmisterjegdenpågulvet! :kjefte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier de "prøver å være den beste versjonen av seg selv" også ser det ikke ut som dem prøver i det hele tatt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modereringen her på kg. Selvfølgelig skal hets, trusler, oppfordring til kriminelle handlinger og liknende modereres bort, men omtrent alt annet som skrives her inne oppfattes jo som spekulasjoner! Lurer på hvor mange ganger ordet "spekulasjoner" er nevnt her på kåge. :P 

Moderatorene gjør en god jobb det er ikke det og jeg mener ikke å fornærme dem, men det er kjipt når annenhver tråd modereres ihjel. Syns de kunne hatt en litt større terskel på hva som er spekulasjoner og ikke. Blir vel fjernet dette her og er jeg redd... Igjen, ikke meningen å fornærme noen, men jeg syns modereringen her inne går helt over styr. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk trykker på rødt lys knappen og det nesten ikke trafikk, men bussen du skal være med blir litt forsinka, slik at jeg blir nesten akuratt forsinka.

Anonymkode: 21aac...9e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 18.2.2016 at 13.05, Salka skrev:

Modereringen her på kg. Selvfølgelig skal hets, trusler, oppfordring til kriminelle handlinger og liknende modereres bort, men omtrent alt annet som skrives her inne oppfattes jo som spekulasjoner! Lurer på hvor mange ganger ordet "spekulasjoner" er nevnt her på kåge. :P 

Moderatorene gjør en god jobb det er ikke det og jeg mener ikke å fornærme dem, men det er kjipt når annenhver tråd modereres ihjel. Syns de kunne hatt en litt større terskel på hva som er spekulasjoner og ikke. Blir vel fjernet dette her og er jeg redd... Igjen, ikke meningen å fornærme noen, men jeg syns modereringen her inne går helt over styr. 

Er faktisk enig her. På Rampelyset blir trådene over moderert. 

Anonymkode: 90666...e3f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de ûbertette reklamene for den nye Berserk-serien.  Andhøy sier "kast loss, da drar vi til sjøs"   Ingen sier det med mindre man er Kaptein Sabletann.   :fart2:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke kan tenke selv (f.eks. i enkelte grupper på Facebook) og må spørre andre "skal jeg har håret opp eller ned", "skal jeg har rødt eller svart sjal" osv. osv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke gidder å diskutere ordentlig og saklig.

Men de går heller og baksnakker meg og mine meninger, til alle andre.  :angry:

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er er unødvendig frekke i kjeften når jeg er hyggelig mot dem. Folk som ikke gidder å oppdra barna sine til bli siviliserte mennesker. Folk som kjører dritfort i svære vanndammer på veien sånn at jeg, som går på fortauet, blir klissvåt av iskaldt sølevann. Møkkafolk! :kjefte::snurt:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Salka skrev (På 18.2.2016 den 13.05):

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er så mye fin musikk jeg ikke aner om og dermed ikke får hørt. Og gode bøker jeg aldri har hørt om og dermed ikke får lest :icon_frown:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Journalister er clickbait-horer som overdriver alt mulig, for å få flest mulig lesere til å klikke på de idiotiske  artiklene i nettavisene deres. For eksempel: noen skriver noe på facebook som (ifølge journalistene) har "gått verden rundt" har egentlig kanskje blitt delt ett par titalls ganger.

Samme med ett eller annet tull som (viss nok) har blitt "hyllet av heile verden" Twitter-storm! Hele internett koker over! Facebook eksploderer, på grunn av en enkelt melding! Instagram og Snapchat står fullstendig på hodet!

Samtidig klager disse idiotiske  journalistene over at ingen er interesserte i å klikke på noe av det latterlige tullet de skriver, og at avis-tallene går stadig lenger nedover...

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke rister dobørsten etter bruk, men foretrekker å la den marinere i mest mulig dovann.  Som drypper utover gulvet i neste omgang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på Facebook som fremdeles har merker på bildene sine etter aksjoner som for lengst er ferdig, som det franske flagget etter terroraksjonen i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...