Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Kåte mannfolk som ikke skjønner at nei er et nei.

Altfor mange jeg har blokkert på facebook osv pga slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

telefonselgere... selv om jeg er reservert og påstår de har lov å ringe fordi jeg er kunde... HELV...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg faktisk lar meg irritere over ting som egentlig er småting...

At jeg ikke har selvdisiplin nok til å gå ned de kiloene...

At kroppen min varierer helt enormt i form/størrelse fra dag til dag....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

N[r teknologiske duppeditter ikke virker

N[r jeg tydeligvis n[ ser at tastaturet mitt ikke klarer [ skrive de tre siste bokstavene i alfabetet WTF_ Og naa vil den ikke skrive spoersm[lstegn heller. guud hva skjeer.

Og naar jeg bruker en haltvime for aa komme meg til clas ohlsson for aa kjoepe stiftemaskin for jeg maa stifte hjemmeeksamen, saa foelger det ikke med stifter i pakken. Aaaahhhrrrgghhh

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

yess fiksa det, men nå skjedde en ny ting som var kjempeirriterende. Jeg trykte på no og plutselig ble slt på skjermen bittelite. Og nå husker jeg ikke hva jeg trykte på så det går ikke an å fikse det. Ahh denne teknologien. Jeg klikker snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N[r teknologiske duppeditter ikke virker

N[r jeg tydeligvis n[ ser at tastaturet mitt ikke klarer [ skrive de tre siste bokstavene i alfabetet WTF_ Og naa vil den ikke skrive spoersm[lstegn heller. guud hva skjeer.

Og naar jeg bruker en haltvime for aa komme meg til clas ohlsson for aa kjoepe stiftemaskin for jeg maa stifte hjemmeeksamen, saa foelger det ikke med stifter i pakken. Aaaahhhrrrgghhh

Den der tingen irriterer meg også ^^

Er en knapp du trykker på eller kommer borti, slik at tastaturet blir til engelsk/amerikansk tastatur :fnise:

Men gjort det 1 gang jo lettere er det å fikse det andre gangen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Den der tingen irriterer meg også ^^

Er en knapp du trykker på eller kommer borti, slik at tastaturet blir til engelsk/amerikansk tastatur :fnise:

Men gjort det 1 gang jo lettere er det å fikse det andre gangen ^^

jeg fikk til å fikse det. Fant ut av det. men det irriterende var at isted slo jeg av maskinen og når jeg slår på maskinen igjen så måtte jeg fikse det på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som lyver så jæ%#g på FB. Masse selvskryt som er løgn osv. Og de som opererer alt av puppene, nese, lepper, tenner, løshår, løs negler osv og later som det er Guds verk. Og poster 1000 av trutemunn selfies og later som alt er så naturlig og tilfeldig.

Anonymous poster hash: d141d...f15

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Folk som lyver så jæ%#g på FB. Masse selvskryt som er løgn osv. Og de som opererer alt av puppene, nese, lepper, tenner, løshår, løs negler osv og later som det er Guds verk. Og poster 1000 av trutemunn selfies og later som alt er så naturlig og tilfeldig.

Anonymous poster hash: d141d...f15

Huff ja. Og irriterer meg med folk som skal late som at livet er såå perfekt på Facebook. At man har verdens mest fantastiske mann, og verdens mest fantastiske jobb, og man har bakt den fantastiske kaken. Blaaah. Blir kvalm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde dette senest i dag (og utallige ganger tidligere): Bussen er stappfull, så er det en eller annen idiot som sitter på det ytterste setet og bruker den innerste som veskeplass. Eller enda verre: setet innerst er helt tomt… Bruk nå hodet og vis litt høflighet ovenfor medmennesker da, for svarte!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Opplevde dette senest i dag (og utallige ganger tidligere): Bussen er stappfull, så er det en eller annen idiot som sitter på det ytterste setet og bruker den innerste som veskeplass. Eller enda verre: setet innerst er helt tomt… Bruk nå hodet og vis litt høflighet ovenfor medmennesker da, for svarte!

Åhh ja sånt er utrolig irriterende. Jeg har også vært borti noen, og da som oftest eldre damer. Jeg skulle på bussen og det var fullt, og så satt det en eldre dame som brukte setet ved siden av seg til veska og et par handleposer. Eneste ledige setet. Og når hun da ser meg gå bortover midtgangen i bussen og skal til å spørre om det er ledig, så istedet for å flytte på det i setet, så tar hun liksom og legger hånda på setet for å vise, at nei her får ikke du sitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh ja sånt er utrolig irriterende. Jeg har også vært borti noen, og da som oftest eldre damer. Jeg skulle på bussen og det var fullt, og så satt det en eldre dame som brukte setet ved siden av seg til veska og et par handleposer. Eneste ledige setet. Og når hun da ser meg gå bortover midtgangen i bussen og skal til å spørre om det er ledig, så istedet for å flytte på det i setet, så tar hun liksom og legger hånda på setet for å vise, at nei her får ikke du sitte

Herlighet!

Jeg blir så irritert, men jeg tar meg ikke bryet med og spørre om de kan flytte seg, for det synes jeg de skal gjøre av egen fri vilje. Tenker på folk som kanskje ikke er i like god stand som meg som er nødt til å stå fordi enkelte er så egoistiske og korttenkte!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunder som legger småpenger PÅ BENKEN når jeg står klar med utstrakt hånd. Virker som om alle er livredd for litt hudkontakt

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venner som glemmer at de har gitt deg en spesiell gave og når de ser den tingen igjen så vil de ha den tilbake... -.-

Hadde en slik venninne en gang i tida. Hun ga meg ett veldig fint sjal i hvit silke og gulltråder da hun hadde vært borte 1 år utenlands.
Også da hun kom tilbake gav hun meg det sjalet.
og 5-6 år etterpå så hun sjalet igjen og bare "Du...jeg hadde ett sånt sjal ifra *Plass* men det er borte nå...Vent...Du tok det!?."
meg "Ja...du gav meg det...som suvenir" også krevde hun det tilbake igjen...For jeg hadde jo tross alt stjelt det -.-
Bra venninne heh? xD

Endret av The Tardis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Venner som glemmer at de har gitt deg en spesiell gave og når de ser den tingen igjen så vil de ha den tilbake... -.-

Hadde en slik venninne en gang i tida. Hun ga meg ett veldig fint sjal i hvit silke og gulltråder da hun hadde vært borte 1 år utenlands.

Også da hun kom tilbake gav hun meg det sjalet.

og 5-6 år etterpå så hun sjalet igjen og bare "Du...jeg hadde ett sånt sjal ifra *Plass* men det er borte nå...Vent...Du tok det!?."

meg "Ja...du gav meg det...som suvenir" også krevde hun det tilbake igjen...For jeg hadde jo tross alt stjelt det -.-

Bra venninne heh? xD

herlighet. Sånt har jeg aldri opplevd. Utrolig frekk såkalt venninne.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere i tråden irritert meg over disse trendy fashion-tampongene og hadde bestemt meg for å unngå dem (også fordi Libresse-tampongene suger balle).

Gikk derfor i går til den sedvanlige (evt mensvanlige) hylla, tok en blå pakke OB og la i kurva.

Så, i dag, når jeg får bruk for min månedlige OB griper hånda mi etter den blå eska, åpner den og...finner en jævla Libresse-tampong med fancy trykk på.

Det hjalp ikke på denne hormonella, for å si det sånn :krangle:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tidligere i tråden irritert meg over disse trendy fashion-tampongene og hadde bestemt meg for å unngå dem (også fordi Libresse-tampongene suger balle).

Gikk derfor i går til den sedvanlige (evt mensvanlige) hylla, tok en blå pakke OB og la i kurva.

Så, i dag, når jeg får bruk for min månedlige OB griper hånda mi etter den blå eska, åpner den og...finner en jævla Libresse-tampong med fancy trykk på.

Det hjalp ikke på denne hormonella, for å si det sånn :krangle:

What? Fant du en libresse-tampong i en ob-eske? :P

Anonymous poster hash: e157e...1e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Fant du en libresse-tampong i en ob-eske? :P

Nei, jeg forveksla pakkene sånn at jeg fant ut i dag at jeg hadde kjøpt Libresse istedet for OB, så når jeg i god tro skulle fikse businessnissen min så ble jeg SKUFFA :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde lage en tråd "Klagetråd for oss i serviceyrket" :fnise:

Den finnes :-) Sjekk "Dumme ting kunder sier".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg forveksla pakkene sånn at jeg fant ut i dag at jeg hadde kjøpt Libresse istedet for OB, så når jeg i god tro skulle fikse businessnissen min så ble jeg SKUFFA :sur:

Åja, hehe :fnise: Men nå har de begynt med mønster på ob'ene også.. Synes da det er litt morsomt jeg :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...