Gå til innhold

Svømmefruen......la ut bilde, baby født 2,5 mnd for tidlig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke sikkert at de er bekymringsfri, selv om hun er unaturlig mye på sosiale medier. Vi vet ikke alt, og ingen av oss kjenner henne så jeg syns vi skal moderere oss i våre antagelser.

Det er tydelig at hun leser dette innlegget. Hva om det var en av dere det skrives om her?

Anonymous poster hash: 0027b...3bf

Hun har jo skrevet et eget innlegg på bloggen om hvor lite bekymret hun er. Tror det heter "har ingen bekymringer".

Anonymous poster hash: 1b5e0...182

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har jo skrevet et eget innlegg på bloggen om hvor lite bekymret hun er. Tror det heter "har ingen bekymringer".Anonymous poster hash: 1b5e0...182

Det er uansett mye vi ikke vet. Tror du på alle bloggerne som reklamerer for produktene som skriver ," jeg har stor tru på dette produktet assa";)

Men hva er greia med å hashtagge #livetsomfar på bildene til han svømmeren?

Anonymous poster hash: 0027b...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg får litt vondt inni meg.. Uten å sette ord på hvorfor.



Anonymous poster hash: f9ca8...e65
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stygt å skrive sånn om mennesker du ikke kjenner.

Å beskylde noen for å være dårlige foreldre er et slag undre beltestedet i min verden.

Litt komisk at du kritiserer personer i denne tråden, når du selv i tråden om foreldre som reiser fra en baby etter åtte uker uttaler noe sånt som at "det er sykt" og at vedkommende må ha problemer. Snakk om å snu kappa etter vinden...

Anonymous poster hash: b9389...b44

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som denne Solli ser veldig opp til Dale Oen og prøver å leve opp til han. Og Anja prøver vell å få det livet hun ønsket seg som "svømmefrue". Bare jeg som synes det er litt spesielt at hun fant kjærligheten med en annen toppsvømmer til? De virker ikke akkurat lykkelig disse to...



Anonymous poster hash: a07b4...e58
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som denne Solli ser veldig opp til Dale Oen og prøver å leve opp til han. Og Anja prøver vell å få det livet hun ønsket seg som "svømmefrue". Bare jeg som synes det er litt spesielt at hun fant kjærligheten med en annen toppsvømmer til? De virker ikke akkurat lykkelig disse to...

Anonymous poster hash: a07b4...e58

Ser opp til Dale Oen? Rent idrettslig gjør han sikkert det, men jeg synes de virker som to vidt forskjellige personer (som de også er).

Slike kommentarer faller på sin egen urimelighet. De har nettopp fått et barn, og du klarer å si at de er "ulykkelige sammen"? For meg virker det som om Anja er voldsomt hektet på denne unggutten og han virker nå å være veldig glad i henne. Varer det livet ut? Det kan bare fremtiden fortelle.

Men hun bør lære seg å ikke lyve osv om hun skal drive en blogg, blogglesere er nådeløse ;-)

Anonymous poster hash: 4ee8d...34d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser opp til Dale Oen? Rent idrettslig gjør han sikkert det, men jeg synes de virker som to vidt forskjellige personer (som de også er). Slike kommentarer faller på sin egen urimelighet. De har nettopp fått et barn, og du klarer å si at de er "ulykkelige sammen"? For meg virker det som om Anja er voldsomt hektet på denne unggutten og han virker nå å være veldig glad i henne. Varer det livet ut? Det kan bare fremtiden fortelle. Men hun bør lære seg å ikke lyve osv om hun skal drive en blogg, blogglesere er nådeløse ;-) Anonymous poster hash: 4ee8d...34d

Lyve om hva da?

Er helt enig om blogglesere. Innimellom er jeg innom FF bare for å lese kommentarene. Priceless!

Anonymous poster hash: 0027b...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stjal nok bildet i den tro at ingen ville finne ut at det var Loni Jane som opprinnelig hadde lagt det ut. Hun skrev jo egen bildetekst under bildet først, men det ble slettet etter at folk kommenterte at bildet ikke var hennes.. Litt pinlig vil jeg tro, derfor slettet hun det vel.

Anonymous poster hash: 7f7ef...d77

Synes synd på henne. Hun skulle nok ønske mannen var der for henne,ga henne gaver og omsorg. Istedet er hun alene

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at hun er en god mor og elsker typen sin, men jeg synes hun virker så usympatisk.

I beskrivelsen om seg selv på insta: "Travel mom around the world". Det blir litt sånn: Hallo! Ungen din er i kuvøse ennå. Kanskje fokusere på det istede for å tenke på image….



Anonymous poster hash: 4106c...11d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var toårsdagen for ADOs død overstått, og ikke nevnt med ett ord.

Anonymous poster hash: 5d466...f8f

Ikke alle har behov for å skrive om sorg da... :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at det er mer og mer selvbedrag med denne damen her. Leste siste blogginnlegg og ble litt paff... og fikk se en link til instagrammen hennes fra et annet forum der hun synes det er litt trist at ordet Real blir brukt i en fotoserie med vanlige mødre i alle fasonger. Det må jo selvfølgelig være "lov" å vise seg frem sylslank og flott, noe det også er!

:(

håper hun har noen rundt seg, ikke er ensom.



Anonymous poster hash: d6425...8f5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at det er mer og mer selvbedrag med denne damen her. Leste siste blogginnlegg og ble litt paff... og fikk se en link til instagrammen hennes fra et annet forum der hun synes det er litt trist at ordet Real blir brukt i en fotoserie med vanlige mødre i alle fasonger. Det må jo selvfølgelig være "lov" å vise seg frem sylslank og flott, noe det også er!

:(

håper hun har noen rundt seg, ikke er ensom.

Anonymous poster hash: d6425...8f5

Hun fødte 2,5 mnd før tiden - selvfølgelig var hun slank, det virker ikke til at hun fatter dette. Det er også en viss forskjell på barn nummer 1 kontra nummer 2,3 og 4 og genetiske faktorer spiller inn.

Jeg hadde litt sansen for henne før, men nå virker hun bare helt virkelighetsfjern.

Hilsen en slank og pen jente (bare så ikke misunnelseskortet dras opp)

Anonymous poster hash: 4ee8d...34d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fødte 2,5 mnd før tiden - selvfølgelig var hun slank, det virker ikke til at hun fatter dette. Det er også en viss forskjell på barn nummer 1 kontra nummer 2,3 og 4 og genetiske faktorer spiller inn.

Jeg hadde litt sansen for henne før, men nå virker hun bare helt virkelighetsfjern.

Hilsen en slank og pen jente (bare så ikke misunnelseskortet dras opp)

Anonymous poster hash: 4ee8d...34d

jeg også, men nå blir det bare for dumt.

Legger ved link til instagrammen så kilden er med også. http://www.iphoneogram.com/p/715045859534947275_252958183/

Anonymous poster hash: d6425...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashanti

Jeg tror poenget til Anja med tanke på den fotoserien med "ekte" kvinner etter fødsel, er at det ofte eller alltid er sånn at når ukeblader skal vise frem kvinner som har født, så er det jo stort sett de med noen kg for mye som er med. Også blir det fremstilt som at dette er "ekte" kvinner.

Det vil si at de antyder at hvis man ikke har noen kg for mye etter å født et barn, gjerne med strekkmerker også, så er man ikke en ekte kvinne. Det ér feil. Der er jeg helt enig med henne faktisk. Jeg var en av dem som raste ned i vekt etter fødselen, uten noe trening, og det samme gjorde min mor og min bestemor. Så det er genetisk for noen. Hvorfor er ikke vi like ekte kvinner? Er vi "falske" kvinner?

Men det er jo fortsatt skremmende hvor besatt hun virker å være av vekt etter fødselen. Greit med ett bilde, men når det henvises til vekt i mange av bildene hennes på instagram blir det litt mye. Jeg hadde ikke tid til å fokusere på vekt og skrive om vekt og ta bilder av meg selv og gjøre poenger ut av at jeg var blitt slank igjen noen dager etter fødsel jeg.. men hun har kanskje det, siden babyen ligger i kuvøse (?). Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel i sjokk på sett og vis. Besatt av kjæresten og kropp er hvertfall åpenbart.

Men dette iherdige behovet for å hele tiden ikke la noe gå inn på seg forstår jg ikke, men det er ikke alt en skal forstå heller.



Anonymous poster hash: d6425...8f5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror poenget til Anja med tanke på den fotoserien med "ekte" kvinner etter fødsel, er at det ofte eller alltid er sånn at når ukeblader skal vise frem kvinner som har født, så er det jo stort sett de med noen kg for mye som er med. Også blir det fremstilt som at dette er "ekte" kvinner.

Det vil si at de antyder at hvis man ikke har noen kg for mye etter å født et barn, gjerne med strekkmerker også, så er man ikke en ekte kvinne. Det ér feil. Der er jeg helt enig med henne faktisk. Jeg var en av dem som raste ned i vekt etter fødselen, uten noe trening, og det samme gjorde min mor og min bestemor. Så det er genetisk for noen. Hvorfor er ikke vi like ekte kvinner? Er vi "falske" kvinner?

Men det er jo fortsatt skremmende hvor besatt hun virker å være av vekt etter fødselen. Greit med ett bilde, men når det henvises til vekt i mange av bildene hennes på instagram blir det litt mye. Jeg hadde ikke tid til å fokusere på vekt og skrive om vekt og ta bilder av meg selv og gjøre poenger ut av at jeg var blitt slank igjen noen dager etter fødsel jeg.. men hun har kanskje det, siden babyen ligger i kuvøse (?). Ikke vet jeg.

Bla bla bla.

Denne diskusjonen er så hjernedød.

Er du født som kvinne er du god nok som kvinne, enten du får barn eller ei, har små eller store pupper, flat eller rund mage. Tenk om alle kvinner kunne bli glad i den kroppen de har? Poenget at da hjelper det ikke at verken feite eller sylslanke til stadighet må søke oppmerksomhet i offentligheten.

At alle slanke skal skrike etter oppmerksomhet bare fordi noen overvektige bretter seg ut i media blir akkurat like tåpelig. Kropp er og blir uinteressant. Eller, hadde vi kommet oss så langt hadde verden blitt et bedre sted.

Anonymous poster hash: 4ee8d...34d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er vel i sjokk på sett og vis. Besatt av kjæresten og kropp er hvertfall åpenbart.

Men dette iherdige behovet for å hele tiden ikke la noe gå inn på seg forstår jg ikke, men det er ikke alt en skal forstå heller.

Anonymous poster hash: d6425...8f5

Enig i at hun virker besatt av både kropp og kjæreste. Men det er kanskje vanskelig å være sammen med en kjent svømmer og modell som reiser verden rundt? Tenker på sjalusi/usikkerhet. Og han er sikkert ikke mindre opptatt av kropp selv, ut fra de to bransjene han driver i.

Anonymous poster hash: b9389...b44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror poenget til Anja med tanke på den fotoserien med "ekte" kvinner etter fødsel, er at det ofte eller alltid er sånn at når ukeblader skal vise frem kvinner som har født, så er det jo stort sett de med noen kg for mye som er med. Også blir det fremstilt som at dette er "ekte" kvinner.

Det vil si at de antyder at hvis man ikke har noen kg for mye etter å født et barn, gjerne med strekkmerker også, så er man ikke en ekte kvinne. Det ér feil. Der er jeg helt enig med henne faktisk. Jeg var en av dem som raste ned i vekt etter fødselen, uten noe trening, og det samme gjorde min mor og min bestemor. Så det er genetisk for noen. Hvorfor er ikke vi like ekte kvinner? Er vi "falske" kvinner?

Men det er jo fortsatt skremmende hvor besatt hun virker å være av vekt etter fødselen. Greit med ett bilde, men når det henvises til vekt i mange av bildene hennes på instagram blir det litt mye. Jeg hadde ikke tid til å fokusere på vekt og skrive om vekt og ta bilder av meg selv og gjøre poenger ut av at jeg var blitt slank igjen noen dager etter fødsel jeg.. men hun har kanskje det, siden babyen ligger i kuvøse (?). Ikke vet jeg.

Joda, men du gikk vel til termin?

Helt tullete å vise seg fram i bh'n og "se på meg etter fødselen daaaaa" når man føder 2,5 mnd før termin!

Anonymous poster hash: 458af...cd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes det er tåpelig er at hun omtaler seg som journalist og er ikke i stand til å ta noe kritikk i dette her. Alt som ikke er jubelrop og nesegrusbeundring omtales som hat og gjør henne bare sterkere (se siste innlegg).



Anonymous poster hash: 458af...cd0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes det er tåpelig er at hun omtaler seg som journalist og er ikke i stand til å ta noe kritikk i dette her. Alt som ikke er jubelrop og nesegrusbeundring omtales som hat og gjør henne bare sterkere (se siste innlegg).

Anonymous poster hash: 458af...cd0

Hun har vel gått samme skole som fotballfrue da.

Anonymous poster hash: 4ee8d...34d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...