Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

På 27.10.2019 den 20.31, Chiyo skrev:

Hva tenker dere om denne teorien. Jeg syns det er litt lite for å vite helt sikkert at det er et hint til The Sims 5, men samtidig så kunne det vært det. Det er jo en veldig merkelig beskrivelse av et objekt. 🤔Men jeg vet ikke helt jeg. 
Edit: Dette er en av de nye tingene som kom i en oppdatering i september. 
Edit 2: The Sims 4 ble fem år i september.

Screenshot 2019-10-27 at 20.26.23.png

Ja, det tror jeg. Tenker litt at University er siste EP. Tror nok de gir ut litt mer GP og SP en stund til. Men de gjorde jo dette med  Cats and Dogs, Seasons og University, så ja - helt klart et hint.

Anonymkode: 48a89...de1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper neste Sims faktisk har en god del av disse tilleggspakkene fra starten av. Latterlig om det skal starte helt likt som sims 4. 

Anonymkode: ed70d...822

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper neste Sims faktisk har en god del av disse tilleggspakkene fra starten av. Latterlig om det skal starte helt likt som sims 4. 

Anonymkode: ed70d...822

Med all kritikken de fikk på utgivelsen av the sims 4 fra start av, tviler jeg at de går på den smellen en gang til. Denne gangen er de nok klare for release når det skjer 😄

Spørs på pakker inkludert, men man får nok toddlers, kjellere, badebasseng, spøkelser fra starten av 👌🏻😂 (håper jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Med all kritikken de fikk på utgivelsen av the sims 4 fra start av, tviler jeg at de går på den smellen en gang til. Denne gangen er de nok klare for release når det skjer 😄

Spørs på pakker inkludert, men man får nok toddlers, kjellere, badebasseng, spøkelser fra starten av 👌🏻😂 (håper jeg 😅

Og biler. 🙄

Har ikke et kjempestor ønske for biler i TS4, men det er fordi verden er så liten. Det er litt bortkastet av simeloner å bruke dem på en bil når du kan bare gå gjennom en ladskjerm. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ikke vil ha åpen verden? 
Åpent nabolag hadde vært greit, men åpen verden 😬 TS3 hakka så sinnsykt, selv med god pc, mens TS4 er en drøm 😄 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ariana807 skrev:

Åpent nabolag hadde vært greit, men åpen verden 😬 TS3 hakka så sinnsykt, selv med god pc, mens TS4 er en drøm 😄 

Enig! 

Anonymkode: a15cc...f45

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

Det er mange spill som tåler åpen verden sykt godt, og mange har store områder/kart, før man møter på en ladeskjerm. Ladeskjermer er ikke ille de, så lenge de ikke skjer hver gang du tar ett skritt frem slik som nå. 

Anonymkode: aa653...214

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne i en skikkelig Sims-periode, har spilt i timevis de siste dagene! Gleder meg veldig til University!! 😄 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, drue skrev:

Jeg er inne i en skikkelig Sims-periode, har spilt i timevis de siste dagene! Gleder meg veldig til University!! 😄 

Nå må du ikke bli lei før spillet kommer! ;) Jeg har veldig lyst til å spille, men jeg er så veldig opptatt. :( Jeg håper jeg får litt fritid den helgen spillet kommer ut. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har tenkt å prøve Paralives? Jeg vet ikke helt hvordan gameplay blir, men det kan kanskje bli litt gøy å bygge. Jeg kommer til å følge litt med på videoer når spillet er lansert for å se om jeg vil kjøpe det. Det kan være at spillet ikke blir alt for dyrt siden det er helt nytt og egentlig holder på å bli utviklet. EA vet jo at folk kommer til å kjøpe The Sims fordi det er så kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Chiyo said:

Nå må du ikke bli lei før spillet kommer! ;) Jeg har veldig lyst til å spille, men jeg er så veldig opptatt. :( Jeg håper jeg får litt fritid den helgen spillet kommer ut. :P 

Det var det da 😂 Får satse på at jeg ikke blir for lei før den tid kommer. Jeg jobber tredelt turnus, så har hatt en del tid på dagtid til å spille i det siste da jeg har jobba mye kveld og natt. Skal snart inn i en periode hvor det blir mindre tid til spilling, men jeg har sikkert godt av en liten pause haha. Helga spillet kommer ut har jeg heldigvis litt tid på søndagen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chiyo said:

Er det noen av dere som har tenkt å prøve Paralives? Jeg vet ikke helt hvordan gameplay blir, men det kan kanskje bli litt gøy å bygge. Jeg kommer til å følge litt med på videoer når spillet er lansert for å se om jeg vil kjøpe det. Det kan være at spillet ikke blir alt for dyrt siden det er helt nytt og egentlig holder på å bli utviklet. EA vet jo at folk kommer til å kjøpe The Sims fordi det er så kjent.

Jeg har ikke hørt om Paralives. Er det noe lignende Sims? Hvem er produsenten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, drue skrev:

Jeg har ikke hørt om Paralives. Er det noe lignende Sims? Hvem er produsenten?

Det skal hvis være en simulator som i The Sims, bare at Paralives kommer til å ha en åpen verden. I følge det jeg har lest, så vil man kjæledyr, biler og sykler, og sesonger alle rede i basespillet. Jeg vet ikke om det vil være noe expansions til det, det virker som man får mye helt fra begynnelsen av. 
Byggeverktøyene skal visst være veldig gode også. Man kan ha buete vegger, og man har verktøy som plaserer møbler i den høyden man vil ha dem. 

Jeg vet ikke så veldig mye om spillet enda, men det virker lovende.  😄 
https://store.steampowered.com/app/1118520/Paralives/

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chiyo said:

Det skal hvis være en simulator som i The Sims, bare at Paralives kommer til å ha en åpen verden. I følge det jeg har lest, så vil man kjæledyr, biler og sykler, og sesonger alle rede i basespillet. Jeg vet ikke om det vil være noe expansions til det, det virker som man får mye helt fra begynnelsen av. 
Byggeverktøyene skal visst være veldig gode også. Man kan ha buete vegger, og man har verktøy som plaserer møbler i den høyden man vil ha dem. 

Jeg vet ikke så veldig mye om spillet enda, men det virker lovende.  😄 
https://store.steampowered.com/app/1118520/Paralives/

Så spennende! Kjenner jeg er litt skeptisk til lignende spill som Sims etter snart 20 år som trofast Sims-spiller, men det ser jo ganske interessant ut. Kanskje jeg skal sjekke det ut om det ikke er for dyrt. Er det noe info/rykter om når spillet skal gis ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Nå snakker vi! Ny trailer med mer info! 

Vi kan miste stipendet vårt hvis vi ikke går på skolen, og vi kan ta opp studielån! :P 

Endret av Chiyo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey vi kan ha barn mens vi er student! Kult! Litt skuffet over mangel på køyesenger da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått en dato bekreftet også, 15. november. Er faktisk usikker på om jeg skal kjøpe university eller om jeg skal kjøpe Planet Zoo som kommer ut i november. Planet zoo høres faktisk morsommere ut enn sims 4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...