Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

- At folk som ringer ofte uten spesielle grunner, ALDRI tar telefonen når det virkelig er noe viktig!

- At folk ikke svarer på trådene mine når jeg virkelig trenger råd, fordi "han har vært utro" "størrelse på penis" "intressert eller ikke" - trådene tar all oppmerksomheten. selv om de finnes i 100vis og for det meste har samme svarerene.

- At voldektsmenn som står langs gatene har intelligens til og se forskjell på ei dame og et tre (de kunne heller gått på treet, for dere som ikke skjønte)

Anonymous poster hash: 272e5...fda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

Shjøtt shjole shino.

Får bare lyst til å....Rive av folk som seier dette tunga!

Det heiter ikkje SHJØTT, det heiter KJØTT!

Frysninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grenseløst over dumme folk

Anonymous poster hash: fc14d...7b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapstick eller kroppslig humor

Folk med et ekstremt begrenset vokabular som bruker de samme ordene hele tiden. Gjerne ordet 'utrolig'

Folk som sparker i kino- eller flysetet

Når folk senker flysetet

Smatting/slafsing/ høylydt tygging og svelging/snufsing og andre kroppslyder

Den usannsynlig store motgangen feminismen har fått. Folk misforstår så til de grader, jeg gidder ikke forklare lengre engang, folk får bare forbli ignorante kjøtthoder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for hets. Kommentarer til moderering tas på ris og ros.

Surriball, mod.

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som poster to ganger etter hverandre når de heller burde redigere innlegget. Ikke myntet på deg Summers, selvsagt med unntak når det har gått en stund mellom hvert innlegg og hensikten er å dra opp tråden igjen.

Ellers er det veldig irriterende å møte jenter første gang som venner og de er fysisk attraktive, og det blir umulig å endre status fra "ute-venn" til "senge-venn". Har veldig lyst å bli fysisk med henne men blir helt feil å sjekke henne opp når man møtes under helt andre forutsetninger.

Nesten alle brukerne jeg ser på forumet gjør dette, har til og med begynt å gjøre det selv. Kan jo hende noen gjør det for å booste innlegs counten sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At temperaturen ute stiger og synker sånn hele tiden. Om jeg har på ovnen slik at det er behagelig temperatur når jeg legger meg, våkner jeg midt på natta av at det er altfor varmt/kaldt. Så jeg står opp og skrur ovnen ned eller opp. Så når jeg våkner er det helt motsatt igjen, enten iskaldt eller altfor varmt (og jeg får dårlig samvittighet for å sløse strøm)

At jeg tydeligvis har brukt store deler av livet mitt på serier. Så når jeg kjeder meg og skrur på tv'en sender de bare episoder jeg kan utenat. Uansett hvilken kanal/serie jeg havner på :fnise:

At jeg kjøpte nytt batteri til bilen for under et år siden, og at det har begynt å tulle allerede. Kjører som regel 15 minutters turer, kanskje det ikke er langt nok. Men kan liksom ikke kjøre rundt og bruke bensin "bare for å kjøre" heller.

At jeg har lest alle bøkene jeg lånte på biblioteket og må begynne på en jeg har i bokhyllen. Og har lest flere ganger før, i lignende situasjoner. Blæ! Håper jeg sovner fort i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At temperaturen ute stiger og synker sånn hele tiden.

Det er jeg helt enig i! Én ting er innetemperaturen. Men ute... Det er en forferdelig hålke her, med tjue centimeter stålis hvor strøsanden ligger nedi gropene. Ille, selv med isbrodder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mennesker uten selvinnsikt -desidert jordens undergang (U)

Anonymous poster hash: 40ebc...32c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer som tilsynelatende har tid til å lese meldinger man sender dem, men ikke skrive par linjer tilbake mens man er i gang. Særlig spesielt når det er enkelt som ja/nei-spørsmål.

Anonymous poster hash: 514b1...9a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR KAN IKKE ÈN JÆVLA TING GÅ RIKTIG FOR EN GANGS SKYLD??!! SYKT LEI AV AT LIVET ER FULLSTENDIG MOT MEG DISSE DAGER! ER NESTEN PÅ GRÅTEN HER! :frustrert: :frustrert: :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunder som kommer inn i klesbutikken fem minutter før stenging, som ikke skal kjøpe noe, men bare se (les: rote). Sååå irriterende :bond:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunder som kommer inn i klesbutikken fem minutter før stenging, som ikke skal kjøpe noe, men bare se (les: rote). Sååå irriterende :bond:

ENIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irritererer meg vilt over at naboene ikke kan ta opp møkka etter de helvetes kjøterene de har anskaffet seg ansvar for.

Nærmer meg mord!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at jeg gidder å lese om hva som irriterer dere andre. Så blir jeg mer irritert fordi jeg kjenner meg sååå igjen :fnise:

Men det tror jeg at jeg har sagt før...Så irriterer det meg også..

Irriterer meg over at jeg mye mulig blir å stryke i Matematikken, bare fordi jeg ikke har mulighet å følge omvendt undervisning... (Får ikke spilt av videoer! o_o) Og jeg har ikke mulighet å dra inn til biblioteket eller skolen for å sitte der å ta det.. Det er bare video også får læreren beskjed om vi har sett videoen eller ei...Det irriterer meg at hun truer med å gi stryk...Hvorfor gi stryk når du ellers kommer på undervisningene OG får 3-4'ere på prøvene!! >.>

Det irriterer meg OG garantert mange andre her på forumet at jeg bruker aaaltfor mange smileys...Ja faktisk, det irriterer meg også...Men det er en teit "uvane?" jeg har :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saker på nettaviser som av forsiden ser ut til å være tekst, men når du klikker deg inn på dem er det videoer der.

EH JA! Fytti, ord kan ikke beskrive hvor mye dette irriterer meg :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linker på FB av typen:

Du vil ikke TRO hva som skjedde da han kom inn døren...

Det var en helt vanlig dag, men så PLUTSELIG...

Ingen hadde noensinne sett noe lignende som da hun...

Aaaaaaaaaaaargh! Hvem f*** bryr seg??

Anonymous poster hash: d7ea6...46a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lista mi er lang som et vondt år:

-bedrevitere

-sure kollegaer

-folk på treningssenteret som møter i skitne klær som stinker

-spinninginstruktører som ikke klarer å la være å skrike i mikrofonen hele tiden.

-plystring

-røyklukt

-smatting og slafsing

-når folk begynner på en setning eller historie og aldri fullfører

-selvopptatte skrytepaver.

-folk som snylter på nav.

kunne fortsatt i det uendelige...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...