Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Åh! Ja!!! Hvorfor kaster folk søppel i vasken? Hva er vitsen??

Folk som skriver at de er "en fattig student". Neida studenter er ikke rike men de er ikke akkurat fattige heller.

Om du ikke har mulighet til å jobbe ved siden av studiene så ER du faktisk fattig. 8000kroner i måneden er ikke mye å leve av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Folk som tar bakover flysetet
  • Folk som røsker i døren på offentlige toaletter når det åpenbart er opptatt. RØDT betyr opptatt. Det skifter ikke farge av at du drar i døren!
  • Folk som skifter mening ut ifra hvem de er med.
  • Folk som alltid bare henger med på lasset under gruppearbeid.
  • Kulepennklikking
  • Folk som lar barna plage og mase på fremmede folk på alle transportmidler
  • Er du sur? Du må ikke være sur? JEG ER IKKE SUR
  • Dem som mener at pepsi max smaker det samme som cola
  • At journalister ikke har basic kunnskap om rettskriving
  • Høylytte mennesker
  • Folk som konsekvent kommer for sent uten å si ifra
  • Folk som inviterer til fest klokken åtte, og blir sur når du kommer på tiden fordi de ikke er klar enda.
  • Uhygieniske mennesker
  • Folk som ikke setter pris på det de har
  • Gjerrige mennesker
  • Folk som sitter inne i busstoppet og røyker når det pissregner ute, slik at vi som gjerne også skulle stått under tak må velge mellom passiv røyking eller å bli våt
  • Gamle damer på butikken som later som om de ikke vet hvordan en kø fungerer
  • At gamle naboer skjeller deg ut fordi du vasker klær på en søndags ettermiddag mens de selv fyrer i gang motorsagen klokken seks en mandag morgen
  • Smatting
  • Folk som snakker med mat i munnen
  • Folk på frivillig diett (Ikke allergikere) som forventer at du skal lage mat som ”passer dem” når de er på besøk hos deg. Tviler på at en av veggisvennene mine ville giddet å lage biff til meg når jeg er hos dem.
  • Når bussen kjører før tiden
  • Folk som tror at jeg syntes barna deres er like søte som de selv syntes
  • Folk som går i klær som gjør at de får ”cameltoe”. Jeg har ikke lyst til å stirre på glufsa di!
  • Folk som lar hunden sin løpe bort til min uten å spørre om de kan hilse først. Kanskje din hund er snill, men min kan bli relativt aggressiv (ikke farlig, men veldig gneldrete) om det er andre hannhunder. DERFOR har jeg ham i bånd og holder ham tett!
  • Folk som opptar et bussete med en veske
  • Folk som alltid bare forlanger ting på butikken. Det er normal høflighet å si takk, nei takk og jeg vil gjerne ha
  • Telefonselgere som bruker fem minutter på å komme til poenget og prøver å lure deg til å tro at de ikke selger noe
  • Eldre folk som klager over dagens ungdom. Vil du vite en hemmelighet? Det finnes nøyaktig like mange idioter i alle aldersgrupper!
  • Reklamen på tv som framstiller det å være singel som en sykdom (Går på ”reklamefrie” dager)
  • Hundeeiere som gjør seg umaken med å plukke opp etter hunden for så å slenge fra seg posen.
  • Irriterer meg over at jeg selv er forferdelig distrè og roter bort tingene mine hele tiden

PUH. Det ble litt av en liste!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Folk som tar bakover flysetet
  • Folk som røsker i døren på offentlige toaletter når det åpenbart er opptatt. RØDT betyr opptatt. Det skifter ikke farge av at du drar i døren!
  • Folk som skifter mening ut ifra hvem de er med.
  • Folk som alltid bare henger med på lasset under gruppearbeid.
  • Kulepennklikking
  • Folk som lar barna plage og mase på fremmede folk på alle transportmidler
  • Er du sur? Du må ikke være sur? JEG ER IKKE SUR
  • Dem som mener at pepsi max smaker det samme som cola
  • At journalister ikke har basic kunnskap om rettskriving
  • Høylytte mennesker
  • Folk som konsekvent kommer for sent uten å si ifra
  • Folk som inviterer til fest klokken åtte, og blir sur når du kommer på tiden fordi de ikke er klar enda.
  • Uhygieniske mennesker
  • Folk som ikke setter pris på det de har
  • Gjerrige mennesker
  • Folk som sitter inne i busstoppet og røyker når det pissregner ute, slik at vi som gjerne også skulle stått under tak må velge mellom passiv røyking eller å bli våt
  • Gamle damer på butikken som later som om de ikke vet hvordan en kø fungerer
  • At gamle naboer skjeller deg ut fordi du vasker klær på en søndags ettermiddag mens de selv fyrer i gang motorsagen klokken seks en mandag morgen
  • Smatting
  • Folk som snakker med mat i munnen
  • Folk på frivillig diett (Ikke allergikere) som forventer at du skal lage mat som ”passer dem” når de er på besøk hos deg. Tviler på at en av veggisvennene mine ville giddet å lage biff til meg når jeg er hos dem.
  • Når bussen kjører før tiden
  • Folk som tror at jeg syntes barna deres er like søte som de selv syntes
  • Folk som går i klær som gjør at de får ”cameltoe”. Jeg har ikke lyst til å stirre på glufsa di!
  • Folk som lar hunden sin løpe bort til min uten å spørre om de kan hilse først. Kanskje din hund er snill, men min kan bli relativt aggressiv (ikke farlig, men veldig gneldrete) om det er andre hannhunder. DERFOR har jeg ham i bånd og holder ham tett!
  • Folk som opptar et bussete med en veske
  • Folk som alltid bare forlanger ting på butikken. Det er normal høflighet å si takk, nei takk og jeg vil gjerne ha
  • Telefonselgere som bruker fem minutter på å komme til poenget og prøver å lure deg til å tro at de ikke selger noe
  • Eldre folk som klager over dagens ungdom. Vil du vite en hemmelighet? Det finnes nøyaktig like mange idioter i alle aldersgrupper!
  • Reklamen på tv som framstiller det å være singel som en sykdom (Går på ”reklamefrie” dager)
  • Hundeeiere som gjør seg umaken med å plukke opp etter hunden for så å slenge fra seg posen.
  • Irriterer meg over at jeg selv er forferdelig distrè og roter bort tingene mine hele tiden

PUH. Det ble litt av en liste!

Ja det kan man si. Har du det egentlig noe godt med deg selv?

Jeg irriterer meg over at folk er så fryktelig opptatt av seg selv og sitt, og dermed ikke tar seg bryet med å spørre mannen som henger over handlevogna og gisper etter luft om det går bra med ham.

At det er mulig, det var flere som bare strente forbi ham, jeg løp over veien for å hjelpe, og ja-ambulansen kom.

Forbanna drittfolk!

Anonymous poster hash: b3cb8...734

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg irriterer meg over at ofte når man benytter et offentlig toalett, så er det rødt eller grønt ved håndtaket som skal vise om det er opptatt eller ledig.

Hvorfor må folk på død og liv røske i døren når det åpenbart er opptatt? Kvepper jo som bare juling!

det irriterer meg og. En gang var det en som røska og så banka han pinade og. Må påpeke at det var et unisextoalett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at naboen minst har 8 barn som bråker og hyler dagen lang :rolleyes:



Anonymous poster hash: 829fb...317
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i bar, og den "Jeg SKAL ha" irriterer meg.

Svarer tilbake med samme mynt. "Jeg SKAL ha *sum* av deg!" Eller så tilter det et ørlite sekund for meg og jeg sier hva jeg mener.

Ikke mye hyggelig. Koster så lite å være litt høflig, og den "Jeg skal ha" minner mer om et trassent barn som ikke har lært seg folkeskikk. Kommer selvsagt an på hvordan man sier det.

Passer konsenkvent på å si "Jeg vil gjerne ha" eller "Kan jeg få kjøpt..." når jeg handler.

Anonymous poster hash: 4c5fe...cbf

Synes du virker litt hårsår. Er det bedre hvis noen sier "kan jeg være så snill å kjøpt et glass rødvin av deg og kan jeg få et glass vann til? Please?"

Jeg sier enkelt og greit. " Jeg vil ha et glass rødvin"

Anonymous poster hash: 829fb...317

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du virker litt hårsår. Er det bedre hvis noen sier "kan jeg være så snill å kjøpt et glass rødvin av deg og kan jeg få et glass vann til? Please?"

Jeg sier enkelt og greit. " Jeg vil ha et glass rødvin"

Anonymous poster hash: 829fb...317

Det er ganske uhøflig i min bok. Jeg hadde sagt "Jeg tar gjerne et glass rødvin"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan man si. Har du det egentlig noe godt med deg selv?

Anonymous poster hash: b3cb8...734

Hehe. Jada. Bare greit å få det ut! Er vanligvis særdeles blid og hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at jeg av og til "glemmer" å spise når jeg er på jobb, har så mye annet å tenke på..
Men når jeg plutselig står der og svetter som en gal og følelsen av at jeg nesten svimer av, så er det på tide å spise igjen ._.

Er ikke bare bare å være stressa å få lavt blodsukker når man jobber i butikk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer å bruke fotgjengerovergangen som er gjerne 5 meter ned i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg irriterer meg over folk i butikken som sperrer heeeeelge gangbanen med vogna på den ene siden. Gjerne mens de fører samtale med noen som stikker vogna si ut til andre siden... Så hyggelig at du traff noen du kjente, men gjør dere i alle fall så små som mulig, slik at jeg kan komme meg forbi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg faktisk lar meg irritere over ting som egentlig er småting...

At jeg ikke har selvdisiplin nok til å gå ned de kiloene...

At kroppen min varierer helt enormt i form/størrelse fra dag til dag....

Hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Tanketomme kommersielle radiostasjoner som P4 og Radio Norge. Takke meg til NRK P2!

- Folk som røyker inne. Heldigvis ikke så vanlig lengre, men noen gjør det fortsatt.

- Bind som er for korte, og gjør at jeg får flekker høyt oppe på rompa.

- Gnagsår på føttene. Det er håpløst å gå barbeint i sandaler, og en sann pine å gå inn nye sko.

- Billettsystemet for NSB lokaltrafikk på Østlandet.

- Folk som bruker "i forhold til" på feil måte. Det irriterer særlig når det brukes i aviser og på radio.

- NAV som stadig bytter saksbehandlere. Det er nye folk nesten hver gang jeg er i kontakt med dem.

- Biler som legger seg tett bak meg når jeg ligger på fartsgrensa.

- Kjedebutikker som har et elendig utvalg av BHer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig?

Sikkert pga luft og væske som varierer noe helt utrolig... Kjipt å føle seg slank en dag og som den dundra neste dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

-Tanketomme kommersielle radiostasjoner som P4 og Radio Norge. Takke meg til NRK P2!

- Folk som røyker inne. Heldigvis ikke så vanlig lengre, men noen gjør det fortsatt.

- Bind som er for korte, og gjør at jeg får flekker høyt oppe på rompa.

- Gnagsår på føttene. Det er håpløst å gå barbeint i sandaler, og en sann pine å gå inn nye sko.

- Billettsystemet for NSB lokaltrafikk på Østlandet.

- Folk som bruker "i forhold til" på feil måte. Det irriterer særlig når det brukes i aviser og på radio.

- NAV som stadig bytter saksbehandlere. Det er nye folk nesten hver gang jeg er i kontakt med dem.

- Biler som legger seg tett bak meg når jeg ligger på fartsgrensa.

- Kjedebutikker som har et elendig utvalg av BHer.

irriterer meg at jeg ikke finner bh som passer i kjedebutikker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irriterer meg når venninner tror det heeeelt greit å få låne maskara,eyeliner og lipgloss
(f.eks: skal ut på byen og de fikk ikke tid til å sminke seg helt ferdig...og da jeg er bærer av munnherpes så synes ikke jeg det er greit at mine venninner absolutt må låne lipgloss/lypsyl)

-_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Irriterer meg når venninner tror det heeeelt greit å få låne maskara,eyeliner og lipgloss

(f.eks: skal ut på byen og de fikk ikke tid til å sminke seg helt ferdig...og da jeg er bærer av munnherpes så synes ikke jeg det er greit at mine venninner absolutt må låne lipgloss/lypsyl)

-_-

og frekt om folk roter i sminken din når de låner toalettet, uten å spørre om lov. Jeg har ikke opplevd det personlig men.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og frekt om folk roter i sminken din når de låner toalettet, uten å spørre om lov. Jeg har ikke opplevd det personlig men.

Jeg hadde ei venninne som lånte barberhøvelen min en gang o_o

Fordi vi skulle ut på byen og kanskje hun var heldig å få seg ett ONS..

Gjett hva jeg ga henne til bursdagsgave?

Gjett om vi er venner den dag idag? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg hadde ei venninne som lånte barberhøvelen min en gang o_o

Fordi vi skulle ut på byen og kanskje hun var heldig å få seg ett ONS..

Gjett hva jeg ga henne til bursdagsgave?

Gjett om vi er venner den dag idag? :fnise:

haha eww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...