Gå til innhold

Shira sitt pusehjem


Shira

Anbefalte innlegg

Jaja, da var vi her igjen. Jeg lagde en treningsdagbok, men den klarte jeg virkelig ikke forholde meg til så vi prøver med en helt vanlig en og ser hvor lenge jeg gidder det :laugh:

I dag våkna jeg FØR alarmen, noe som er helt utrolig. Alarmen var satt til 05.40 fordi jeg skal på jobb. Påskeferie? Nei, det har jeg ikke hørt om. Det virker også som om jeg har stått opp på riktig side av senga i dag, for selv om det er veldig fint vær UTE og jeg må være INNE så er pusekatten i KJEMPEHUMØR :biggrin: Kanskje fordi det er påske og fordi jeg er ferdig tidlig? Er nok det. Også er jeg klar for fest i kveld! Dette blir en superb dag, dere! :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har fått påskeegg i dag? Eller som kommer til å få? Selv har jeg ikke fått egg på en god del år, men jeg har hvertfall laget et til i dag :danse: Det tenkte jeg eksen min skulle få ettersom vi er veeeeldig gode venner og på vei til å ikke være ekser lenger :fnise: Satser på at han setter pris på det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny skribleplass og til lykke med godt humør i samme slengen. Håper det holder seg resten av påska også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det :laugh: Usikker på om dagboka holder like lenge da.. Har aldri vært så flink med dagbøker, men vi får prøve :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en stadig gjør sånn som vi gjør nå, skulle jeg tro at den hadde en god sjanse til å vokse seg stor og sterk. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får no se på det ja! :fnise: Koselig å se deg her da! Kommer nakenbilder og sånn etter hvert.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, godt at du sier ifra på forhånd så jeg kan se en annen vei. Man er da høflig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø, er så snill atte! :laugh: Neida, holder meg for god for slike bilder, tror jeg. Det har man andre tråder til.. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til at visse mennesker svømmer ofte i den dammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhmmm, I see what you mean. Jeg vil helst ikke være en del av den gjengen.. Blotter meg nok i virkeligheten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, kunne aldri i livet funnet meg i det. Blotter meg nok bare for en spesiell person :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten "kjøpt" meg verdens beste barnebok, nemlig Brødrene Løvehjerte :rodmer: Husker mamma leste den for meg når jeg var liten.. Så jeg bestilte den, men når jeg fikk den hadde jeg ikke råd til å betale den, og jeg har fortsatt ikke fått noe purring på den. Kanskje jeg fikk den gratis? Uansett så anbefaler jeg alle å lese den hvis dere ikke har gjort det allerede.. Them feels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vevila

Titter innom jeg! :) Har ikke fått noe påskeegg enda nei, dog jeg har spist mye snop allikevel :P Husker jeg så Brødrene løvehjerte da jeg var lita, den er kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det visst noen som bestemte seg for å fylle bensin på båten sin uten å betale :dry: Noen liker å gjøre jobben min enkel i daaaaag :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titter innom jeg! :) Har ikke fått noe påskeegg enda nei, dog jeg har spist mye snop allikevel :P Husker jeg så Brødrene løvehjerte da jeg var lita, den er kjempekoselig!

Velkommen skal du være :laugh: Filmen er ikke like bra synes nå jeg da, men nå har jeg alltid vært mer glad i å lese bøker egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du da om noen ikke betaler? Anmelder og ringer til politiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte politiet og spurte om de hadde en båt ute, men det hadde de dessverre ikke så da er det egentlig ikke mye en kan gjøre. Var en ordentlig familiegjeng i tillegg så tror ikke de gjorde det med vilje. Kanskje de kommer innom seinere og betaler.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...