Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Familiepakninger. Det er forunderlig at i et land med omtrent en million single husstander er det faen ikke mulig å få tak i vanlige pakninger.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Butikkekspeditører som er sykt frekke. Feks; var på HM Sandvika og leverte tilbake noe tøy. Hadde kjøpt samme bukse i ulik str, da jeg ikke rakk å prøve ved kjøp. Handler mye der og er fast kunde! Spurte pent om en pose, men fikk surt svar at det var KUN til kunder. Eh... ok? kan jeg få en da? Kjøpe en? Endte opp med å gå taus ut, da jeg ble overrumplet av frekkheten til dama. På vegen ut fant jeg et HM tilgodekort med 900,- på. Leverte dette til den jevnlige sure dama, hun svarte ikke, så på meg som at jeg skulle ha stjålet det. Fikk fortsatt ingen pose, det var bare for kunder...

Fy flate, angrer på at jeg gav det..

Anonymous poster hash: d141d...f15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaksinemotstandere, revitalisert vann, chemtrails og annet sprøyt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Irriterende ord og ittrykk her inne som: "å kaste sten i glasshus" og stråmannsargumentasjon. Kan man ikke bare si slike ting med helt vanlige ord uten å bruke slike rare uttrykk som aldri brukes i dagligtalen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker "xD" som smiley. Og :3, xp osv.

Hihi, da irriterer jeg vel deg! xD

(men så har jeg brukt "xD" i over 10 år,helt siden jeg startet å lese japanske tegneserier *anime*yay vanesak...buuuh .__.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BrienneOfTarth

Folk som skriver glad.no for eksempel. Hva er greia med det eller .com. Skal det være morsomt eller "kult"? Vel, det er ingen av delene.

Facebooksutrere og sympatijegere. Mener selvsagt de som gjør det ofte. Nå trenger man ikke skrive noe om det. Kan bare sette "xxx følte seg nedenfor" og vente på "hva har skjedd?" Gjerne fulgt av "nei, det tar jeg ikke på face"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebooksutrere og sympatijegere. Mener selvsagt de som gjør det ofte. Nå trenger man ikke skrive noe om det. Kan bare sette "xxx følte seg nedenfor" og vente på "hva har skjedd?" Gjerne fulgt av "nei, det tar jeg ikke på face"

Åh, det er grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Hundeeiere som ikke plukker opp etter bikkja. Greier de ikke den jobben, er de ikke i stand til å ha hund, er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker "xD" som smiley. Og :3, xp osv.

JA! Det burde vært ulovlig...Ellers irriterer Tinder meg for tiden. Makan til treige greier som bare henger seg opp.

Anonymous poster hash: 96fea...e95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Irriterer meg noe så grenseløst at de eneste kjekke og skjønne menn jeg ser for tiden er skuespillere som ikke har den ringeste anelse om min eksistens. Og som om ikke det var nok, så er enkelte av disse sukkertøyene av noen menn enten eldgamle i dag (les: Harrison Ford) eller rett og slett steindau (les: James Dean).

Alt av menn jeg ser i gatebildet hver dag ser ut som vannspyere og Godzillas småbrødre. Og skulle det mot formodning komme en schneisen kjekkas, så er han enten homo eller så har han dame. Hrmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Irriterer meg noe så grenseløst at de eneste kjekke og skjønne menn jeg ser for tiden er skuespillere som ikke har den ringeste anelse om min eksistens. Og som om ikke det var nok, så er enkelte av disse sukkertøyene av noen menn enten eldgamle i dag (les: Harrison Ford) eller rett og slett steindau (les: James Dean).

Alt av menn jeg ser i gatebildet hver dag ser ut som vannspyere og Godzillas småbrødre. Og skulle det mot formodning komme en schneisen kjekkas, så er han enten homo eller så har han dame. Hrmf.

fordelen med at james dean døde ung ee at han i minnet vil være ung for alltid. Vi vet ikke hvordan han hadde sett ut som gammel, i motsetning til marlon brando. Jeg ser han for meg som gammel og ikke den unge kjekke som han en gang var.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

fordelen med at james dean døde ung ee at han i minnet vil være ung for alltid. Vi vet ikke hvordan han hadde sett ut som gammel, i motsetning til marlon brando. Jeg ser han for meg som gammel og ikke den unge kjekke som han en gang var.

Det har du helt rett i. Brando var bare så sikle-sikle-sikle deilig som ung. Som gammel mann ... NEINEINEI! Og det kunne godt hende at James Dean hadde blitt rammet av samme skjebne som Alec Baldwin. Han var farlig kjekk som ung skuespiller, mens nåtidens Alec Baldwin ikke er det spøtt interessant for meg utseendemessig.

Og nå kommer irritasjonsmoment nummer to: Hvilken mann "går jeg til sengs med" i kveld? Chris Evans, Michael Fassbender, eller Richard Armitage? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det har du helt rett i. Brando var bare så sikle-sikle-sikle deilig som ung. Som gammel mann ... NEINEINEI! Og det kunne godt hende at James Dean hadde blitt rammet av samme skjebne som Alec Baldwin. Han var farlig kjekk som ung skuespiller, mens nåtidens Alec Baldwin ikke er det spøtt interessant for meg utseendemessig.

Og nå kommer irritasjonsmoment nummer to: Hvilken mann "går jeg til sengs med" i kveld? Chris Evans, Michael Fassbender, eller Richard Armitage? :fnise:

hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Irriterer meg når de vruker samme skuespiller i flere roller i samme serie.

Som Midsumer Murders.

Fetteren til Barnaby som nå har tatt over stillingen i politiet, samme skuespiller spilte tidligere i serien og da spilte han en mistenkt.

Tror de at folk er så dumme at de ikke kjenner igjen skuespillerene.

Samme som bl.a. han som spiller Heath i Home&Away. Han har også spilt i samme serie bare noen år tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irriterer meg at arbeidsplassen jeg vil jobbe på sendte ut invitasjon til informasjonsmøte 12 timer i forveien og når jeg sa ifra om dette sa de at de visste det var lite tid og at flere ikke kunne komme men at de skulle sette opp ett til om noen uker.

2 uker senere kontakter jeg dem ang dette og får da høre at de fant så mange gode på det første møtet at de nok ikke kommer til å ha et nytt et.

Urettferdig og uprofesjonelt :sur:



Anonymous poster hash: 5a681...c48
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Enkelte småbarnsmødre: De tror det vet alt, kan alt og barnet kan gjøre hva det vil. Null oppdragelse eller folkeskikk med andre ord. Generelt barnevognmafiaen.
  • Folk som ikke flytter seg for avstigende passasjerer på buss/tog/trikk
  • Overvektige som klager på alt mulig. Er du ikke fornøyd, gjør noe med det.
  • Folk som legger ut bilder på facebook med "spennende motiver og visdomsord".
  • Folk som sykler i veibanen.
  • At stort sett hele medienorge er på venstresiden og dermed farer med mye usannheter.
  • Sjalu kvinner og menn.
  • Innvandringspolitikken her i landet.
  • EU
  • Klikkelyder med penner/folk som frenetisk må røre i kopper så det lager lyd.
  • Gruppearbeid; alltid noen som ikke gidder å gjøre sin del.
  • Folk i serviceyrker som ikke klarer å yte god service. Eks. hjelpe kunder, smile, høflige fraser ol er da ikke vanskelig. Uansett hvordan dagen din har vært er det ikke kundene det skal gå utover. Ja, jeg har jobbet i diverse slike yrker selv.
  • At det kun er fotball som regnes som sport.
  • At usunn drittmat er billigere enn sunn mat.
  • Når fasade er det viktigste å opprettholde.
  • At Østfold alltid blir stemplet som "harry".
  • Hipstere.
  • Sympatijegere.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at ofte når man benytter et offentlig toalett, så er det rødt eller grønt ved håndtaket som skal vise om det er opptatt eller ledig.

Hvorfor må folk på død og liv røske i døren når det åpenbart er opptatt? Kvepper jo som bare juling!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...