Gå til innhold

Alovera's dagbok


Alovera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hallo!

Tenkte jeg ville titte innom deg på en lørdag ettermiddag! :)

Når det gjelder ferie i Sverige, så anbefaler jeg områdene rundt Vänern og langs vestkysten mot Göteborg. Syns det er så mange fine steder der, og jeg har så sansen for Sverige som ferieland.

Som sagt - jeg anbefaler det virkelig!

Håper du har en fin lørdag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom en snartur mens bakepotetene står i ovnen. Skal ha fondue i dag.. gleder meg masse til maten. Det er lenge siden jeg har spist det nå.

Har hatt en deilig dag i dag.. Startet dagen med å svømme 1000m og ta badstu.. :wink:

Spiste en god lunsj på kafe og shoppet litt. Kjøpte meg nye sko igjen :oops:

Etter det har jeg sittet i go'stolen min å lest bok. Deilig det når det regner!!

Har funnet ut at jeg skal prøve å ta vare på hver eneste dag..:)

Vil ikke sitte som en 70 åring å angre på ting jeg ikke har gjort.

Hei Veslo... :) trist å lese at du fikk prolaps i ryggen...spesielt siden du var aktiv i idrett!!! Hvordan form for trening kan du drive med nå da?

God Helg til deg også Aniola- Fisken :klem:

Hei Kverula... :vinke: Ja nå skal jeg sannelig sjekke ut Sverige som ferieland. Hadde egentlig passet bra å ikke reise så alt for langt i sommer! Har lenge hatt lyst til å dra på Liseberg også... så lenge siden jeg har vært der!

Men nå får jeg stikke å sjekke ut potetene... god helg til dere!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hei Veslo... :) trist å lese at du fikk prolaps i ryggen...spesielt siden du var aktiv i idrett!!! Hvordan form for trening kan du drive med nå da?

Når ryggen er bra kan eg gjere det meste, dog asfalt bør unngås - men i dårlege periodar kan eg knapt røre meg.. :-? Derfor blir det litt vanskeleg å satse, men litt hobby-mosjonering er fint! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Alovera.

Stikker bare innom med en :blomst_opp: i regnværet.........ja, her hos meg regner det hvertfall. :(

Håper du får en fin søndag. :)

:heiajente: hilsen fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker helgene.... sove lenge om morgenen..spise sen frokost..ha tid tilå gjøre det jeg har lyst til.. :-)

Dagen i dag har jeg holdt meg på god avstand fra regnet, og godt plantet i sofaen.

Har hatt litt dilla på Diablo 2 om dagen.. men nå er jeg jo kommet igjennom, så da er det jo bare å lete etter et nytt spill. Noen som har noen tips til meg??

Egentlig er jeg fan av Might and Magic spillene, men de har jo ikke kommet med noe nytt i det siste. Baldurs gate og Icewind dale er jeg også ferdig med...

Aniola-Fisken... potetene ble kjempe gode....hele middagen i går var snadder!!! Håper du har en fin,fin søndag!

:klem2:

Veslo. Det er godt du kan trene litt i perioder i alle fall... :rosasmil: smugleste også at du trener noen barn i friidrett... det må jo være kjempe morro!!! :hoppe:

Arkana.. :) God søndag til deg!!

Betty..Så hyggelig at du stikker innom med en regnværsblomst.. nå ble jeg glad.. sender en tilbake til deg også. :blomst_opp: God søndag!

Mylian.. :kose: Ha en fin dag!

Siden du ikke har noen dagbok så legger jeg igjen en :klem: til deg her jeg Otilie :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤
Har funnet ut at jeg skal prøve å ta vare på hver eneste dag..:)

Vil ikke sitte som en 70 åring å angre på ting jeg ikke har gjort.

Det skal jeg også prøve :wink: Har forresten skodilla selv. Det er gøøy å kjøpe! Men skomoten kunne fint innført høyere såler og hæler igjen :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,hei.. kos med hilsen Naken og ¤chanela¤... godt å lese at det ikke bare er jeg som har skodilla... :ler:

Har hatt en slitsom dag i dag. Stress og kaos på jobben, og husvask når jeg kom hjem.(måtte gjøres :roll: )

Så nå skal jeg bare sette meg nes å slappe av... phu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg vandret en runde i folks dagbøker, lest litt nye innlegg, og nyheter... så nå skal jeg gå å lage meg et kokt egg og baguett til kveldsmat, og stupe inn i en god bok.. så God kveld til alle som måtte finne på å stikke innom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...