Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Posten som sender pakken jeg venter på til et postkontor i en annen kommune enn den jeg bor i.

Klassiker! Det er så irriterende. Eller når du får hentelapp i posten og pakken ikke er kommet når du har stresset deg til butikken og vet du skal hente en pakke som er tung, og har klart å låne en bil (når man ikke har bil selv, så er det faktisk litt stress). ARGH

Eller hvis noen har vært så uheldige å bomme på husbokstaven. Det skulle stå: Langtvekkistan 1A, og du kom i skade for å skrive Langtvekkistan 1B. SÅ vanskelig å lese på navnene.

Posten. Posten generelt irriterer meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnstorm

Par som oppfører seg som om det er en enhet. Opplever det hele tiden. Hvis vi for eksempel skal spleise på mat, vin eller hva det nå måtte være, og jeg gjør dette som singel sammen med et par, så tas det for gitt at det skal deles på to og ikke på tre. Jeg skjønner ikke logikken i det i det hele tatt. At de har felles økonomi har ingenting med meg å gjøre.

Endret av Regnstorm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over min egen evne til å prokrastinere! :fnise:

fader, jeg skal ut å reise i morgen, og er ikke halveis pakka....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par som oppfører seg som om det er en enhet. Opplever det hele tiden. Hvis vi for eksempel skal spleise på mat, vin eller hva det nå måtte være, og jeg gjør dette som singel sammen med et par, så tas det for gitt at det skal deles på to og ikke på tre. Jeg skjønner ikke logikken i det i det hele tatt. At de har felles økonomi har ingenting med meg å gjøre.

Du skal jo bare betale for det du har spist og drukket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre irriterende ting er når folk dunker bort i bilen, lager ripe, kjører vekk. Mamma har flere riper i den splitternye bilen sin nå. Forbanna drittsekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Du skal jo bare betale for det du har spist og drukket..

ja enig. Man betaler for det man har spist. Er ikke rett å dele i to da. Den single skal ikke betale for sin middag pluss den halve av det en annen har spist. Hadde ikke jeg gått med på
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnstorm

Du skal jo bare betale for det du har spist og drukket..

No shit. Skulle trodd det var åpenbart for dem også.

Bestiller vi hver vår rett så er det enkelt nok. Verre om vi spleiser på hjemmelevering av en stor pizza, en kartong med vin og den type ting.

Og jeg går selvsagt ikke med på det. Jeg blir bare frustrert og oppgitt over at det i det hele tatt er noe å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min. Nå hadde jeg spurt om vi kunne ansette en til fordi det er vanskelig å være syk her. Da får han inn 3 sommervikarer og vaktene mine blir redusert til 1-2 i uka. Og på en eller annen måte skal jeg leve.



Anonymous poster hash: e4a03...bcb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Kom på at grunnen til at jeg irriterte meg over gruppearbeid var fordi folk var så lite interesserte i å samarbeide.

Til og med voksne folk måtte jo være på gruppe med folk de kjente. Noe som resulterte i at lite ble gjort og de ble en klikk og ignorerte andre som tilfeldigvis ble plassert på samme gruppe.

Skjedde ikke hver gang, men ofte nok til at jeg ikke kan fordra gruppearbeid.

Trodde poenget var at man skulle samarbeide og ikke ha fritidsklubb.

En gang stod jeg til og med uten gruppe siden læreren ga faen i om folk fant seg gruppe. Måtte gå rundt og omtrent be på mine knær siden folk kun ville være på gruppe med folk de hang med ellers.

Så lærere bør være litt obs på det, og ikke tro at siden folk går på høyere utdanning så er de voksne nok til sette sammen sine egne grupper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Den lille streken av støv som kommer når man koster

- Når enden av teipen er umulig å finne

- Tregt internett

- Slå tåa i møbler

- Når en gjeng går sakte foran meg og ikke slipper meg forbi

- Tomt for dopapir

- Folk som stirrer ned i telefonen når vi har en samtale

- Baksnakking og mobbing

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at grunnen til at jeg irriterte meg over gruppearbeid var fordi folk var så lite interesserte i å samarbeide.

Til og med voksne folk måtte jo være på gruppe med folk de kjente. Noe som resulterte i at lite ble gjort og de ble en klikk og ignorerte andre som tilfeldigvis ble plassert på samme gruppe.

Skjedde ikke hver gang, men ofte nok til at jeg ikke kan fordra gruppearbeid.

Trodde poenget var at man skulle samarbeide og ikke ha fritidsklubb.

En gang stod jeg til og med uten gruppe siden læreren ga faen i om folk fant seg gruppe. Måtte gå rundt og omtrent be på mine knær siden folk kun ville være på gruppe med folk de hang med ellers.

Så lærere bør være litt obs på det, og ikke tro at siden folk går på høyere utdanning så er de voksne nok til sette sammen sine egne grupper.

ååh.. husker vi hadde så mange prosjekter på U.skolen..

jeg hater gruppearbeid for ingen ville egentlig ha meg i gruppa og om de tok meg inn så fikk jeg de "kjipe" oppgavene som ingen av de andre ville ha,som f.eks spørreundersøkelse i hver klasse...hjelper ikke at jeg hater å stå å prate i store mengder :fnise:

MEN de fikk en litt sånn "In your face" fra meg i 10'nde, vi hadde prosjekt som vi kunne velge selv, det skulle være 4stk i hver gruppe...Jeg ble stående alene og ingen ville ha meg i det hele tatt, så jeg tok prosjektet selv i egne hender.

Det som var spesielt med dette prosjektet var at lærerne skulle finne ut hvem som hadde det flotteste og beste prosjektet og vinneren fikk 4kinobilletter og noe annet småstæsj..(billetene skulle deles på de i gruppa)

Gjett hvem som vant?

Og gjett hvor mange som spurte meg om jeg ville gi bort billettene? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk er dårlige til å planlegge bare fordi de ikke har noe viktig de skulle ha gjort. Men andre har kanskje det, så om man skal planlegge ting sammen så nytter det ikke å bare bestemme seg for ting på spraket sånn i siste liten. Nå la jeg jo andre planer fordi det ikke nyttet å planlegge det vi egentlig skulle. Så får jeg vite idag at de skal dra på de greiene (det er imårra. men jeg fikk jo aldri noe svar så da regna jeg med at det var ett nei) -.-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg ikke klarer å bake!

Skulle bake kake til kjæresten i kveld, og den ble skikkelig vond... :grine:

Husket du å bruke 1-2dl sukker istede for salt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som legger på godt over 100 kg på smithstanga og setter den på øverste hakket - og går i fra!! Fanken så irriterende! Hvis jeg tar av stanga raser den i bakken (klarer ikke å løfte den av hakket og holde den med fingertuppene, må eventuelt stå på krakk), så jeg må "pille av" hver enkelt vektskive før jeg kan bruke den....

Folk som bruker smithmaskinen går meg på nervene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...