Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva sier du da om det viser seg å være en hørselshemmet du snakker med?

Jeg tenkte mer på alle ungdommene som sier/skriver dette:)

Og jeg tviler at alle de er hørselhemmet eller har dysleksi (selvom NOEN har det)

Jeg vet om ei venninne som sier Schøtt,schino,sjosk, men hun ER klar over det, men det har blitt så vanesak at hun ikke klarer å forandre på det :)

Men er det en hørselhemmet så er det jo ikke hans/hennes feil, eller andre som er psykisk utviklingshemmet som ikke klarer å uttale ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på alle ungdommene som sier/skriver dette:)

Og jeg tviler at alle de er hørselhemmet eller har dysleksi (selvom NOEN har det)

Jeg vet om ei venninne som sier Schøtt,schino,sjosk, men hun ER klar over det, men det har blitt så vanesak at hun ikke klarer å forandre på det :)

Men er det en hørselhemmet så er det jo ikke hans/hennes feil, eller andre som er psykisk utviklingshemmet som ikke klarer å uttale ting.

Mange hørselshemmede har problemer med kj- sk- sj- sh- lyder osv. Og mange er hørselsskadet uten å være klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lista er egentlig ganske lang!

- Syklister som sykler i veien, men som DRITER LANGT I alle trafikkregler

- BIlister som egentlig ikke burde kjørt bil (bl.a. de som ikke bruker blinklys. De som ligger under fartgrensen. De som bremser bare de ser, vel, veien)

- De som presser seg på tbane/buss for å få sitteplass

- Folk som stinker gammel svette og gammel alkohol

- Butikkmedarbeidere som ikke sier hei når du kommer i kassen

+++++++ :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en fantastisk tråd :danse:

- Syklister som ikke klarer å følge trafikkreglene

- Når to eller flere går i bredden på et fortau, og ikke evner å gå på linje når noen kommer imot, slik at den ene som går i motsatt retning må gå i grøfta eller ut i veien for å passere

- Folk som slipper bikkja mi bort til min uten å spørre om hundene kan hilse først

- Folk som klapper på/snakker til/roper på etc. hunden min uten å spørre om lov

- Bilister som ikke evner å bruke blinklys

- Bilister som ikke holder avstand

- Butikkansatte som ikke smiler og sier hei når man kommer inn i butikken/til kassen

- Mennesker som mener deres måte å gjøre noe på eller tenke på er den eneste rette

- Somling og generell treghet

- "I forhold til"-feil

- De instagram-brukerne som kun legger ut selfies

- Tynne folk som sier at de er tjukke

- Ustabilt vær

- Situasjonen der nye passasjerer går på transporten uten å vente på at de som skal av er kommet seg ut

- Mennesker som ikke flytter seg en millimeter når det er trangt på bussen og noen bak dem skal ut

- Folk som ikke plukker opp bæsjen etter hunden sin

- Mas; nei, det går ikke raskere selv om du maser, jeg gjør så godt jeg kan

Tja... tror det var det. Utover dette liker jeg de fleste og det meste :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som må ta bilde av maten og sende den til meg. Jeg driter i hva du spiser.

Når de spør om jeg vil finne på noe, men er mer på mobilen og sjekker facebook,snapshat m.m enn de snakker med meg.

Folk som irriterer seg over at jeg ikke er på facebook og må slenge det i ansiktet på meg(jeg respekterer deg, respekter meg)

Mødre som tror de har enda mer rettigheter på jobb, og skal slippe unna de og de vaktene, og alltid dra, jeg har barn kortet. Vi som ikke har barn har også et liv!

Folk som blander seg opp i hva jeg spiser og ikke spiser.

Eldre arbeidsgivere som maser om du kan gå med thigts på jobben fordi han syns det er j***** sexy. Er ikke på jobb for å bli beglodd. Samme type prøvde å manipulere meg til å like han. Sånne klarer jeg bare ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva som er fullstendig feil eller ikke, så lenge folk forstår hva jeg mener så får det bare være.

En annen ting som irriterer meg: folk som skal rette på deg til enhver tid uansett hva det skulle gjelde, skrivefeil eller ordtak, uten at man har spurt om å bli rettet på. Så lenge du forstår hva personen mener så burde du klare deg uten å rette på dem.

Irriterer meg også når de skal demonstrere hvor "flinke" de er til å snakke rett. Sånne blir litt roboter for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det irriterende når folk som sliter med selv selv på en eller annen måte må dra med seg de som er rundt dem. De skulle bare ha vist at det der gjør ikke situasjonen deres noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som legger vesken sin på det ledige setet ved siden av seg(eller setter seg på det ytterste setet), når det er stappfult i bussen.

-Irriterer meg også når alle i bussen har satt seg på hvert enkelt setet, og folk velger heller å stå, enn å sette seg vedsiden av en fremmed.

-at moreller er så forbanna dyre!

-de ekstremt lange reklamene på tv..

-at det ikke er svømmehall i nabolaget!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når folk presser seg inn på buss eller tog, før de som skal av, har kommet seg av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg hadde sagt jeg er irritert over det,men syns det er litt dumt kanskje.

Og det er hvor lei folk har blitt av KG. Joda,de samme tema kommer igjen og igjen, og det er mye kjedelig i lengden. Men folk har blitt så uinteresserte.

For eksempel så leser de ikke startinnlegge nøye nok,men kommenterer, eller svarer raskt og frekk "skjønner ikke hvorfor du ikke dumper han?" ikke fordi denne problemstillingen er verdt dumping,men fordi de har hørt den så mange ganger, at de har begynt å ønske å dumpe han selv.

Så har vi tråder hvor det feks blir spurt "hva liker du ikke i forhold" og folk svarer bare for å svare,man setter seg ikke inn i tema eller engasjerer seg lengre. ..og all oppmerksomheten går istedenfor å krangle med troll..Det fascinerer meg hvordan enkelte tråder kan ha 10+ sider, med bare krangling mellom to brukere,mens andre blir bare begravd

Endret av Blue-Jeans
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

-Alle de der kostholdsfreakene. "Er xx sunt?" "Spiste 1 sjokoladebit, blir jeg feit nå?" Og alt er drevet av dårlig samvittighet og det å gi andre dårlig samvittighet.

-Sånne som skal forandre på deg, og er belærende fordi de vet alt.

-Uhøflige mennesker.

-Sånne som er opptatt av status, hvilket merke klærne dine har og generelt tror at sånt gjør en til noe bedre.

-Irriterer meg også litt over de som er så opptatt av prislappen på ting, og ser ned på som handler billigere klær. Innbiller seg at de dyre klærne deres ikke blir produsert av fattige arbeidere :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg at alle mine innlegg er redigert. Enten så har jeg skrivefeil, rar setning eller vil tilføye noe.Kan jeg ikke bare gjøre det riktig første gang?

There's three ways to do things; the right way, the wrong way and my way. Which is the wrong way,but faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som avlyser halvparten av alle avtaler

- Telefonselgere

- Feilsendte mailer med privat informasjon. Og som bare fortsetter å komme etter at jeg har gitt beskjed.

- Sure butikkansatte

- Nonchalante butikkansatte, som liksom er for kule til å gjøre jobben sin

- Folk som sprer alle tingene sine utover fellesbenkene i garderoben på treningssenteret

- Folk som setter seg tett inntil meg på t-banen

- Folk som prater høyt i mobil på t-banen



Anonymous poster hash: 9c7e7...827
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Frekke, bråkete, ufordragelige drittunger uten oppdragelse og disiplin!

Folk som tar selfies i hytt og gevær.

Folk som ikke gidder å kastrere kattene sine.

Sunnhetsfreaker som klager over at de ikke kan ta en sjokoladebit, for da blir de feite.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Irriterer meg også litt over de som er så opptatt av prislappen på ting, og ser ned på som handler billigere klær. Innbiller seg at de dyre klærne deres ikke blir produsert av fattige arbeidere :roll:

Dette er en fullstendig digresjon *Sorry,sorry,sorry* men jeg må bare.

Satt å pratet ei jente en gang og snakket om at det var salg på klesbutikkene. Hun svarte "Å, jeg kjøper aldri ting på salg. Jeg vil jo ikke kjøpe det som ingen andre vil ha". (Edit: I betydningen: Det som blir hengende igjen og selges billig pga lite kvantum)

Holdt på å spørre om en genser virkelig falt i verdi når den ble merket ned i pris, men jeg bet meg i det.

Endret av Skygge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingaborga

- Det at jordbær, røde druer og moreller er så sinnsykt dyrt!

- At jeg ikke har kustus nok over meg selv til å sovne før kl 3 om natta.

- Folk som ikke har grunnleggende hygiene

- Det er fortsatt 3 uker igjen til sommerferien

- Venner som konstant maser om drikking

- Folk som går inn for å irritere deg når de merker at du er i et dårlig humør

Endret av Ingaborga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Mange hørselshemmede har problemer med kj- sk- sj- sh- lyder osv. Og mange er hørselsskadet uten å være klar over det.

mange folk som hører helt fint har disse talefeilene også.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange folk som hører helt fint har disse talefeilene også.

Ja, det er visst det.

Endret av Evel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...