Gå til innhold

Alovera's dagbok


Alovera

Anbefalte innlegg

Heisann Alovera! Ville bare ønske deg velkommen :vinke: og gratulere deg med ny dagbok!

Og siden det er sent nå, kan jeg jo si god natt i samme slengen,- Natta! :-)

(Og forresten,- stikk gjerne innom meg i hula mi en dag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titter innom mens jeg spiser frokost, så finner jeg så mange hilsner :) Hyggelig !!!

Så da vil jeg benytte annledningen til å ønske god morgen til alle sammen. Ha en kjempe fin dag :-)

Hei hei...Hyggelig du stikker innom meg Aniola-Fisken?

:vinke: Veslo

Hei Betty... Takk for hilsen, du er hjertelig velkommen tilbake som smugleser :wink:

Hei Naken..stikker innom hulen din når jeg kommer hjem fra jobb jeg.

Til Mylian og Arkana.. ja stranden er lik sommer for meg.. håper på mange sånne dager fremover før høsten! (Kanskje jeg kommer til å spørre om tips til piknikk kurven )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Emina.

Ja dagen har vært god den :-) Nå sitter jeg å slapper av etter jobb og middag..hvordan har din dag vært da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det fiskesuppe.. med laks' date=' reker og purre... mmm.. :sikle:[/quote']

Åååååååå.. :wow:

Oppskrift? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det enkelt i dag da. :oops:

Kjøpte Findus laksesuppe, tilsatte litt ekstra Fisk, reker og purreløk samt litt matfløte.

Den er veldig god.

SUppa finnes i frysedisken på Mega i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sent ute, men jeg ville bare ønske deg :velkommen: som ny dagbokskriver!

Jeg så at du hadde besøkt min alvevenn, Naken, og tenkte jeg skulle hilse på. :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emina

Ønsker deg en fin tirsdag,Alovera :D

Her er været supert,så jeg skal sette meg ut i hagen og lese litt :kul: (endelig noe annet enn pensum :wink: )

Klemmer fra Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Emina og Naken

Dette har vært en deilig dag... fikk unnagjort masse på jobben og gått en lang tur med en venninne etter jobb. Så utrolig deilig å bevege seg litt :rosasmil:

Tror nok jeg skal gjøre det oftere :)

I kveld har jeg planer om å bare ta det med ro foran tv'n. Kanskje jeg finner noe snadder til kveldsmat??

Lyst til å lage en omelett eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :)

Lagde du noen god kveldsmat?

*nysgjerrig*

Selv sitter jeg og spiser havresuppe nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aniola- Fisken :vinke: Det ble en deilig omelett med salami og ost til kvelds i går. nam... er så alt for glad i mat :roll:

Hei,hei Veslo.. :klem: tilbake til deg.

Sluttet tidlig på jobb i dag..så jeg tok turen innom senteret og shoppet meg masse nye klær :sjarmor: ..det er jo så altfor deilig å bruke penger på seg selv.. men så ble jeg kjempe fornøyd også da.. :)

Så nå skal jeg starte på middagen ... blir findus fiskegrateng i dag... enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...