allesote Skrevet 11. januar 2016 #1861 Del Skrevet 11. januar 2016 Folk som hoster mye på offentlig transport. Vet de ikke kan noe for det, men har ved flere tilfeller gått av flere stopp før jeg skulle fordi det irriterer meg at noen hoster mye. Og støvsugerlyd. Det er det verste som finnes! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 11. januar 2016 #1862 Del Skrevet 11. januar 2016 Folk som tror de kjenner en person fordi de har sett han\henne på film eller hørt musikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 11. januar 2016 #1863 Del Skrevet 11. januar 2016 Folk som påstår at de blir "kneblet" fra sin ytringsfrihet bare fordi noen er uenig med dem og kritiserer meningen deres. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1864 Del Skrevet 11. januar 2016 45 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Folk som tror de kjenner en person fordi de har sett han\henne på film eller hørt musikken. Folk som ikke skjønner at det går an å bli lei seg og føle empati når et idol dør. Anonymkode: a45c7...d14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 12. januar 2016 #1865 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) At offentlige instanser har så lang svartid. Ikke alltid lett å smøre seg med tålmodighet. *dype pust* Oppd.: Og selvsagt finner jeg info om det jeg spurte om i første omgang. Skjønner saksbehandlere blir oppgitte over å få banale henvendelser når all relevant info ligger ute.. Håper saksbehandleren ikke blir såppass oppgitt at hun velger å ikke svare meg.. Endret 12. januar 2016 av Devilheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1866 Del Skrevet 12. januar 2016 hvorfor skal jeg bli forsøkt trunnet ned til deres nivå når jeg aldri har gjort noe galt. dere bestemmer ikke norges lover. kongen gjør. han har det siste ordet og jeg følger de lovene. kall meg hvs dere vil. jeg driter i det - men ikke trekk meg inn i deres kriminelle verden. jeg bestemmer over mitt eget liv. Anonymkode: 12ccc...cc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 13. januar 2016 #1867 Del Skrevet 13. januar 2016 Lite treffende ordspill. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 13. januar 2016 #1868 Del Skrevet 13. januar 2016 Folk som insisterer på å stå på bussen og ikke setter seg ned på ledige seter når det er fullstappet i gangene. De gjør at det blir vanskeligere å gå av og på bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1869 Del Skrevet 13. januar 2016 - Er muslimer farlig for tennene? - Hvis en muslim gir deg julebrus, får du høl i tenna, ja. - Er det vanlig at muslimer går rundt og tilbyr julebrus til folk? - Vet da faen jeg, vel! De er nå troende til alt! altså - jeg forsøkte å si i mot en som hadde denne formen for humor, men det gikk ikke inn. det er jo ingen som mener sånt, eller? men han kalte oss mye rart også. deretter gikk vi alle for å forsøke å snakke med han, men det nyttet ikke. han er helt på bånn, også sitter denne personen som regel helt alene midt ute på et jorde på en traktor. han har ikke spesielt mange venner (åpenbart) og er helt skada i hodet. han syntes også neger-humor er kjempe morsomt. jeg syntes ikke det og igjen forsøkte man å snakke mannen til vett. han har måtte gå mer til oslo og har fått beskjed om å skjerpe seg der også. når det er sagt så overser de fleste han, også var det nesten ingen som trodde på at han sa slike ting i det hele tatt. han bruker også ord som syl-faen, sag-mugg-dritt-helvette, div ord om eh ja, høyball-knøl, etc etc. jeg er ikke helt sikker på hvor han faktisk får det fra mtp "vitsene" og ordet syl-faen. hvem skriver sånt? det hadde vært interessant å få sett de på forsiden av avisen og sett at de faktisk sto for den type humor eller hva de nå mener dette er. herregud... Anonymkode: 12ccc...cc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 13. januar 2016 #1870 Del Skrevet 13. januar 2016 Den 1/9/2016 at 11.55, Gjest Geno skrev: Ååå dette er jeg så enig i! Man lager en tråd om at man går på nav og lurer på noe og så kommer alle idiotene fram (Som oftest de samme folka hver gang...) og kritiserer deg og kaller deg snylter osv bla bla bla... Blir forbanna bare av å tenke på det, forbanna idioter som tror vi på nav sitter på cafe og drikker mocha latte og nyter livet hver dag... Jeg tror også det er de samme folkene som går igjen i slike tråder, selv om alle er anonyme. Bare de leser NAV i overskriften, så fyrer de løs. Virker ikke som de leser HI en gang. Skjønner ikke hvorfor de blir så forbanna over folk som går på NAV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. januar 2016 #1871 Del Skrevet 13. januar 2016 Folk som på Facebook ikke forstår at de kan redigere innlegg og kommentarer (og til og med fjerne dem helt om de ønsker) og heller skriver rettelse i et nytt innlegg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1872 Del Skrevet 14. januar 2016 Idioter og komplette tullinger som opptrer på Luksusfellen! De kjøper seg potetgull, pizza og annen dritt-mat i store kvanta, røyker vekk veldig store summer på røyk og / eller snus, og pælmer innpå med helt latterlige mengder brus, energidrikker og lignende. Samtidig som de tullingene påstår at de ikke har penger nok til å betale regninger, husleie eller for elektrisitet.... Det er nesten som man kan miste troen på heile menneskeheten av dette! . Anonymkode: 625e4...0c5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1873 Del Skrevet 14. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Idioter og komplette tullinger som opptrer på Luksusfellen! De kjøper seg potetgull, pizza og annen dritt-mat i store kvanta, røyker vekk veldig store summer på røyk og / eller snus, og pælmer innpå med helt latterlige mengder brus, energidrikker og lignende. Samtidig som de tullingene påstår at de ikke har penger nok til å betale regninger, husleie eller for elektrisitet.... Det er nesten som man kan miste troen på heile menneskeheten av dette! . Anonymkode: 625e4...0c5 Så du så dagens reprise med? Dette er jo noe som kan skje, det gjør dem ikkr til idioter....., Anonymkode: 1a26f...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1874 Del Skrevet 14. januar 2016 20 timer siden, sofie777 skrev: Folk som på Facebook ikke forstår at de kan redigere innlegg og kommentarer (og til og med fjerne dem helt om de ønsker) og heller skriver rettelse i et nytt innlegg. Folk kan gjøre som de vil Anonymkode: 1a26f...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1875 Del Skrevet 14. januar 2016 Kvinnfolk som ikke svarer på tinder. Kvinnfolk må skjerpe seg Anonymkode: 1a26f...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1876 Del Skrevet 14. januar 2016 Den 9. januar 2016 at 14.05, AnonymBruker skrev: Verste er når folk skriver de har angst og sliter med depresjon. Da kan du banne på at ts blir halshugd. "Ta deg sammen og slutt å klag" er standard svar på KG. Anonymkode: 829fb...317 Er ikke det standardsvar på alt på KG? Anonymkode: d7ea6...46a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1877 Del Skrevet 14. januar 2016 Folk som spiser epler og gulrøtter når man sitter og skal lytte til forelesere eller andre studenter fremfører noe for resten av klassen. Faen i helvete, det er så jævla irriterende og ikke minst respektløst å sitte og knase på mat. Du klarer å vente til det er pause! Og nei, det hjelper ikke så jævla mye at du prøver å spise verdens mest bråkete mat "stille". Anonymkode: d7ea6...46a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1878 Del Skrevet 14. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det standardsvar på alt på KG? Anonymkode: d7ea6...46a Jepp Anonymkode: 1a26f...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1879 Del Skrevet 15. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det standardsvar på alt på KG? Anonymkode: d7ea6...46a Ja, selv om noen har dødd, så sier de "ta deg sammen og slutt å klag" Anonymkode: fc315...b90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1880 Del Skrevet 15. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk som spiser epler og gulrøtter når man sitter og skal lytte til forelesere eller andre studenter fremfører noe for resten av klassen. Faen i helvete, det er så jævla irriterende og ikke minst respektløst å sitte og knase på mat. Du klarer å vente til det er pause! Og nei, det hjelper ikke så jævla mye at du prøver å spise verdens mest bråkete mat "stille". Anonymkode: d7ea6...46a Jeg synes det er irriterende uansett når folk spiser mat som knaser. Satt på bussen til Oslo forrige uke og hadde glemt headsettet mitt. Han som satt bak meg spiste en hel potetgull pose!! Ikke bare er det irriterende å høre på knase lyder, men like irriterende når man tar i posen for å ta opp nye. Den lyden! Anonymkode: fc315...b90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå