AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1881 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg hater NRK enda mer nå, fikk lisens regning på 1400... Seriøst, 1400! For en piss kanal jeg ALDRI ser på? Hvor ligger logikken i det? Good lord... Anonymkode: 1a26f...a32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1882 Del Skrevet 15. januar 2016 Kvitt deg med heile TV-apparatet, så er du kvitt heile problemet med NRK-lisens. Tv2 Sumo + D Play eller lignende i steden, så svarer du sikkert 1 000 kroner hvert eneste år.... Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1883 Del Skrevet 15. januar 2016 At jeg ikke vinner mer enn 50 kr i lotto/vikinglotto/eurojackpot og flakslodd. Anonymkode: 19667...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
x Skrevet 15. januar 2016 #1884 Del Skrevet 15. januar 2016 Den 11. januar 2016 at 18.05, acetosella skrev: Folk som hoster mye på offentlig transport. Vet de ikke kan noe for det, men har ved flere tilfeller gått av flere stopp før jeg skulle fordi det irriterer meg at noen hoster mye. Trodde jeg var den eneste i verden som irriterte meg over dette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1885 Del Skrevet 15. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvitt deg med heile TV-apparatet, så er du kvitt heile problemet med NRK-lisens. Tv2 Sumo + D Play eller lignende i steden, så svarer du sikkert 1 000 kroner hvert eneste år.... Anonymkode: 625e4...0c5 Morsom du... Jeg kaster for faen meg ikke en splitter ny 50 tommers smart tv bare fordi det jævla fitte tv selskapet skal ha betalt... Man får ingen god tv opplevelse uten en stor tv. Og jeg har sumo Anonymkode: 1a26f...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1886 Del Skrevet 15. januar 2016 Den 11. januar 2016 at 18.17, Balian de Ibelin skrev: Folk som tror de kjenner en person fordi de har sett han\henne på film eller hørt musikken. Gi deg man kan føle sorg over en kjendis sin bortgang! Den 11. januar 2016 at 18.05, acetosella skrev: Folk som hoster mye på offentlig transport. Vet de ikke kan noe for det, men har ved flere tilfeller gått av flere stopp før jeg skulle fordi det irriterer meg at noen hoster mye. Og støvsugerlyd. Det er det verste som finnes! Folk kan være forkjøla, djises.., Anonymkode: 1a26f...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1887 Del Skrevet 15. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsom du... Jeg kaster for faen meg ikke en splitter ny 50 tommers smart tv bare fordi det jævla fitte tv selskapet skal ha betalt... Man får ingen god tv opplevelse uten en stor tv. Og jeg har sumo Anonymkode: 1a26f...a32 Hvorfor gadd du å skaffe deg ett splitter nytt TV-apparat da ? Du var vel klar over denne NRK-lisensen før du skaffet deg ein TV... Anonymkode: 625e4...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1888 Del Skrevet 15. januar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gadd du å skaffe deg ett splitter nytt TV-apparat da ? Du var vel klar over denne NRK-lisensen før du skaffet deg ein TV... Anonymkode: 625e4...0c5 Fordi jeg vil se tv og film på en stor skjerm med god kvalitet og det er langt, langt i fra poenget mitt! Lisensen burde sendes til de som bruker NRK og har abonnemert på tjenester fra dem. Hadde det vært tv2 lisens så hadde jeg gledelig betalt men jeg forakter NRK... Anonymkode: 1a26f...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 15. januar 2016 #1889 Del Skrevet 15. januar 2016 Hva er så galt med nrk egentlig? Ikke kanalen jeg ser mest på selv, men det går da noe bra der og jeg skulle ønske alt jeg ser på gikk der, så hadde jeg sluppet den satans reklamen. Lisensen er kjip, men siden du ville betalt lisens for tv2 lurer jeg på hva som gjør at du forakter nrk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1890 Del Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Salka skrev: Hva er så galt med nrk egentlig? Ikke kanalen jeg ser mest på selv, men det går da noe bra der og jeg skulle ønske alt jeg ser på gikk der, så hadde jeg sluppet den satans reklamen. Lisensen er kjip, men siden du ville betalt lisens for tv2 lurer jeg på hva som gjør at du forakter nrk? Vel for det første, så sender de sender bare dritt. Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1891 Del Skrevet 15. januar 2016 19 minutter siden, Salka skrev: Hva er så galt med nrk egentlig? Ikke kanalen jeg ser mest på selv, men det går da noe bra der og jeg skulle ønske alt jeg ser på gikk der, så hadde jeg sluppet den satans reklamen. Lisensen er kjip, men siden du ville betalt lisens for tv2 lurer jeg på hva som gjør at du forakter nrk? Fordi jeg aldri ser på NRK og betaler for gull for en kanal jeg liker minst /: Jeg liker at det er reklamer, slik at jeg har tid på å gå på do osv før neste program starter Anonymkode: 1a26f...a32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. januar 2016 #1892 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 15. januar 2016 #1893 Del Skrevet 15. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel for det første, så sender de sender bare dritt. Anonymkode: 625e4...0c5 Det var nå en veldig bastant påstand. Tenk om de sender favorittfilmen din da. Blir den til dritt da? Jeg ser ikke mye på nrk selv, men å si at de sender bare dritt er jævlig bastant. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 16. januar 2016 #1894 Del Skrevet 16. januar 2016 På ulike firmas nettsider finner man gjerne "ofte stilte spørsmål". Svært ofte skinner det imidlertid gjennom at det åpenbart er spørsmål firmaet har funnet på selv og fremstiller som at folk ofte stiller dem - bare for å få frem et svar de er veldig godt fornøyd med selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #1895 Del Skrevet 16. januar 2016 3 minutter siden, Nevian skrev: På ulike firmas nettsider finner man gjerne "ofte stilte spørsmål". Svært ofte skinner det imidlertid gjennom at det åpenbart er spørsmål firmaet har funnet på selv og fremstiller som at folk ofte stiller dem - bare for å få frem et svar de er veldig godt fornøyd med selv. Heh, dette var nytt. Hvor har du lest/hørt dette? Anonymkode: 1a26f...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 16. januar 2016 #1896 Del Skrevet 16. januar 2016 5 timer siden, Nevian skrev: På ulike firmas nettsider finner man gjerne "ofte stilte spørsmål". Svært ofte skinner det imidlertid gjennom at det åpenbart er spørsmål firmaet har funnet på selv og fremstiller som at folk ofte stiller dem - bare for å få frem et svar de er veldig godt fornøyd med selv. Jupp. "Spørsmål vi skulle ønske ble stilt" burde det hett 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 16. januar 2016 #1897 Del Skrevet 16. januar 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Heh, dette var nytt. Hvor har du lest/hørt dette? Anonymkode: 1a26f...a32 Bare lagt merke til det selv - mest hos produsenter / leverandører gjennom jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 16. januar 2016 #1898 Del Skrevet 16. januar 2016 Kjøpte berlinerboller i dag - og det sto tydelig "BRINGEBÆR" på esken - men hva var inni tror du? Vanilje! Svinde! Hvor jævla vanskelig skal det være da Bunnpris?!? Forbaska nepetryner!! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest livehappy Skrevet 17. januar 2016 #1899 Del Skrevet 17. januar 2016 Naboer som ikke bryr seg om husfred Drittunger som tror de er kule fordi de banner eller igjen andre drittunger som løper rundt i gatene og skriker på ettermiddagene mens folk gjerne vil ha litt ro etter en lang dag (generelt glad i barn, bare ikke drittunger) Folk som sniker i køer, da går jeg foran dem igjen (takler ikke sånt) Folk som tror de er bedre enn andre og viser det med nedlatende blikk. Ser det ofte når det gjelder menn i dress med stresskoffert/pcbag. Da gir jeg dem et av mine styggeste blikk, og det pleier å vekke noe i dem. Håper folk snart forstår at det faen ikke er kult å tro at man er BEDRE enn andre. Folk som hører på HØY musikk med headset på bussen. Er det virkelig meningen at ALLE andre skal høre den utrolig bra musikksmaken din? Og ja, det er som oftest hard rock eller annen høy musikk det går i, nesten uten unntak. Folk som bare går rett på en som om de eier hele gata uten å si unnskyld eller noe. Folk som setter seg på setet ved siden av på bussen selv om nesten hele bussen er tom. Da flytter jeg meg, så frekk er jeg. Folk som tar unødvendig plass/sitter urolig/lener ben osv over på meg på bussen. Da flytter jeg meg også til en annen plass og viser min avsky før jeg gjør det. Har mye mer å komme med, men husker ikke akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1900 Del Skrevet 17. januar 2016 28 minutter siden, Nevian skrev: Kjøpte berlinerboller i dag - og det sto tydelig "BRINGEBÆR" på esken - men hva var inni tror du? Vanilje! Svinde! Hvor jævla vanskelig skal det være da Bunnpris?!? Forbaska nepetryner!! Det er jo bunnpris. Butikkkjeden som er på bunnen... Anonymkode: 1a26f...a32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå