Gå til innhold

Alovera's dagbok


Alovera

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Så herlig kjæreste du har, som varter opp jenta si litt! :)

Deilig med en kosekveld på lørdagen!

Ha en fin dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei... :)

Hyggelig med hilsner.

Så var mandagen her igjen... ny uke, og nærmere ferien. :)

Var i badeland i går... deilig... koste meg med boblebad, varmebasseng, badstu mm. :kul: Herlig!

I dag har jeg vært hos frisøren, godt å få ordnet det før ferien. Har tenkt på det lenge.

Men nå skal jeg legge meg å lese litt.

God Kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Så deilig med tur til Badeland da! Man kan jo benytte badetøyet og kose seg i vann selvom ikke sommerværet vi har for tiden frister til å gjøre det utendørs! :)

Ha en fin kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty og Kverula :klem: hyggelig å se dere her.

Har akkurat lest dagboken til Carpe Diem jeg også nå.. må innrømme at det presset seg frem en vond klump i halsen. Det var tøff lesing! Noen ganger er livet så altfor urettferdig!

Må si at etter sånn lesning så blir jeg minnet på hvor heldig jeg selv er, og hvor mye mer jeg burde verdsatt at jeg er frisk!

Nå skal jeg gå å lage kveldsmat til min kjære!

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke kommet meg bort herfra enda :roll:

Men nå skal jeg i alle fall lage kveldsmat ....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alovera :)

Har du også lest dagboken til CarpeDiem, jeg satt med tårer i øynene og leste gjennom den her om kvelden.

Det får man til og sette et litt annet pespektiv på livet og være glad for at man tross alt er frisk og rask :)

Ønsker deg en fortsatt fabelaktig kveld og tusen takk for hilsen i boka mi :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Dagboken til Carpe Diem er utrolig trist. Kreft kan ramme hvem som helst, og man kan aldri verne seg helt mot det. Vi får bare vente og håpe at det snart, snart kommer et legemiddel som kan kurere det helt.

At en nybakt, travel og ung mamma blir uhelbredelig syk, er helt meningsløst. Håper hun blir frisk!

Og så håper jeg at du får en flott dag, Alovera!

Mange klemmer, Chanela

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en laaang dag... :-? Ikke akkurat drømmedagen, men nå er den heldigvis snart over. Måtte jobbet tre timer overtid i dag, :veldigsur: og dro rett på trening etter jobb.

Fikk sms fra min kjære om at han hadde middagen klar til meg siden jeg var så sen....jippi.. :-) kjempe glad i 10 min...

For på vei hjem fra treninga så var det en uoppmerksom tulling som kjørte inn i rompa på bilen min...arg :evil:

Det ble ikke noen større skade på bilden min, bare en lykt, og en liten bulk. Men jeg ville jo bare hjem, og han som kjørte på meg var så stressa at vi brukte evigheter på skademeldig! Akkurat som at jeg trengte det i dag! :roll:

Nå er jeg helt pompa...sitter bare å sløver i sofaen :) Skal ta tidlig kvelden i dag tror jeg.. skal bare spise litt oppvarmet gryterett først....!

Kos med hilsner Betty, Otilie og ¤chanela¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Uffda...påkjørsel...kjedelig - og særlig på en sånn dag da.

Håper du fikk sløva skikkelig i går, og at du har en litt bedre dag i dag!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake igjen.. Har vært bortreist i helgen. En snartur til Stockholm. Deilig å komme seg bort en tur. En forstart på ferien :-)

Har spist middag ute..vært på grøna lund og gått rundt i byen... (fikk shoppet meg nye sko igjen) :oops:

Nå skal jeg pakke ut bagen og lage pizza, så stikker jeg innom en tur senere...

Håper du har hatt en fin helg Kverula.. skal prøve å få tid til en dagbokrunde i dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen tilbake fra ferie :wink: fint i stockholm? skal kanskje dit i slutten av måneden, aldri vært der jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stockholm er en av mine favoritt steder på denne jord. Jeg elsker den byen :hjerter2:

Men dette ble jammen en snarvissit, for nå kom min kjære med jordbær og fløte! Søte Aloveramannen :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...