Shira Skrevet 19. april 2014 Forfatter #21 Del Skrevet 19. april 2014 Japp.. Men politiet gidder som regel ikke gjøre noe med sånt uansett så det er litt unødvendig å ringe. Men jeg gjør som jeg får beskjed om av sjefen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2014 #22 Del Skrevet 19. april 2014 Jeg skulle ha vært skjult politi jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 19. april 2014 Forfatter #23 Del Skrevet 19. april 2014 Hadde vært gøy det! Eller bare generelt vært politi en dag man har veldig vondt i hodet eller noe. Tatt fartskontroll på en dårlig dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2014 #24 Del Skrevet 19. april 2014 Grrrr...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 19. april 2014 Forfatter #25 Del Skrevet 19. april 2014 Nei, nå er det ikke lenge til det bærer heimat! Blir kjørt hjem og greier. Klager ikke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2014 #26 Del Skrevet 19. april 2014 Bare vente til oppvaskmaskinen er ferdig her, så drar jeg i butikken en liten tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 19. april 2014 Forfatter #27 Del Skrevet 19. april 2014 Kjeks må man ha.. Jeg tror det blir svart hår på meg i dag, altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2014 #28 Del Skrevet 19. april 2014 Sånn egyptisk-dans-frisyre også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 19. april 2014 Forfatter #29 Del Skrevet 19. april 2014 Tror ikke det, altså :/ Jeg har litt for kort hår nå.. Savner det lange håret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2014 #30 Del Skrevet 24. april 2014 Da må jeg innom her og rote litt før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 24. april 2014 Forfatter #31 Del Skrevet 24. april 2014 Rydd opp igjen da, hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2014 #32 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg gjorde det. Ser du ikke forskjell kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 24. april 2014 Forfatter #33 Del Skrevet 24. april 2014 Nei.. Dårlig til å rydde, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2014 #34 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) *gå inn og dobbeltsjekke nå som hun sover* Wow...nå har hun visst lagt seg ja, det kan jeg høre på den jevne "motorduren" og.....hun har strødd alle klærne sine rundt omkring i retning soverommet, akkurat slik de gjør det på film når de er et romantisk par som haster dit... Jøjjemeg, så rotete! Endret 25. april 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 26. april 2014 Forfatter #35 Del Skrevet 26. april 2014 HOPPE DA!! Jeg hadde jo ikke gjemt bort dildoen min eller noen ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 26. april 2014 Forfatter #36 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg merker at jeg ble litt forbauset over det faktum at Hoppe har vært på soverrommet mitt mens jeg sov.. Men hva skal man gjøre? Det er jo tross alt Hoppetaujenta, så man må nesten bare tilgi, så søt og sjarmerende og blåbærgivende som hun er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2014 #37 Del Skrevet 26. april 2014 Eh...man kan si det slik at jeg hørte den, men så den ikke, så jeg antar at den var godt gjemt på et passende sted. Jeg trakk meg stille ut igjen og holdt for øyne og ører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 26. april 2014 Forfatter #38 Del Skrevet 26. april 2014 Bra det da hvertfall! Tror den ligger i skapet.. Har ikke brukt den i det siste kan man si Men det var jo koselig at du var innom da. Jeg synes riktig nok du kunne lagt igjen en fruktkurv. Du vet jeg er glad i frukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2014 #39 Del Skrevet 26. april 2014 Skal huske på det hvis det blir en neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 26. april 2014 Forfatter #40 Del Skrevet 26. april 2014 Regner jo ikke med at du tør å komme tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå