Gå til innhold

Alovera's dagbok


Alovera

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

Takk for hilsner.

Jeg har ikke fått vært her i det siste, for storebroren min døde brått i en bilulykke, så jeg har vært sammen med familien.

Han ble begravet i går, og etterlot seg en liten jente på fem år og kjæresten.

Det gjør så fryktelig vondt!!!!

Nesten alt minner meg om han..

I morgen skal jeg prøve å gå på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herregud..

Vennen, jeg føler med deg! Skjønner at du har det veldig vondt..

Tenker på deg! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ord som varmer.

Det gjør godt.

Var halv dag på jobben i dag. Faktisk ganske godt å møte kollegaer og få noe annet å tenke på for en stund.

Savner han så voldsomt. Det føles så brutalt.

Nå tror jeg at jeg skal gå meg en tur i skogen, kanskje se etter kantareller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... :o

For en fæl opplevelse. og så meningsløst! Jeg kondolerer masse. Håper du tar deg god tid sammen med resten av familien, og broren din sin kjæreste og datter, sånn at dere får arbeidet dere gjenom sorgen. Det tar tid.

Det er når jeg leder om slike hendelser at jeg nesten blir glad for at jeg kommer til å dø av en sykdom og ikke i en ulykke. Både jeg og de jeg er glade i rundt meg får tid tilå snakke sammen, tid til å fortelle hverandre hvor glade vi er i hverandre, og tid til, når den dagen kommer, å ta farvel...

Jeg tenker masse på deg!

Carpe Diem

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for omtanken Carpe Diem. Ja det er akkurat sånn det føles... så vondt å ikke få tatt forvel. Tenker på så mange ting jeg gjerne skulle snakket med han om...

Og du... jeg tenker på deg også..du har det ikke akkurat lett du heller.. :klem:

Kjære Ine2. Takk for omtanken, det betyr masse for meg. :klem:

I dag tok jeg med min niese på tusenfryd. Hun trengte å tenke på noe annet en liten stund.

Stakkars jente som må vokser opp uten far.

Vi hadde i alle fall noen fine timer på tusenfryd, og moren hennes fikk sovet ut litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist. jeg vet ikke helt hva jeg skal si, ord blir så fattige. har selv mistet en bror, men da hadde jeg ikke rukket å bli kjent med han ennå, så jeg kan ikke forestille meg hvor vondt du må ha det. men det var fint av deg å ta med datteren hans på tusenfryd. ønsker deg alt godt alovera :klem: :trøste: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære vennen min!

Nå ble jeg så utrolig lei meg...du må ha det så fryktelig vondt nå, og jeg vet at ingenting hjelper mot alt det vonde... :cry: Godt å lese at du og familien kan trøste hverandre og være sammen i sorgen.

Jeg sender noen varme klemmer til deg, og vil at du skal vite at jeg tenker på deg, Alovera... :trøste:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uendelig trist og miste noen som sto deg så nær som broren din sikkert gjorde :cry:

Håper du finner støtte og trøst i din familie og din lille niese

Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...