Gå til innhold

Shira sitt pusehjem


Shira

Anbefalte innlegg

Har heller ikke fått trent noe særlig :S MEN jeg har fått ny leilighet! Usikker på om jeg har nevnt det og gidder ikke bla gjennom her for å se, så sier det uansett nå. Koster litt mer enn der jeg bor nå og er litt mindre, men det er mye nærmere jobb og skole, noe som er praktisk ettersom jeg ikke har bil :glare: Også er det jo rett ved mamma da :lillesky:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke at du har nevnt det før, men gratulerer så masse med alt sammen. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker! Utrolig deilig å flytte egentlig ettersom ho som bor under meg har begynt å ta kattene mine inn til seg mens jeg er på jobb. Ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal ikke forekomme. Skjønner deg godt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg meg bikini gitt! På tide å gjøre seg klar til sommeren :laugh: Selv føler jeg meg ganske klar, må bare trene litt mer enn vanlig.. Også tenkte jeg i tillegg på å boikotte sukker fram til Mallorca turen, så får vi se åssen det går :danse: Sukker er så unødvendig uansett.. Foreløbig går det supert. Jeg er ikke sukkeravhengig så tror ikke det skal bli så vanskelig. Er på jobb nå har treningsøvelser bak disken :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sort plastsekk med hull til hode og armer går vel like bra det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ønsker jeg Shira en god nasjonal dag, ikledt sin fineste bikini i rødt, hvitt og blått! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...