Chizue Skrevet 10. desember 2014 #901 Del Skrevet 10. desember 2014 Forsinkelser hos fastlegen er helt normalt og irriterende, har vel sittet selv opp mot 1 time, men når du først får time 1330, blir sittende der i to timer til stengetid kommer, og de ikke gjør noe annet enn å beklage, da burde vel man ha litt krav på fortløpende time. Håper du forlangte ny time om morgenen dagen etter. Derfor også jeg alltid bestiller time om morgenen. Jeg bestilte samme dagen om morgenen. Og halv ett ringte de meg og fortalte at de hadde en ledig time halv 2. Men nei, neste ledige time var 16 desember, men da har jeg eksamen. "Men er det akutt, så må du ringe legevakta!:)" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 12. desember 2014 #902 Del Skrevet 12. desember 2014 - Når du skal gå ut av bussen, men kommer deg ikke ut fordi en haug med andre mennesker kjemper om å komme seg først inn på bussen. - Menn som drar på treningssentre for å glo på jenter/kvinner mens de trener. Åhhhhh dette!!! Da pleier jeg faktisk å brøyte meg gjennom. Bare velte ut av bussen og la folkehavet ta meg i mot og dempe farten min. Deilig. Vet at det er frekt, og litt primitivt, men er det virkelig så vanskelig å ta ETT STEG lenger bak når man skal til å gå på bussen? La folk gå av før du går på, liksom. Dette er gjerne de samme som står klint inntil bagasjebåndet på flyplassen, eller puster deg i ryggen mens du betaler i matbutikken. TA AVSTAND FOR FAEN. De har det liksom mer travelt enn andre, og tiden deres er mer verd enn vår. Blir stressa av tanken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvild1001 Skrevet 13. desember 2014 #903 Del Skrevet 13. desember 2014 Gjenger med 60 år gamle damer som gapskratter og hyler på buss og andre offentlige kollektivtilbud, og nekter å ta hensyn. Blir gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 13. desember 2014 #904 Del Skrevet 13. desember 2014 Folk på bussen som spiller drittmusikk (etter min smak altså) på ipodene sine som er på så høyt volum at jeg også må høre på. En ting er at de er garantert tinitus og ødelagt hørsel, men hva med å ta litt hensyn til andre i det minste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. desember 2014 #905 Del Skrevet 13. desember 2014 Siden vi snakker om folk på bussen, noe som irriterer meg er når folk sitter bak deg og drriver og presser kneet mot ryggsetet og når folk sitter bak deg og smatter. Samme kan gå når jeg er på fly 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 13. desember 2014 #906 Del Skrevet 13. desember 2014 At jeg nesten alltid skal drømme "for stort" og ha lyst på ting jeg ikke kan få. Det irriterer meg også grenseløst at visse mennesker som brøyter om vinteren ikke gjør det når det faktisk trengs, men gjerne 6 timer etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 13. desember 2014 #907 Del Skrevet 13. desember 2014 Dere vet sånne offentlige toaletter man må betale for før man slipper inn? Ja, her om dagen var jeg på vei ut av toalettet etter jeg hadde betalt for meg, og idèt jeg åpner døren og skal til å gå ut, - så står det en dame utenfor som tydeligvis venter på å komme inn gratis. Det er jo vanlig folkeskikk å la meg gå ut, siden jeg var der inne først. Men neida, hun går imot meg slik at JEG må flytte meg for henne?! Jeg var helt sjokkert.. En voksen dame på sikkert 40 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. desember 2014 #908 Del Skrevet 13. desember 2014 Dere vet sånne offentlige toaletter man må betale for før man slipper inn? Ja, her om dagen var jeg på vei ut av toalettet etter jeg hadde betalt for meg, og idèt jeg åpner døren og skal til å gå ut, - så står det en dame utenfor som tydeligvis venter på å komme inn gratis. Det er jo vanlig folkeskikk å la meg gå ut, siden jeg var der inne først. Men neida, hun går imot meg slik at JEG må flytte meg for henne?! Jeg var helt sjokkert.. En voksen dame på sikkert 40 år... Det faktum at man må betale penger for å gå på toalettet er veldig irriterendes, husker en plass på busholdeplassen her så kosta det 20 kroner, vet ikke om det er slik fortsatt men det er jo absurd at man skal betale 20 kroner for å gå på dass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 13. desember 2014 #909 Del Skrevet 13. desember 2014 Det faktum at man må betale penger for å gå på toalettet er veldig irriterendes, husker en plass på busholdeplassen her så kosta det 20 kroner, vet ikke om det er slik fortsatt men det er jo absurd at man skal betale 20 kroner for å gå på dass... Renhold, drift osv er ikke gratis altså... Og noen plasser så er det for å sikre at folk ikke "bor der", da betalingslåsen åpner etter 30 min. (Er det i byen jeg bor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #910 Del Skrevet 15. desember 2014 Når Aftenposten skriver en nyhetssak om Oslo, så er det en haug med idioter som går amok i kommentarfeltet "Norge er mer enn Oslo! Herregud, slutt å skriv om Oslo". Newsflash - Aftenposten er i hovedsak en Osloavis...Anonymous poster hash: d44ef...0eb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. desember 2014 #911 Del Skrevet 16. desember 2014 Når dem viser sport istedenfor Hotel Cæsar og utsetter. Argh! Eller når dem generelt utsetter en tv serie pågrunn av sport. Vi har en egen kanal for sport... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 16. desember 2014 #912 Del Skrevet 16. desember 2014 Folk som går foran deg og du prøver å kpmme forbi dem, men det går ikke fordi de skal slenge så jævlig på armen! De har gjerne en sigarett i hånda og. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 16. desember 2014 #913 Del Skrevet 16. desember 2014 Jepp, som oftest er det også samme folka som mangler sidesyn. Skjønner ikke at de ikke legger merke til at folk kommer opp ved siden av dem og de ikke enser en engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 16. desember 2014 #914 Del Skrevet 16. desember 2014 - Folk som blokkerer rulletrappen slik at det er umulig å gå forbi. - Kø - En viss gruppe mennesker fra en viss del av verden som kommer med nedlatende kommentarer til kvinner. - Dårlig beinplass på fly ...blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tindre Skrevet 16. desember 2014 #915 Del Skrevet 16. desember 2014 Møteplagere! Makan til irriterende folkeslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #916 Del Skrevet 16. desember 2014 Kverulanter og bedrevitere er noe av det verste jeg vet Anonymous poster hash: 82361...269 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. desember 2014 #917 Del Skrevet 16. desember 2014 Er virkelig pisselei ignorante idioter! "morsfølelsen min", "mammahjertet" eller hva enn roper om at jeg bør redde disse bavianene. Men jeg nekter, nei, du får ikke lov å prøve engang! Beklager, men virkelig: Kan ikke alle bare lære seg å ta kritikk og å se seg selv litt utenfra? Ta e mentaliseringskurs eller noe. Bah og tanken på at jeg må gå resten av livet og møte på sånne folk gjør meg deprimert oppi vinterdepresjonen her Anonymous poster hash: d9d76...38c Forstår ikke helt hva du mener her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 19. desember 2014 #918 Del Skrevet 19. desember 2014 Folk som skal være morsomme hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2014 #919 Del Skrevet 19. desember 2014 Folk som stiller seg for å prate midt i veien på kjøpesenteret, og de flytter seg ikke uansett hvor mange folk som dulter borti dem! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 19. desember 2014 #920 Del Skrevet 19. desember 2014 Folk som ikke klarer å legge en skillepinne på båndet etter at de har lagt på matvarer nok for en hel månede. Må alltid strekke meg over lasset med mat for å få tak i den jævla skillepinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå