Guybrush Skrevet 20. april 2014 #141 Skrevet 20. april 2014 Til tider virker det som halvparten av innlegg er av typen "hvorfor er alle menn drittsekker" osv basert på egen dårlig smak 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #142 Skrevet 20. april 2014 Nei, dette handler om at noen kvinner ønsker å være fritatt ytringer de ikke liker. Innse det, feminister er sammen med en liten gruppe religiøse de eneste ideologisk orienterte menneskene som ønsker at "anti-feministiske" ytringer bør forbys. Det lages program om de kvinnelige politikerne som blir hetset selv om tverrsnittsundersøkelser viser at like mange menn som kvinner opplever dette. På samme måte som det påstås at blant de mest uforskammede nettbrukerne så er hovedparten menn, så er også flerparten av de skjøre brukerne kvinner. "Hets, kvinnehat og bitter" må være de tre mest brukte ordene på dette forumet. Anonymous poster hash: 261cb...796 Muligens inne på enkelte av sidene som går innunder hovedforumet "Samfunn og verden". Men det er samtidig der de fleste mennene oppholder seg også. Hvis du ser inn under hovedforumet "familie og samliv" så går ting langt mer rolig for seg, der er det vel nesten utelukkende kvinner som oppholder seg, spesielt på spedbarnstrådene. Merkelig at det går så fint og rolig for seg der da? Anonymous poster hash: 7510d...d7f
Guybrush Skrevet 20. april 2014 #143 Skrevet 20. april 2014 Muligens inne på enkelte av sidene som går innunder hovedforumet "Samfunn og verden". Men det er samtidig der de fleste mennene oppholder seg også. Hvis du ser inn under hovedforumet "familie og samliv" så går ting langt mer rolig for seg, der er det vel nesten utelukkende kvinner som oppholder seg, spesielt på spedbarnstrådene. Merkelig at det går så fint og rolig for seg der da? Anonymous poster hash: 7510d...d7f Haha, jeg har selv observert mye rart der og har fått hørt historier om hva som foregår der som i sin tur gjør at mange holder seg langt unna 1
Gjest lurven Skrevet 21. april 2014 #144 Skrevet 21. april 2014 Hei. vil bare si at det finnes menn på her som ikke er bitre også. Takk for meg
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #145 Skrevet 21. april 2014 Hei. vil bare si at det finnes menn på her som ikke er bitre også. Takk for meg Mange bra menn her, ja. Dessverre ødelegger de bitre en del. Skaper dårlig stemning i mange tråder. Anonymous poster hash: ab91b...b5a
Gjest Malanthor Skrevet 21. april 2014 #146 Skrevet 21. april 2014 Jeg er en bitter mann! <Hytter med neven mot kvinner generelt> Underkast dere! Underkast dere sier jeg! Hohoho...
HannaP Skrevet 21. april 2014 #147 Skrevet 21. april 2014 Så hvis du lurer på hvorfor noen kan føle bitterhet mot et system som man er dømt til å tape mot, så kan du lete litt i det som skrives her inne om temaet. Hva mener du med dømt til å tape?
kloss Skrevet 21. april 2014 #148 Skrevet 21. april 2014 Når skal dere kaklende sytehøns begynne og godta menn på kvinneguiden forum? 2
HannaP Skrevet 21. april 2014 #149 Skrevet 21. april 2014 (endret) Når skal dere kaklende sytehøns begynne og godta menn på kvinneguiden forum? Usaklig latterliggjøring. Hva med å oppføre seg pent, så blir du kanskje tatt bedre imot? Endret 21. april 2014 av HannaP 3
kloss Skrevet 21. april 2014 #151 Skrevet 21. april 2014 Usaklig latterliggjøring. Hva med å oppføre seg pent, så blir du kanskje tatt bedre imot? jeg blir behandlet godt men er lei av uthengning av kg menn. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #152 Skrevet 21. april 2014 jeg blir behandlet godt men er lei av uthengning av kg menn. Da klarer du sikkert å forstå at kvinner er lei av å bli uthengt av menn. Anonymous poster hash: 1ede3...b99 2
kloss Skrevet 21. april 2014 #153 Skrevet 21. april 2014 Da klarer du sikkert å forstå at kvinner er lei av å bli uthengt av menn. Anonymous poster hash: 1ede3...b99 er forskjell på og lage en hatsk tråd om menn og være lei av og bli hengt ut. 2
HannaP Skrevet 22. april 2014 #154 Skrevet 22. april 2014 jeg blir behandlet godt men er lei av uthengning av kg menn. Så svaret ditt er å kalle folk kaklende sytehøns? Som er direkte rettet mot kvinner.. Hvorfor tror du denne tråden blir startet? Blandt annet på grunn av nedlatende kommentarer, slike som du kommer med. Slutt å kalle folk stygge ting så blir du ikke uthengt heller. 3
HannaP Skrevet 22. april 2014 #155 Skrevet 22. april 2014 er forskjell på og lage en hatsk tråd om menn og være lei av og bli hengt ut. Det er også forskjell på de som oppfører seg pent eller de som feks deg som prøver å fyre mer opp under denne tråden med å slenge ut fornærmelser. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #156 Skrevet 24. april 2014 er forskjell på og lage en hatsk tråd om menn og være lei av og bli hengt ut. Tråden i linken ble laget før denne. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=828856 Anonymous poster hash: ab91b...b5a
Gjest Blomsterert Skrevet 24. april 2014 #157 Skrevet 24. april 2014 Skjønner ikke problemet. En velger selv hvem en vil debattere med. Så skriver en mann noe "upassende"her, går dere i samlet flokk til angrep og forsvar. Syns innlegg fra menn er nyttige. Sier ikke jeg er enig eller støtter alle syn, men er da greit med refleksjoner? De som bevisst provoserer overser jeg glatt. Hadde alle gjort det, ville ingen få blitt et problem.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #159 Skrevet 11. mai 2014 Følte for å dytte denne tråden nå. Anonymous poster hash: ab91b...b5a 1
Gjest Tris Skrevet 11. mai 2014 #160 Skrevet 11. mai 2014 Haha Huff. Og jeg føler for å gi en god klem til alle menn på KG som ikke er bitre! Takk for at dere finnes! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå