Gå til innhold

Shira sitt pusehjem


Shira

Anbefalte innlegg

Japp.. Men politiet gidder som regel ikke gjøre noe med sånt uansett så det er litt unødvendig å ringe. Men jeg gjør som jeg får beskjed om av sjefen! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært gøy det! Eller bare generelt vært politi en dag man har veldig vondt i hodet eller noe. Tatt fartskontroll på en dårlig dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det ikke lenge til det bærer heimat! Blir kjørt hjem og greier. Klager ikke på det :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vente til oppvaskmaskinen er ferdig her, så drar jeg i butikken en liten tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det, altså :/ Jeg har litt for kort hår nå.. Savner det lange håret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*gå inn og dobbeltsjekke nå som hun sover* Wow...nå har hun visst lagt seg ja, det kan jeg høre på den jevne "motorduren" og.....hun har strødd alle klærne sine rundt omkring i retning soverommet, akkurat slik de gjør det på film når de er et romantisk par som haster dit... Jøjjemeg, så rotete! :fnise:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg ble litt forbauset over det faktum at Hoppe har vært på soverrommet mitt mens jeg sov.. Men hva skal man gjøre? Det er jo tross alt Hoppetaujenta, så man må nesten bare tilgi, så søt og sjarmerende og blåbærgivende som hun er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh...man kan si det slik at jeg hørte den, men så den ikke, så jeg antar at den var godt gjemt på et passende sted.

Jeg trakk meg stille ut igjen og holdt for øyne og ører. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det da hvertfall! Tror den ligger i skapet.. Har ikke brukt den i det siste kan man si :sjenert: Men det var jo koselig at du var innom da. Jeg synes riktig nok du kunne lagt igjen en fruktkurv. Du vet jeg er glad i frukt :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...