Fibonacci Skrevet 29. juni 2014 #281 Del Skrevet 29. juni 2014 Kjempesprekt gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 29. juni 2014 #282 Del Skrevet 29. juni 2014 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #283 Del Skrevet 30. juni 2014 Vi klarte det! Løp på 1 time og 3 minutter, så vi har absolutt noe å gå på tidsmessig. Men hey, det viktigste var jo å fullføre, og vi løp faktisk hele veien! I dag er det første dagen i pappaperm for han godeste. Han "feirer" med å legge planer på egenhånd, så den som må gå på helsestasjonen og få 3-mndvaksine med R, det er meg. Hurra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #284 Del Skrevet 30. juni 2014 Forresten, dere kg-jenter som bor i hovedstadsnære områder: Har det skjedd noe nytt og spennende som vi burde få med oss? Vi skal jo til selveste tigerstaden fra lørdag til mandag Han godeste har ikke vært i Mathallen, så dit vil vi. Ellers tenker jeg en sving utenom Tjuvholmen også bør stå på programmet. Men mer konkret enn det aner jeg ikke. Noen som har tips om trivelige kafeer eller spisesteder som er barnevognvennlige? S skal ikke være med, så de trenger ikke ha barnemeny, lekerom og hele den pakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juni 2014 #285 Del Skrevet 30. juni 2014 Forresten, dere kg-jenter som bor i hovedstadsnære områder: Har det skjedd noe nytt og spennende som vi burde få med oss? Vi skal jo til selveste tigerstaden fra lørdag til mandag Han godeste har ikke vært i Mathallen, så dit vil vi. Ellers tenker jeg en sving utenom Tjuvholmen også bør stå på programmet. Men mer konkret enn det aner jeg ikke. Noen som har tips om trivelige kafeer eller spisesteder som er barnevognvennlige? S skal ikke være med, så de trenger ikke ha barnemeny, lekerom og hele den pakka Nei søren. Også vi som skal sørover på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #286 Del Skrevet 30. juni 2014 Nei søren. Også vi som skal sørover på lørdag! Skal dere? Vi får vinke når vi møter dere på e18 da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #287 Del Skrevet 30. juni 2014 3-mndkontroll og første møte med barselgruppe i dag. R var yngst, eneste jente og desidert størst! Bolla har pinadø bikka 7,5 kilo! Lurer på om jeg skal prøve å piske melka mi til krem. Den må jo nødvendigvis ha ganske høy fettprosent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juni 2014 #288 Del Skrevet 30. juni 2014 Ja, vi får gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 30. juni 2014 #289 Del Skrevet 30. juni 2014 Min veide også over 7,5 kg på 3-månederskontrollen Var de andre mammaene hyggelige da? Forresten dårlig gjort av mannen å legge planer for seg selv. Er jo ikke akkurat det han har perm for da. Jeg hadde blitt dritskuffa om mannen gjorde noe sånn. Spesielt når minien skal få sprøyte, da måtte jeg ha med mannen som psykisk støtte (og han måtte holde han) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #290 Del Skrevet 30. juni 2014 Det er jo mest på papiret han har perm da, for R er jo helt avhengig av meg enda. Han er selvstendig næringsdrivende, så han tar fem uker nå istedenfor å ta ut ferie. På den måten betaler nav på et vis for ferien hans... De andre var veldig koselige, og jeg hadde faktisk møtt alle før. Hun ene gjennom en babygruppe på fb, den andre hadde dåp samtidig som oss, og hun tredje gikk jeg i parallellklasse med på barneskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #291 Del Skrevet 1. juli 2014 I stad hadde vi en skikkelig ekkel opplevelse... Vi var på et kjøpesenter og skulle opp et rullebånd. Han godeste hadde litt våte sko, og sklei idet han skulle gå på med vogna. Dermed tippa den, og R kom flygende! Heldigvis stoppa stelleveska henne fra å gå klask i båndet, og jeg fanga henne nesten i lufta... Stakkars, hun sov egentlig, men bråvåkna naturligvis. Det var helt grusomt! Fremdeles litt skjelven jeg, men tror det var verst for meg, for R sovna igjen etter verdens lengste og tetteste mammaknusekos... Merkelig nok ble jeg ikke rasende på han godeste, jeg pleier å reagere med sinne når jeg blir redd. Sikkert fordi jeg så at det gikk bra. Men uff, utrolig ekkelt de par sekundene fra vogna tippa og R kom flygende og til jeg hadde henne i armene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. juli 2014 #292 Del Skrevet 1. juli 2014 Herregud!Det hørtes ut som en skremmende opplevelse. Godt alt gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juli 2014 #293 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Huff, så skummelt! Godt det gikk bra med R, men som foreldre får man jo hjertet i halsen og lynreflekser! God klem kommer deres vei Endret 1. juli 2014 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juli 2014 #294 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Hjelpes!! Godt at litt skjelvenhet var hele resultatet!! Endret 1. juli 2014 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. juli 2014 #295 Del Skrevet 1. juli 2014 Oisann, godt det gikk bra, men skjønner at det satte en støkk i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 1. juli 2014 #296 Del Skrevet 1. juli 2014 Æsj, så ekkelt! Det er min største frykt med disse rullebåndene, og jeg merka en gang at jg hadde glatte sko selv. Står derfor musestille på de båndene og holder meg fast i rekkverket. Ser sikkert livredd ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 1. juli 2014 #297 Del Skrevet 1. juli 2014 Oi hjelpes så skummelt Takk gud for lynraske mammareflekser tipper han godeste fikk seg en skikkelig støkk han og Digg med barselgruppe med litt kjente da. Håper dere får god kjemi med hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. juli 2014 #298 Del Skrevet 1. juli 2014 Det høres kjempe skummelt ut, men det var godt at det gikk bra tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #299 Del Skrevet 4. juli 2014 Takk for gode ord og klemmer, alle sammen! Som dere sier, så fikk vi oss en støkk, men heldigvis gikk det bra I dag er den siste barnehagedagen før fire ukers ferie. I morgen reiser S på besteforeldretur, mens vi tre andre drar til Oslo. Skulle veldig gjerne ha benyttet anledningen til å besøke en ny nevø enten hjemme eller på sykehuset, men han har ikke meldt sin ankomst hittil... Svigerinna mi hadde termin på onsdag, så jeg krysser fingrene for at vi rekker å treffe nurket før vi reiser hjem til mandag. Men 2014-babyene er tydeligvis en treg gjeng, så det spørs om vi rekker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #300 Del Skrevet 4. juli 2014 Er det forresten noen som vet om det er noe i veien for å ha med seg baby på barselbesøk på sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå