Gå til innhold

Shira sitt pusehjem


Shira

Anbefalte innlegg

Nei jeg skal vokte mine steg heretter. Kun nøye meg med å se om ytterdøra er låst, snuse litt i luften for å kjenne at det ikke brenner noe sted og så gå igjen.

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ koselig at du vil passe litt på meg da... :rodmer: Røykvarsleren funker ikke alltid, den.. Hadde stua fullt av røyk da jeg fant ut at pipa var tett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta meg noen nattlige turer rundt på forumet, omtrent som de gamle gode dagers vektere, for å se at alt er vel og innbyggerne av kg kan sove trygt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Nå er det bare noen timer til jeg er ferdig på jobb, gitt. Da må jeg ta sykkelen fatt og sykle den 30 minutter lange turen så jeg er nok ikke i seng før midnatt. Men får da lekre bein av all denne syklingen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sant, så sant.. Har fortsatt ikke spist opp den tredje da.. Usikker på om jeg skal det.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det forresten rette veien med meg og eksen :rodmer: Han slo opp med meg av en grunn som ikke lenger er tilstede og nå er vi sammen nesten hver dag og gjør ting alle kjærester gjør.. Æ lik'ære! :lur: Får satse på at det holder seg sånn. Han virker hvertfall veldig interessert i å prøve igjen. Og ja, jeg har hørt alle disse skrekkhistoriene om ekser som blir sammen igjen, men det er jo ikke alltid slik det ender! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke denne historien! :klapper: Den ender som prinsen og prinsessen og lykkelige i alle sine dager! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser på det! Han er den personen jeg kunne tenkt meg å tilbringe livet mitt med, og det har jeg aldri kunnet sagt om noen andre kjærester jeg har hatt.. Også er han 6 år eldre enn meg, og det trengte jeg, merker jeg. Forrige kjæreste var 2 år yngre. Det var ikke fullt så kult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er førr, vet vi helt sikkert hvordan den historien ble, men da er vel ingen av oss på KG lengre muligens. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom det nettopp to gutter innom bensinstasjonen MIN (hehe, neiraa) og kjøpte glasscola. De var så snille at de ville gi meg colakorkene da og der stod det "Inkassovarsel" og "Stop Snømannen!". Jeg tror det betyr noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første har jeg kjennskap til, men den andre; er ikke vinteren over ennå? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok. Da må jeg trekke meg tilbake hvis jeg skal få skjønnhetssøvnen min i natt.

Du får ha en fin kveld full av snille kunder som ikke stikker av fra bensinregningene sine. Natta. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag merker jeg at jeg er sliten og vil hjem.. Men neida, får lov til å være på jobb til 23 i kveld! Lucky meee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...