Gå til innhold

Alovera's dagbok


Alovera

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Så gøy at du skal til syden da.... Nå når alle planlegger ferie blir jeg bare en smule misunnelig. Har faktisk glemt at jeg allerede har vært på ferien min :(

Ja, ja god tur til deg i alle fall :-)

Nå skal jeg og min kjære bare se en episode til av 24 sesong 3 før det er :sove:

I morgen skal vi i 30 års dag til storebroren min, så jeg trenger sikkert kreftene mine til det!

(Les: Sinnsykt mange unger, som er mer enn en smule rampete)

Ha en kjempe fin helg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig at så mange har tatt turen innom meg da :wink:

Hei Mylian og Aniola-Fisken:klem: Er dere klare for å innta plassen i kofferten min snart.. har nedtelling nå. 20 dager igjen!!!:sjarmor:

Hei Ine2 :klem: Kos deg masse i 30 års lag da.. Morro det!! Vet du hvem som har skrevet den boken?

(Les: Sinnsykt mange unger, som er mer enn en smule rampete)

God helg til dere også Otilie og ¤chanela¤ :klem:

Har vært på shopping i dag.. kjøpt meg ny bikini, en topp, nye sandaler og litt sminke. Kjempe fornøyd med det. :sjarmor:

Så nå skal vi snart spise litt...vi skal grille i dag.. nam. Jeg har laget salat, hvitløksbrød og dressing, så Aloveramannen skulle stå for grillingen...akkurat i det han fyra grillen hørte jeg torden, og de mørke skyene er faretruende nærme :ler:

Får håpe han rekker å grille ferdig da :ler:

I kveld skal vi bare være hjemme å slappe av foran TV'n. Så jeg håper det går noe bra på boksen.

God helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en deilig middag... sitter her å er stappmett nå.. lurer nesten på om jeg skulle gå meg en tur så jeg ikke blir så stinn i magen...phu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otilie
Klart du kan... :-)  Ser ut som jeg må ha med fler kofferter jeg :wink:

Ååå,da gleder jeg meg :hoppe:

Veldig fint der altså,ikke noe i mot å reise dit igjen ;)

Nei,det går fint lite på tven for tiden.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor det alltid må være så masse dårlig på tv lørdagskveldene.

Bortsett fra sol, bad og drinker. Hva gjør man i platanias da Otilie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otilie
Bortsett fra sol, bad og drinker. Hva gjør man i platanias da Otilie?

Ser på gutter :sjarmor:

Spiller vollyball på stranden

-Drar til byen (Chania) for å shoppe.. Der er det fint,spesielt nede i havna,masse spisesteder :-)

-Slapper av

-og koooooser seg! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg har ligget på stranden i noen dager får jeg så behov for å røre på meg... Det deiligste jeg vet er å ta på meg løpeskoene mine å jogge tur på stranden om morningen.

Det er så fint å utforske nye steder. Når jeg var på Korsika for et par år siden så fant jeg en liten bortgjemt strand, med små huler/groper i berget. Dit dro jeg flere ganger, fant meg en grop og leste bok.. så utover havet, og solte meg. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa til min kjære at jeg hadde så lyst på popcorn, og nå kommer han med en stor bolle til meg... søt han :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sa til min kjære at jeg hadde så lyst på popcorn' date=' og nå kommer han med en stor bolle til meg... søt han :hjerter2:[/quote']

Så søt kjæreste du har :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...