miramis Skrevet 16. juni 2014 #421 Del Skrevet 16. juni 2014 Ord delings feil Særskrivningsfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #422 Del Skrevet 16. juni 2014 Folk som bruker smithmaskinen går meg på nervene. Særskrivningsfeil. Anonymous poster hash: 5a681...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #423 Del Skrevet 16. juni 2014 Folk som bruker smithmaskinen går meg på nervene. Særskrivningsfeil. Miramis går herved meg på nervene. Anonymous poster hash: 5a681...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 16. juni 2014 #424 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Folk som bruker smithmaskinen går meg på nervene. Ja, hørt at det er veldig plagsomt å se på at andre bruker den :PDet er jo nærmest på moten å irritere seg over bruken av smithmaskinen! Jeg bruker den til hangups. Av og til legger og hacksquat. Ser ikke noe problem med smithmaskinen, så lenge du ikke misbruker den den fin Endret 16. juni 2014 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 16. juni 2014 #425 Del Skrevet 16. juni 2014 Folk som bruker smithmaskinen går meg på nervene. Da går jeg deg på nervene, må bruke den pga stabiliseringsskade. Wuhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 16. juni 2014 #426 Del Skrevet 16. juni 2014 Husket du å bruke 1-2dl sukker istede for salt? Nei, gudselov var det ikke så ille Jeg vet ikke helt hva som ble feil jeg... Syns jo jeg fulgte oppskriften. Kjæresten spiste kaka da Men kanskje litt i melidenhet, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 16. juni 2014 #427 Del Skrevet 16. juni 2014 Helvetes fluer!!! De surrer rundt meg som jeg var ræven til en ku når jeg holder på å klippe gresset !!=#)¤%#"¤£@$}32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 16. juni 2014 #428 Del Skrevet 16. juni 2014 Unger som ikke eier oppdragelse og kan gjøre hva de vil av foreldrene sine Tiggere Folk som kjører seint Fulle innpåslitne menn som ikke tar nei for et nei Mensen. Urk! Når jeg tror jeg har mye mer på kortet enn det jeg har. Blir alltid skuffet når jeg sjekker nettbanken også har jeg kanskje 1000kr mindre enn det jeg trodde Lange og treige køer. Alt med å fly Å betale regninger Egoistiske mennesker som kun tenker på seg selv Urettferdighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 16. juni 2014 #429 Del Skrevet 16. juni 2014 Irriterer meg over sjefen... Jeg har vært ansatt som ringevikar i 6mnd nå pga ikke ledige stillinger. Men har allikevel jobbet 3-4 dager i uka. Nå har sjefen ansatt 3 nye med 20-60%stilling, hva får jeg?fortsetter å være tilkallingsvikar -.- Blir faktisk å si til sjefen i morgen at dette finner jeg meg ikke i. Og om jeg ikke får fast stilling så slutter jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 16. juni 2014 #430 Del Skrevet 16. juni 2014 Akkurat NÅ irriterer jeg meg over Candy Crush saga -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 16. juni 2014 #431 Del Skrevet 16. juni 2014 Når folk er dårlige til å planlegge bare fordi de ikke har noe viktig de skulle ha gjort. Men andre har kanskje det, så om man skal planlegge ting sammen så nytter det ikke å bare bestemme seg for ting på spraket sånn i siste liten. Nå la jeg jo andre planer fordi det ikke nyttet å planlegge det vi egentlig skulle. Så får jeg vite idag at de skal dra på de greiene (det er imårra. men jeg fikk jo aldri noe svar så da regna jeg med at det var ett nei) -.-ja sånne folk er dritirriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Cathrin Skrevet 16. juni 2014 #432 Del Skrevet 16. juni 2014 Smattelyder og kremting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 16. juni 2014 #433 Del Skrevet 16. juni 2014 Folk som prøver og kontrollere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosadilla Skrevet 16. juni 2014 #434 Del Skrevet 16. juni 2014 Folk som sender masse spillforespørsler på facebook, tar på sånn at jeg ikke får opp varsler på det, og plutselig får jeg fra et nytt spill, spill jeg aldri har spilt.. Når nettet ikke vil fungere, særlig om det er noe jeg må på nett. Folk som ikke holder det de lover.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #435 Del Skrevet 16. juni 2014 "Venner" som bare tar kontakt når de har en baktanke med det, feks vil ha deg til å gjøre dem en tjeneste. Anonymous poster hash: 9c7e7...827 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #436 Del Skrevet 16. juni 2014 Dette er ikke en tråd man skal diskutere på, det er rett å slett bare å få ut ting som irriterer oss eller går oss på nervene. Man skal heller ikke komme med usaklige kommentarer som "barnslig", "umoden", "grinete" osv. Man får rett å slett bare respektere det at folk er forskjellige og lar seg irritere av forskjellige ting. Skulle gjerne ramset opp min liste, men det får vente til jeg har bedre tid, da den er en smule lang Anonymous poster hash: fa63b...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #437 Del Skrevet 16. juni 2014 Folk som ikke svarer på meldinger eller tar telefonen, men samtidig legger ut masse svada på FB. Anonymous poster hash: 9c7e7...827 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 16. juni 2014 #438 Del Skrevet 16. juni 2014 Folk som ikke svarer på meldinger eller tar telefonen, men samtidig legger ut masse svada på FB. Anonymous poster hash: 9c7e7...827 Rart det der. De har ikke tid til å svare på en sms, men oppdatere facebooken sin har de all verdens tid til, til alle døgnets tider og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #439 Del Skrevet 16. juni 2014 Rart det der. De har ikke tid til å svare på en sms, men oppdatere facebooken sin har de all verdens tid til, til alle døgnets tider og "Jeg fikk ikke svart på meldingen, fordi jeg hadde ikke tid" Jo, de fleste har nok tid, med mindre de jobber som statsoverhode eller er toppleder i et konsern med flere tusen ansatte. Anonymous poster hash: 9c7e7...827 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 16. juni 2014 #440 Del Skrevet 16. juni 2014 Folk som klager på andre, men ikke ser seg selv. Arrogante folk. Folk som OOOOSER sterk parfyme. Løgnere. De som går helt opp i ansiktet på deg, når de skal fortelle noe (med høy stemme, tross 10 cm avstand) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå