-Fisken- Skrevet 27. juni 2004 #101 Del Skrevet 27. juni 2004 Herlig Det har jeg også gjort, så i dag er jeg i strålende humør! Skal snart gå en laaaang tur med marilyn manson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #102 Del Skrevet 27. juni 2004 Så deilig... hvor går du da? Skogen?, ved sjøen?, byen? Fikk kjempe lyst til å gå meg en tur jeg også nå... kanskje jeg får med meg kjæresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. juni 2004 #103 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg bor rett ved Østmarka, så går i skogen Har fått meg en fast rute. Hvis jeg går veldig fort, tar det 1 t og 15 min. Kjempeherlig! Egentlig greit at det ikke er for varmt når man går tur. (jeg går FORT, hehe.) Hvordan terreng er det der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #104 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg bor rett ved skogen, men hvis jeg går en halv time, så kommer jeg til sjøen, så det er deilig å kunne ha muligheten til begge deler! Elsker å gå i naturen! Hva skal du senere i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. juni 2004 #105 Del Skrevet 27. juni 2004 Så herlig Skal tusle litt rundt med en venn av meg, og i kveld skal jeg se på film med en annen venn av meg tror jeg. Guttevenner er best :D Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #106 Del Skrevet 27. juni 2004 Dette er den første dagen på lenge jeg ikke har hatt noen planer, og det føles godt. Tror jeg skal fortsette med det ut dagen, og ta ting litt på sparket! Kanskje jeg skal bake boller eller noe? Kanskje begynne på en ny bok? Vet bare ikke hva det skulle være. Noen tips? Guttevenner er enklere å forholde seg til synes jeg. Har mange gode guttevenner. Men har et par nære jentevenner også som er viktige for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #107 Del Skrevet 27. juni 2004 Finner ingen sydentur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 27. juni 2004 #108 Del Skrevet 27. juni 2004 Den rekegryta høres god ut. lagrer den sammen med oppskriftene mine jeg Deilig med dager hvor en ikke har noen planer. elsker sånne dager. ender som regel opp med å bake, rydde litt eller lese. herlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. juni 2004 #109 Del Skrevet 27. juni 2004 DAger med tid for kropp og sjel! :D Herlig. Hvis ikke du har lest bøkene til Anne Karin Eldstad, er du nødt til å gjøre det med én gang. Marianne Fredriksson skriver ganske like bøker som Elstad. Paelho Coehlo har også skrevet fantastiske bøker.. Har noen nære jentevenner selv, sånn som Mylian Alovera; du må dra til Antiparos, det er flybiletter dit ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #110 Del Skrevet 27. juni 2004 Mylian.. skal ta meg en runde på KG og se om jeg finner noen gode oppskrifter :-) Aniola-Fisken.. hvilket flyselskap bruker du?...Når drar du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. juni 2004 #111 Del Skrevet 27. juni 2004 Husker ikke hvilket flyselskap det er.. Men vi bruker rutefly i alle fall. Kan spørre heime etterpå JEg drar 5.juli. DEt er enklere å få biletter med rutefly og billigere. I fjor mellomlandet vi i Paris, før vi landet i Athen. Da er du på en måte fritt frem Vi, som har forelsket oss i Antiparos, tar et lite fly (plass til 20 stk) til øya Paros fra Athen, også båt fra Paros til Anitparos. (tar 1/2 time). Dere kunne jo dratt på øyhopping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. juni 2004 #112 Del Skrevet 27. juni 2004 Unni Lindells ''Slangebæreren'' er bra Og å bake boller er også bra Du må kose deg alt du kan. Goood søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #113 Del Skrevet 27. juni 2004 Takk for gode tips Aniola-Fisken og ¤Chanela¤ Jeg leter og leter... finner liksom ikke den turen jeg ønsker.. tror jeg skal ta meg en pause nå, og prøve igjen om et par dager...har jo ikke ferie før i slutten av juli. Det er jo endel uspes reiser, men vet ikke om jeg tør? Noen her som har noen erfaring med å reise uspes?? Det ble ingen baking på meg i dag, men nå skal jeg lage istand litt taco.. mmm...vi skal se film og kose oss..!! God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 27. juni 2004 #114 Del Skrevet 27. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #115 Del Skrevet 27. juni 2004 Åh... sååå koselig å se deg her inne da Otilie. Sender over en mega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 27. juni 2004 #116 Del Skrevet 27. juni 2004 Tuuuuuusen takk for ! tilbake Nettopp kommet hjem,så da måtte jeg jo ta turen innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. juni 2004 #117 Del Skrevet 27. juni 2004 Bare innom for å takke masse for hilsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2004 #118 Del Skrevet 27. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2004 #119 Del Skrevet 27. juni 2004 GOOOOD SOMMAR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #120 Del Skrevet 27. juni 2004 Ser egentlig på fotball kamp , men det er så synd å se Danmark tape, så jeg endte visst opp her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå