Gå til innhold

Mat for 250 kr i uka


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra tilbud denne uken;

Coop Prix:

2 for 50 på sun vaskepulver

2 for 30 på kjøttdeig av svin/kylling

Coop Mega:

-40% på rengjøringsprodukter

-40% på brus (Ringenes)

-30% på katte/hundemat

Coop Obs:

XXL pakke kylling for 169,- (1,8 kg)

-30% på all coop skåret spekemat

-30% på colgate produkter

-40% på proteinfabrikken kosttilskudd

Coop Ekstra:

2 for 30 på kaffe

Rema 1000:

25,- for lambi tørkerull

10,- for iskaffe

Rimi:

3 for 2 på produkter fra findus

5 for 99,- for Sun!!

20,- for en sekk nypoteter

Joker:

10,- for vaffler

Bunnpris:

Billig middag (kjøtt) hver dag til 17,-

Og 6 go'morgen yoghurt for 49.90 på Rimi, og 30% på all gresk yoghurt fra Synnøve Finden

Anonymous poster hash: 7ebf8...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helgetilbudet på Kiwi er én porsjon laks til 16.90.

Tipper det er billigere å kjøpe laks i større kvantum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje ukeshandling i dag? Hvordan går det, ts?? :)



Anonymous poster hash: 3b5c4...e5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever ganske billig ca 200-300kr uka, og ikke fordi jeg må, men fordi jeg ikke trenger noe mer.

Kjøper 3 grandiosa (25 kr per stk = 75kr)

Billig brød

Leverpostei

Norvegia Ost (50kr i uken, siden den holder i 2 uker)

litt annet snacks og grønnsaker (100kr)

Totalt 250kr+-

Lever godt :)



Anonymous poster hash: 39e22...a84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever ganske billig ca 200-300kr uka, og ikke fordi jeg må, men fordi jeg ikke trenger noe mer.

Kjøper 3 grandiosa (25 kr per stk = 75kr)

Billig brød

Leverpostei

Norvegia Ost (50kr i uken, siden den holder i 2 uker)

litt annet snacks og grønnsaker (100kr)

Totalt 250kr+-

Lever godt :)

Anonymous poster hash: 39e22...a84

Er du mann?

Anonymous poster hash: 99498...73d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Flott tråd :) Jeg aner ikke hvor mye jeg bruker på mat i uken, men spiser relativt billig og braMine tips:

Jeg lager omtrent alt mat fra bunn og sparer mye der. Jeg spiser vegetar mat 2 dager i uka, fisk 2 dager og kjøtt 3 dager (middag). Fiske middagen består ofte av laks, som jeg kjøper i lenke. En filet holder for meg. Ellers så kjøper jeg torsk i blokk og lager fiskepinner av det, det spiser jeg i lompe sammen med salat.

Kjøttdeig og kylling er basis varer for kjøtt middager, dette kjøper jeg billig på Bunnpris, de har kjøtt til 17kr hver dag. Lager mye gryteretter som jeg fryser ned, og spiser sammen med salat eller ris. En kjøttdeig pakke deler jeg alltid opp i to, og bruker den til minst 2 middager.

Bortsett fra middagene baker jeg børek og calzone som jeg tar med som lunsj på skolen. Middagsrester er også en slager, spiser veldig sjeldent brød og knekkebrød så pålegg kjøper jeg ikke.

Jeg drikker vann og kaffe, samt smoothie innimellom.

Jeg kjøper all frukt og grønt på innvandrer butikk. Bruker ca. 80-100kr på det i uka. Da har jeg masse grønnsaker, det hender at jeg ikke klarer å spise opp alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinglepetra

Glemte å legge til at jeg kjøper ris, krydder, linser og bønner på innvandrer butikker. Det varer kjempe lenge og man kan lage mange gode middager av det.

Antagelig bruker jeg ca. 2000 kr på mat i måneden, inkludert hygiene artikler, sjampo og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler på tirsdager eller onsdager, og her er alt jeg handlet idag for 226 kr :

Grovt brød, makrell i tomat, 3 bananer, 1 kg epler, 2 store tomater, en brokkoli, en boks minimais, sweet chili saus, 12 egg, matfløte, ekstra lett melk, grønn pesto, 400 gram fersk laksefilet.

Har en del basisvarer fra før som havregryn, syltetøy, pålegg, pasta og nudler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever ganske billig ca 200-300kr uka, og ikke fordi jeg må, men fordi jeg ikke trenger noe mer.

Kjøper 3 grandiosa (25 kr per stk = 75kr)

Billig brød

Leverpostei

Norvegia Ost (50kr i uken, siden den holder i 2 uker)

litt annet snacks og grønnsaker (100kr)

Totalt 250kr+-

Lever godt :)

Anonymous poster hash: 39e22...a84

Det er ikke et kosthold jeg noen sinne kommer til å ha. Ikke noe næring, ingen grønnsaker, bare junk og dritt.

Anonymous poster hash: 2cdf5...312

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte her om dagen kyllingkjøttdeig, tomatpure og en boks tomater. Detvle 28kr.

Hadde fra før litt hvitløk, gulrot og krydder. Det ble 4 porsjoner med kjøttsaus. Ris og pasta f.eks er billig og til.

Jeg lagde og nylig en haug av pizzasnurrer med spinat og feta som jeg har satt i frysern og tar ut en og en.

Jeg har lite penger, og blitt ganske flink på å finne billige løsninger, mat på salg osv.

Kjøpte all bran og honey corn på meny idag til 20kr og first price gulrøtter til 9kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et kosthold jeg noen sinne kommer til å ha. Ikke noe næring, ingen grønnsaker, bare junk og dritt.

Anonymous poster hash: 2cdf5...312

Enig for det meste, men vedkommende skriver også f.eks leverpostei (som ikke er helt galt) og grønnsaker.

Anonymous poster hash: df954...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har idag kjøpt saft (zeroh) på rema til kr 25.

Samt min favoritt skyr som jeg aldri tar meg råd til til kr 10. (Melon og bringebær). Pluss en synnøve gresk yoghurt.

Jeg er yoghurt junkie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har idag kjøpt saft (zeroh) på rema til kr 25.

Samt min favoritt skyr som jeg aldri tar meg råd til til kr 10. (Melon og bringebær). Pluss en synnøve gresk yoghurt.

Jeg er yoghurt junkie.

Er kr 10 for skyr, fast pris på Rema?

Anonymous poster hash: 3b9e4...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kr 10 for skyr, fast pris på Rema?

Anonymous poster hash: 3b9e4...106

Nei, dette var på Rimi. Men de koster til vanlig 16-18 kr. Jeg så kun denne ene smaken på tilbud sammen med greske synnøve yoghurter i smaken skogsbær og jordbær.

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var på Rimi. Men de koster til vanlig 16-18 kr. Jeg så kun denne ene smaken på tilbud sammen med freske synnøve yoghurter i smaken skogsbær og jordbær.

Ok

Takk for tips! :blomst:

Anonymous poster hash: 3b9e4...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange bra tips!

Finnes det ikke en nettside der man kan skrive inn det man har i kjøleskap og skap, og finne oppskrifter? :)

Anonymous poster hash: 54009...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her var det mange bra tips!

Finnes det ikke en nettside der man kan skrive inn det man har i kjøleskap og skap, og finne oppskrifter? :)

Anonymous poster hash: 54009...648

Kjøleskapssøk hos Matoppskrift.no, er helt genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøleskapssøk hos Matoppskrift.no, er helt genialt!

Hm. Gjorde jeg noe feil? Jeg fylte inn egg og sukker og fikk 1000 oppskrifter (som sikkert inneholder egg og sukker, men hva med resten av ingrediensene?)

Anonymous poster hash: 3b9e4...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Med bare egg og sukker kommer du vel ikke veldig mye lenger enn eggedosis? Den satser vel på at du muligens har noe av det andre og? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøleskapssøk hos Matoppskrift.no, er helt genialt!

Jeg prøvde et søk på nytt, med flere ingredienser, men flere av oppskriftene som jeg får frem inneholder det som jeg har fylt inn, PLUSS andre ingredienser

Anonymous poster hash: 3b9e4...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...