Gå til innhold

Alovera's dagbok

Alovera

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

DÆVEN! 6 sider så fort? Kan du lære meg hemmligheten?

Ja, ja slik er det vel å være populær :-)

Min dagbok har usle 7 sider på veldig lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei Veslo God kveld :blomst_opp:

Hei Julie.. så hyggelig at du stakk innom da..morro med nye fjes her inne...Velkommen! :rosasmil: ¨

Kjære Fisken.. :-D jeg sovnet som en stein i går, og når jeg våknet i dag tidlig så var jeg helt i koma :ler: Men en dusj senere var jeg lys våken.

Hei Ine2..ja her suser sidene avgårde, og det er jo veldig gøy.. det er jo så mange hyggelige folk som stikker innom å legger igjen hilsner til meg :)

God Kveld Mylian Har hatt en fin dag i dag..litt mer humant tempo på jobben, og når jeg kom hjem så serverte kjæresten middag til meg :sjarmor: (spagetti med kjøttsaus... kjempe god...nam) Du selv da? Hatt en fin dag?

Men nå skal jeg ta meg en runde på nett og se om jeg finner noen ferietur...har jo enda ikke bestemt oss for hva det skal bli..!

Lurer på feriehus i enten Sverige eller Danmark, men har også begynt å leke med tanken på en hoppepå tur til syden.. hmm... vi får se...

Stikker en tur innom Kg litt senere.

God kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig kjæreste du har :D

Jeg har det fint jeg, nettopp spist middag selv og sitter her og kg'er litt :wink:

God kveld til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så moro å planlegge ferien da! :)

Vi skal på biltur i Sverige vi da, med telt og det hele. (Og så skal jeg en tur til Spania i august da! :wink: )

Så koselig å få servert mat av sin kjære! Heldig du, sånt skjer ikke her i huset! :roll:

Ha en fin kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må fortelle hvor ferien blir da :-)

Alle alternativene hørtes koselig ut, hoppepåtur til syden er kanskje det mest spennende? :)

Ha en fortsatt fin uke, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj som tiden flyr....Har hatt besøk her i noen dager, så det har blitt veldig lite KG tid. Får nytt besøk igjen i morgen kveld, men skal snike meg til litt tid foran pc'n i dag tenker jeg!

Har enda ikke funnet ut ferien, så jeg begynner å få veldig dårlig tid nå... :-( Men jeg får vel fortsette å lete, så kanskje det dukker opp noe :)

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hola señorita :)

Jeg ville helt klart valgt Syden :kul: Det trenger ikke å bli så mye dyrere heller. Men varmt? JA!!! Vakkert vær? JA, JA!!! Nye opplevelser? JA, JA, JA!!!!!!

Ha en goooo' fredagskveld :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-)

Så søte dere er som stikker innom med hilsen til meg :)

Nå har besøket reist, og jeg sitter å slapper av litt før jeg skal starte på middagen. Gleder meg. Skal ha afrikansk rekegryte i dag... nam.. den er så god.

Ellers titter jeg fremdeles på sydenturer.. syns det er så dyrt :veldigsur: Vil så veldig gjerne...!!!!!

Men jeg gir meg ikke... skal lete litt til nå!

God kveld til dere :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooo, nam! oppskrift? :rosaengel:

Synes du skal dra til Antiparos jeg, for dit skal jeg :wink:

Vi tar rutefly, så det er nok fortsatt ledige biletter :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God søndag :-)

Middagen i går var knall god...!!!!! :sikle:

Så her kommer oppskrifen.

Afrikansk rekegryte:

Salat:

Salat

agurk

rød &gul paprika

sopp

Serveres med

Dressing:

1 del edikk

2 deler olje

3fedd hvitløk

1ts sterk sennep

1ts oregano

sukker etter smak

Gryta:

1 frossen pose med Reker

6-7 fersk sopp

2 fersk rød pepper

1 stor løk

1 1/2 terninger hønsebuljong

1 liten boks tomatpure

1 beger rømme

1 ts karry

Stek sopp og løk lett, ha i fersk pepper.

Kok 1/2 l vann med hønsebuljong. Slå dette over soppen og løken. Ta opp i tomatpure + karry. Rør inn rømmen. Ta til sist opp i rekene. Gryten skal ha et raskt oppkok.

Serveres med ris og rundstykker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Ja jeg har det veldig bra i dag :-) Hyggelig du spør! Har fått sovet ut, føler meg uthvilt, og det er så deilig!!! Hvordan står det til med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...