Gå til innhold

Svømmefruen......la ut bilde, baby født 2,5 mnd for tidlig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er hun forresten virkelig utdannet journalist? Virker ikke slik på språket hennes?

Anonymous poster hash: 8f153...a2d

"Journalist" fra NKF, hun sov nok timen de hadde om og/å ;)

Anonymous poster hash: 458af...cd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hun forresten virkelig utdannet journalist? Virker ikke slik på språket hennes?

Anonymous poster hash: 8f153...a2d

At man er journalist trenger ikke nødvendigvis bety at man kan en døyt om norsk språk. Dessverre.

Anonymous poster hash: 8f3c4...779

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man er journalist trenger ikke nødvendigvis bety at man kan en døyt om norsk språk. Dessverre.

Anonymous poster hash: 8f3c4...779

Ikke? Det trodde jeg. Men det er kanskje vanskelig å gjennomføre, man kommer vel inn basert på snitt? Leste litt i bloggen hennes nå og la merke til det dårlige språket hennes. Dårlig setningsoppbygging, særskriving, og/å-feil og mye mer. Eksempelvis denne setningen: "Dagene går faktisk kjempe fort. Selvom Lavrans er hjemme så er han egentlig ikke så mye mer til stedet."

Men jeg ser nå at hun også beskriver seg selv som reporter, og da trenger vel ikke språket være helt tipp-topp.

Anonymous poster hash: 8f153...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dama en jobb da? Hun skal jo reise "verden rundt med team Solli".



Anonymous poster hash: 4ee8d...34d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for oppmerksomhet og lesertall. Usmakelig. Respekten hadde vært derom de hadde fortsatt å holdt dette privat.

Endret av mrs.Kiara
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun la jo ut teaser på navnet tidligere. Sa at babyen var oppkalt etter en øy... Senere la hun ut at hennes farmor var født på den øya.

Anonymous poster hash: ee9b0...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var jo egentlig et kjempefint navn. Som har en mening bak det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet er nydelig, og hyggelig at de deler kjønnet. Så ikke helt hensikten med å skjule kjønnet på barnet når man likevel legger ut sååå mange bilder av henne og skriver mange innlegg på bloggen om det å være mamma. Om man først skal holde barnet unna blogg og instagram får man heller ikke nevne barnet fremfor å mate ut all slags opplysninger UTENOM navn og kjønn.



Anonymous poster hash: 1b5e0...182
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er navnet?

Anonymous poster hash: 1a7e3...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det må. Syns Frøya var helt fint :)

Anonymous poster hash: 1a7e3...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun satser mot å bli en stor blogger. Rett før babyen kom var instagramprofilen hennes privat og hun blokkerte alle som prøvde å legge henne til. Nå er den åpnet for alle og hun har nettopp laget seg en blogg om "mor på tur verden rundt med team Solli" og hun tagger alle bildene på instagram med #anjajohnsenbloggno.

Anonymous poster hash: ee9b0...8a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele livet hennes dreier seg om Lavrans :sjokkert: (nytt blogginnlegg). Syntes det var creepy å lese.. Håper ikke han mister respekten for henne og dumper henne :(



Anonymous poster hash: 45434...c0a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia kjærligheten....jajamen. Hun er vel ikke den eneste kvinnen som "ofrer" seg for en idrettsutøver. Det er jo ikke noe spektakulært ved det. Det blir jo på en måte et valg hun må ta, hvis det skal fungere. Det triste er jo heller...ville han ofret det samme for henne? neppe...men det er jo opp tiø hver enkelt hvordan man vil leve livet.Ingen fasit. Håper bare ikke han dumper henne da...det er jo liksom den største faren ved å velge en sluk livsstil. Så sitter hun igjen med ingenting liksom...men heia kjærligheten da dere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det virket creepy... Lavrans, Lavrans, Lavrans. Hva med hennes eget liv? Ordet som passer inn her er selvutslettende..

Endret av Selma1984
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bloggen?

Anonymous poster hash: dec38...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er bloggen?Anonymous poster hash: dec38...c5b

Haha, nvm. Måtte bare Google "team solli heia kjærligheten", så kom det opp Men ikke når jeg søkte etter navnet hennes, merkelig..

Anonymous poster hash: dec38...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget ga en liten bismak, ja... Som noen andre her skrev virker det veldig selvutslettende. Jeg ønsker min kjære alt godt og støtter han i sine mål og drømmer, men de er likevel ikke mine mål. Jeg har da egne ting jeg vil utrette. Jeg lurer også på hvordan det blir i praksis å reise rundt på tribuner med datteren på armen. For har de tenkt på om det er noe datteren kommer til å ville selv?

Jeg håper Anja får så mye ut av å være i "team solli" i rollen "kjæreste" som hun uttrykker. Hvis ikke er det bare trist.



Anonymous poster hash: 8f153...a2d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å reise verden rundt med datteren under armen nå og i noen år fremover, men hva når jenta skal begynne på skolen? Da blir hun sittende der da, mens mannen farter rundt.



Anonymous poster hash: 33a9c...f95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...