Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Ja, det er visst det.

Er det nå jeg skal skrive:

"Jeg irriterer meg over at du irriterer deg over det jeg irriterer meg over?" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det nå jeg skal skrive:

"Jeg irriterer meg over at du irriterer deg over det jeg irriterer meg over?" :fnise:

Hehe det kan du vel om du vil? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kjæresten min har dilla på smågodt og kan fint spise en halv kilo annenhver dag, men likevel ha six-pack.

Jeg kan ikke tenke på sjokolade engang uten at jeg legger på meg 5 kilo og ser ut som en blubbis.



Anonymous poster hash: 5a681...c48
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kjører crosser seint på kvelden og gasser på. Det bråker så jævlig! Har lyst til å ta ei svær slegge å knuse den jævla sykkelen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Akkurat nå irriterer jeg meg grønn over folk i trafikken. Folk som ikke respektere vikeplikten og bare kjører :roll: Også de som både kjører for fort og for seint.

Kjørte hjem fra jobb i dag med en sinke foran meg. Ikke kunne jeg kjøre forbi heller. Det GÅR an å gasse litt på her når det er lang kø bak deg Dårlig tid hadde jeg å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå irriterer jeg meg grønn over folk i trafikken. Folk som ikke respektere vikeplikten og bare kjører :roll: Også de som både kjører for fort og for seint.

Kjørte hjem fra jobb i dag med en sinke foran meg. Ikke kunne jeg kjøre forbi heller. Det GÅR an å gasse litt på her når det er lang kø bak deg Dårlig tid hadde jeg å.

Det er også fullt mulig å kjøre inn til siden. Dessverre er ikke alle billister klar over denne muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Når folk har en diskusjon hvor alle er enige, og det plutselig kommer ÈN person som er HELT uenig og skal bare lage kvalme. Hehe, tror alle skjønner hvem jeg sikter til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke kan spille de nye albumene jeg har fått på full guffe hele natten. Det er så klamt med hodetelefoner. :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Når du skal ta bussen hjem, og bussen er stappfull av barneskoleelever som skriker.

Når du går forbi noen, og de ser skikkelig surt på deg uten grunn. Sure folk som glor altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg selv betaler for det jeg skal ha, ser jeg ikke problemet med å si "jeg SKAL ha".

Uhøflige butikkansatte irriterer meg ;)

Jobber i bar, og den "Jeg SKAL ha" irriterer meg.

Svarer tilbake med samme mynt. "Jeg SKAL ha *sum* av deg!" Eller så tilter det et ørlite sekund for meg og jeg sier hva jeg mener.

Ikke mye hyggelig. Koster så lite å være litt høflig, og den "Jeg skal ha" minner mer om et trassent barn som ikke har lært seg folkeskikk. Kommer selvsagt an på hvordan man sier det.

Passer konsenkvent på å si "Jeg vil gjerne ha" eller "Kan jeg få kjøpt..." når jeg handler.

Anonymous poster hash: 4c5fe...cbf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så uhøflige kunder irriterer meg.



Anonymous poster hash: 4c5fe...cbf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i bar, og den "Jeg SKAL ha" irriterer meg.

Svarer tilbake med samme mynt. "Jeg SKAL ha *sum* av deg!" Eller så tilter det et ørlite sekund for meg og jeg sier hva jeg mener.

Ikke mye hyggelig. Koster så lite å være litt høflig, og den "Jeg skal ha" minner mer om et trassent barn som ikke har lært seg folkeskikk. Kommer selvsagt an på hvordan man sier det.

Passer konsenkvent på å si "Jeg vil gjerne ha" eller "Kan jeg få kjøpt..." når jeg handler.

Anonymous poster hash: 4c5fe...cbf

Vel - hvis jeg kommer i en bar og sier jeg skal ha en øl, og får den reaksjonen tilbake, kan jeg love deg null driks og en gjest mindre for all fremtid. Det er da virkelig ikke slik at du gjør meg en tjeneste ved å skjenke den ølen, jeg gjør heller deg en tjeneste ved å betale alt for mye for den.

Så fortsett slik hvis du vil miste kundegrunnlaget :)

Endret av Petra75
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - hvis jeg kommer i en bar og sier jeg skal ha en øl, og får den reaksjonen tilbake, kan jeg love deg null driks og en gjest mindre for all fremtid. Det er da virkelig ikke slik at du gjør meg en tjeneste ved å skjenke den ølen, jeg gjør heller deg en tjeneste ved å betale alt for mye for den.

Så fortsett slik hvis du vil miste kundegrunnlaget :)

Så om noen sier det samme til deg så ville du boikottet stedet? Nei, du får noe du vil ha og det gjør også den som ekspederer deg. Du gjør ikke stedet en tjeneste, du gjør deg selv en tjeneste.

Det blir nesten som i tråden "dumme ting kunder sier" -Nå mistet du en kunde! Ånei, så synd! Som om man vil ha uhøflige kunder og at det er noe tap... Nok av andre som vet å ha folkeskikk.

Jobber ikke i butikk, men man bør ha litt antenner. Går an å være høflig og ikke bare kreve og være dust fordi ansatte skal finne seg i det.

Anonymous poster hash: 512db...793

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er normalt å si "jeg skal ha en øl", takler du ikke det så bør du skifte jobb, kanskje helst til et hvor du slipper å forholde deg til andre mennesker.



Anonymous poster hash: f366f...852
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk skal henge seg opp i at jeg er kvinne i et MEGET mannsdominert yrke! Er lei spørsmål som: hvorfor, hvordan, at du tør osv. Jeg vil bare gjøre jobben min!

Anonymous poster hash: 210f4...f85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig ofte så spør de også "hva skal det være?" og da svarer man jo "jeg skal ha .." hva vil du at jeg skal si? "Hei *lese navnskilt* anne! alt bra med deg? Du,hvis du har tid da,kunne du vær så snill latt meg betale deg for en øl? hvis det ikke er for mye trøbbel da! *legge tips i tipsskålen* *wink wink*



Anonymous poster hash: f366f...852
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så om noen sier det samme til deg så ville du boikottet stedet? Nei, du får noe du vil ha og det gjør også den som ekspederer deg. Du gjør ikke stedet en tjeneste, du gjør deg selv en tjeneste.

Det blir nesten som i tråden "dumme ting kunder sier" -Nå mistet du en kunde! Ånei, så synd! Som om man vil ha uhøflige kunder og at det er noe tap... Nok av andre som vet å ha folkeskikk.

Jobber ikke i butikk, men man bør ha litt antenner. Går an å være høflig og ikke bare kreve og være dust fordi ansatte skal finne seg i det.

Anonymous poster hash: 512db...793

man har rett til å kreve å få ting man skal betale for. Så umenneskelig dyrt som det er her i landet ihvertfall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...