Gå til innhold

Alovera's dagbok


Alovera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig du tok turen innom da Otilie :-) Velkommen skal du være!!!

Aniola- Fisken :klem:

Nå skal jeg sykkle meg en treningsrunde... gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei igjen!

Det er deilig å gå tur og være i aktivitet, sant? Da kan man jo også unne seg litt ekstra god mat, kan man ikke? :wink:

Jeg er så glad i vafler jeg da, så det har jeg unna meg i dag! :)

Ha en fortsatt fin helg!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Du har jo fått kjempelang dagbok allerede, jo, så gøy! Var ute og gikk lang tur i går opp på et fjell (ihvertfall syns jeg det er et fjell.. er vel egentlig en ås eller noe sånt). Skikkelig deilig - spesielt på vei ned igjen, hihi :-)

Håper det er like fint vær hos deg som det er her hos meg. Deilig sol :-) Skal du ha ferie i sommer? Tror ikke det blir ferie på oss før ut på høsten pga den nye jobben. Kanskje du har noen gode tips?

Klem fra Nana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslo: :vinke: det er deilig å trene ja..merker jeg får overskudd av det. Nå er det jo spesielt godt, siden det er så fint å trene ute. Trener du eller??

Kverula: VAFLER :sikle: Det er godis det!! Spiser det nesten bare om sommeren.. men det fikk jeg skikkelig lyst til å lage til helgen!! mmm...

Aniola-Fisken: :kose: Hyggelig å se deg her inne.

Nana: Ja denne dagboken vokser jo i kjempe fart.. jeg har jo fått så mange hilsner her inne :-D Jeg har satt meg opp på noen uker ferie senere i sommer, men har enda ikke kommet på hva jeg skal gjøre. Kunne trenge noen tips selv. Tror faktisk jeg kunne tenke meg å være i skandinavia i sommer... det er jo så deilig her om sommeren. Det eneste som er viktig for meg er å være i nærheten av sjøen i ferien.

Men nå skal jeg ta meg en runde på KG før jeg slenger meg på sofaen med en bok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg trives utrolig godt i på ferie i Sverige, så det anbefaler jeg på det sterkeste! :)

Gleder meg til jeg skal dra - i juli!

Ha en fin kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg,

Her har jeg ikke vært før :-)

Velkommen som dagboknabo i a-gblokka!

Blir spennende å følge med videre i boken din!

Ha en flott kveld!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Denne dagboken vokser raskt :-)

Er det ikke hyggelig å få en slik mottakelse??

Ville i grunn bare si god helg! Håper du koser deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så søte dere er ... som kommer innom å legger igjen hilsner til meg :) sender over en klem til alle!

:klem: Aniola-Fisken: Leser Maria Gripe nå.. skyggen på steinbenken..søt bok.. helt annerledes fra ting jeg har lest tidligere.

:klem: Kverula: Hvor i Sverige annbefaler du da?

:klem: Fredslilja: Velkommen til min dagbok, stikk gjerne innom igjen. Ha en god kveld

:klem: Mylian: Takk for det... god helg til deg.. håper du får en fin helg!!!

:klem: Otilie : :blomst:

:klem: Naken: God helg til deg også! Har du noen planer i helgen da? Jeg skal bare kose meg hjemme i helgen..Gleder meg!

:klem: Ine2: Hyggelig å se deg her.. ja denne dagboken vokser jammen fort.. det er jo såå hyggelig! Du får kose deg i helgen du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom en snartur nå i kveld.. har vært på besøk, og kom akkurat hjem.

Skriver mer i morgen :-) Da skal jeg ta meg en dagbokrunde også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Veslo: :vinke: det er deilig å trene ja..merker jeg får overskudd av det. Nå er det jo spesielt godt, siden det er så fint å trene ute. Trener du eller??

Eg trenar så lenge ryggen tillet det. Var aktiv friidretts-utøvar til inntil to år sidan, då ein prolaps i ryggen satte ein stoppar for satsinga... :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...