Gå til innhold

Shira sitt pusehjem


Shira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke glede meg for mye for da tar det lenger tid. Sånn føler jeg det hvertfall. MEN jeg blir henta av kjæresten/eksen/vennen/knullekompisen så skal jeg sove hos han og DET gleder jeg meg til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da....er sikkert ikke bra å glede seg for mye til det heller! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da er det ikke sikkert at det blir så morsomt som man håper. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OH EM GEEEEE, da har vi bestilt tur til Mallorca i Juni :danse::danse::danse: Der har jeg altså aldri vært før så det blir gøy. Har heller aldri vært på en kjærestetur. Nå er ikke vi helt kjærester foreløbig, men får se hva som skjer med en romantisk sydenferie :lur: Har du vært i Mallorca og kan anbefale noe der nede, Hoppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å mikse litt trening inn i denne dagboken og da ettersom treningsdagboken min forfalt. Og nå skal jeg jo vise meg foran han i bikini hele sommeren så NÅ må jeg komme meg i form. Trenger ikke gå noe særlig ned i vekt, tror jeg, ettersom jeg er 1.77 høy og veier 59-60 kg.. Føler egentlig bare jeg trenger å stramme inn magen litt :nigo: Lårene begynner å bli bra da jeg sykler til jobb hver dag (nesten) som er en times tur til sammen. Så med all jobbingen og være-med-"kjæresten"-tiden min så må jeg nesten få skvist inn litt jogging også. Tenkte å prøve meg på en times joggetur et par ganger i uka så satser vi på at jeg får ordentlig bikinikropp :sikle:

Jeg prøver også å roe ned matinntaket, eller hvertfall spise LITT sunnere. Jeg jobber jo på Esso så det blir fort til at jeg tar meg en pølse (høhø), men det er det nå slutt på. Jeg tar med meg knekkebrød hver dag som jeg spise med litt ost, paprika, agurk og tomat. Høres lovende ut, eh? EH? I think so :sol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg kan ikke gi deg reisetips her, men lag en ny tråd og be om tips. Her er massevis av reiseglade på dette forumet. :)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det, men fikk ikke store responsen der.. :trist: Får bare vente å se kanskje. Bra blir det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg ikke forstår meg helt på overvektige mennesker som kommer innom her og bestiller burger nesten hver eneste dag.. Noen av de var tynne helt til de begynte å komme hit jevnlig. Synes det er litt trist. Fast food er jo ikke spesielt godt en gang; man kan lage mye bedre mat hjemme som smaker mer enn plastikk. Fast food går jo selvsagt greit innimellom, men når man sliter med å gå uten å bli helt andpusten så er det jo noe feil.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...tja...hvis ikke de klager over det så....er det kanskje ingenting å tenke så mye på?

Hadde ikke bensinstasjoner og kiosker solgt det, så hadde ikke folk kjøpt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know. Vil jo ikke jobbe med denne drittmaten, men jeg må ha en jobb. Gikk arbeidsløs i 6 måneder og vil helst unngå det igjen kan man si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen hvor de selger bensin og bare sunn og morsom mat, tror jeg ikke at vi får oppleve.

Ikke at de har reparatører og vindusvaskere/bensinfyllere heller. Jeg savner litt sørvis på stasjonene.

Hvordan er det hos dere, Shira? Hjelper du/dere til om noen trenger hjelp til noe med bilen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jo selvsagt det hvis jeg kan, men vi er jo ikke bilmekanikere heller så det er lite jeg kan hjelpe til med.. Vi har bilverksted da, så pleier å løpe inn og hente mekanikeren hvis det er noe folk trenger hjelp til :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JAJA. Da var jeg på jobb igjen og der kjeder man seg jo. Hvertfall når man har gjort nesten alt man skal gjøre og er trøtt i tillegg.. :natti: Men jeg får bare holde ut.. Så skal jeg og "typen" hjem og sove hos meg før det blir hyttetur fra mandag til onsdag! :jepp: Gleder meg som en liten unge :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...