Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Fotballfrue og alt fuzzet rundt henne. Jeg kan bare ikke forstå at det mennesket kan være så interessant! Jeg har ikke engang vært innom bloggen hennes, men likevel dukker hun opp overalt. Jeg er så leeeeei både henne og Sophie Elise. Alternativet er så klart å holde seg unna både nyheter, tv og Internett, men kan jo ikke det heller.

Endret av crazycatlady
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterer meg på de som kommer til treningssenteret og ikke gidder å ta av seg uteskoene, de bare tramper inn i garderoben og så trener de i de samme skoene. I dag var det skitne spor fra ytterdøra og langt innover. Er det så forbasket vanskelig å lese den store plakaten som henger rett foran nesa di når du kommer inn som opplyser deg om å ta av skoene?

Ufyselige folk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoisme generelt er provoserende.

Folk hyler og maser om at Norge er bundet til janteloven. Mulig det, ar vi kan bli flinkere til å akseptere forskjeller og være nyskjerrige på andre framfor å være dømmende. Men veldig mange forveksler dette med at de skal kunne gjøre akkurat hva de vil hele tiden. At enkelte tillater varnet sitt å hyle og forstyrre mens andre snakker, eller noen snakker om seg og sitt hele tiden uten å lytte til andre er jo bare dårlig folkeskikk.

Dette føler jeg skjer hele tiden rundt omkring, om det er i kassakøen på kiwi, foreldremøte på skolen eller på bussen, så virker det som mange synes de selv er mye viktigere og bedre enn alle andre og bare durer i vei uten å vise hensyn til andre.

Anonymous poster hash: 4f3d5...ee8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som sier "hun er lesbisk, det ser du på utsende" eller "han er homofil, han er så feminin" eller verst av alt "jeg vil ikke lære ungene mine om at det fins homofile og lesbiske, jeg vil ikke at dem skal bli sånn" joo, å en ting til "jeg er redd mine barn skal bli smitta av lesbiske/homofile"

Endret av #Sunrise
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som sier "hun er lesbisk, det ser du på utsende" eller "han er homofil, han er så feminin" eller verst av alt "jeg vil ikke lære ungene mine om at det fins homofile og lesbiske, jeg vil ikke at dem skal bli sånn" joo, å en ting til "jeg er redd mine barn skal bli smitta av lesbiske/homofile"

Men dette er jo sant ;)

Anonymous poster hash: a3a5f...124

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er jo sant ;)

Ikke nødvendigvis! I noen tilfeller tenker man kanskje at det er åpenbart- og så er vedkommende homofil/lesbisk likevel. Eller omvendt: man tenker at en person garantert er hetero (han ser jo så normal ut!!), men så er han homofil. Alt er ikke så svart/hvitt, vet du ";)"

Anonymous poster hash: 14704...2cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nødvendigvis! I noen tilfeller tenker man kanskje at det er åpenbart- og så er vedkommende homofil/lesbisk likevel. Eller omvendt: man tenker at en person garantert er hetero (han ser jo så normal ut!!), men så er han homofil. Alt er ikke så svart/hvitt, vet du ";)"

Jeg klarer å se om noen er homofil ihvertfal på måten dem går og er på :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så homofile ser vanligvis ikke normale ut? :P

Det som irriterer meg om dagen er at det er så utrolig glatt ute! Og at det bare strøs på enkelte områder. Noen steder kan det virke som strø-bilen har gått tom for grus for det kommer noen meter innimellom uten noe grus. Føler meg som ei gammel dame når jeg ute og går...

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det :fnise:

Er som en mann jeg og ei venninne brukte å møte på ett utested.. Greit vi ble invitert bort til bordet hans og der brukte det å sitte flere jenter og alle fniste og hadde det super koselig.. Han med typiske feminine handbevegelser.. Men en gang når jeg og venninnen min satt ved bordet så måtte vi spørre han "Du...sånn helt seriøst, er du skeiv?" Han begynte jo bare å le og fortalte oss at det var mange som hadde spurt han om det...Men så sier han og peker på dama ved siden ham "Dette er faktisk kona mi" :fnise: "-Jammen jammen...Er du sikker!? o_O"

Han var visst 100% hetero...Men vokst opp med 4 eldre søstre, de 3 jentene han dro ut på byen med, var søstrene hans og den 4 var kona xD

Så feil kan man ta...

--

Beklager OT :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

En ting jeg har kjent irriterer meg en del her på KG er de som skylder på kvinner for det livet de lever og snakker om klasseforskjeller som om vi lever i India.

Det må gå an å få litt selvinnsikt, jobbe med seg selv og komme seg ut litt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som The Tardis nevnte selv: smileyene

Aner ikke hvorfor, men de irriterer meg veldig. Jeg har med andre ord et veldig greit liv...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linker på FB av typen:

Du vil ikke TRO hva som skjedde da han kom inn døren...

Det var en helt vanlig dag, men så PLUTSELIG...

Ingen hadde noensinne sett noe lignende som da hun...

Aaaaaaaaaaaargh! Hvem f*** bryr seg??

Anonymous poster hash: d7ea6...46a

Det er ikke bare på FB du kan lese dette, bare å slå opp på dagbladet.no :P

Helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare på FB du kan lese dette, bare å slå opp på dagbladet.no :P

Helt enig med deg!

Så sant! Hater overskriftene som:

-Hun SKULLE BARE måke snø, men så skjedde dette..

-Han SKULLE BARE gå ut døra, men så..

-De SKULLE BARE male huset, men så..

-Han SKULLE BARE SKULLE BARE.

Også de her:

-Denne videoen går VERDEN RUNDT

-Jentas dansing går VERDEN RUNDT

-Hund på skateboard går VERDEN RUNDT

- VERDEN RUNDT går VERDEN RUNDT!

Blegh

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som The Tardis nevnte selv: smileyene

Aner ikke hvorfor, men de irriterer meg veldig. Jeg har med andre ord et veldig greit liv...

Hvordan irriterer dem deg :forvirra:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Undertegnede er mektig irritert over egne forglemmelser. Bl.a. må man alltid beregne trippel mengde med reisetid; turen fram, turen tilbake igjen (for å hente det man glemte) og så en ny tur dit man opprinnelig hadde tenkt seg. Man kan også være 100% sikker på at hjernen aldri vil minne en på at man har glemt noe, før nøyaktig det øyeblikket man er fremme ved sin destinasjon - å komme på det på f.eks. halvveien er fullstendig uaktuelt. Følgelig må f.eks. en 5 minutters kjøretur til butikken beregnes til 15 minutter, og en 8 timers kjøretur fra Oslo til Bergen beregnes til 24 timer. Antageligvis måtte også en 25 timers flytur til Australia beregenes til 75 timer - dersom det noen gang skulle bli aktuelt å reise dit.

Senest for to dager siden måtte undertegnede kjøre i 30 minutter til et møte - i stedet for 10 minutter - fordi man hadde glemt sin almanakk hjemme. Dette ble man - som vanlig - minnet på i det sekundet man var framme ved sin destinasjon. Heldigvis hadde undertegnede - klok av skade - vært så forutseende å beregne nettopp 30 minutter til denne 10 minutters kjøreturen. Likefullt var det irriterende at man fikk rett i sine bange antagelser. I-r-r-i-t-e-r-e-n-d-e :rasende:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Incest tråden...

Incel og slayer tråden

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...