Ardwinna Skrevet 25. januar 2017 #4181 Skrevet 25. januar 2017 Jeg fikk bare spilt litt siden jeg kom så sent hjem fra jobb (hjemme kl 21.00), og har ikke fått prøvd ut vampyrgreiene ordentlig. Lagde en vampyr-wannabe og bygde henne et passende hus i Forgotten Hollow. Foreløpig har hun bare hilst på vampyr-naboene og lest seg litt opp på vampyrer på nett og i ei bok, så hun er ikke vampyr enda. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å få henne forvandlet. Tigge naboene om å bite henne? 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4182 Skrevet 25. januar 2017 8 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg fikk bare spilt litt siden jeg kom så sent hjem fra jobb (hjemme kl 21.00), og har ikke fått prøvd ut vampyrgreiene ordentlig. Lagde en vampyr-wannabe og bygde henne et passende hus i Forgotten Hollow. Foreløpig har hun bare hilst på vampyr-naboene og lest seg litt opp på vampyrer på nett og i ei bok, så hun er ikke vampyr enda. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å få henne forvandlet. Tigge naboene om å bite henne? ja, du kan spørre en annen vampyr om de kan forvandle deg, men trooor du må bli venn med dem først. Anonymkode: a15cc...f45
Severus Skrevet 25. januar 2017 #4183 Skrevet 25. januar 2017 Jeg klarer ikke ta vare på simmene mine skikkelig, måtte få meg butler. Sliter fortsatt med humør etc
Ardwinna Skrevet 25. januar 2017 #4184 Skrevet 25. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ja, du kan spørre en annen vampyr om de kan forvandle deg, men trooor du må bli venn med dem først. Anonymkode: a15cc...f45 Ja googlet litt og så at man trenger ikke være venn med dem, bare ha en vennlig samtale med dem. Skal straks få vampyrwannabe Ludmilla forvandlet til en ekte vampyr 1 1
fresia Skrevet 25. januar 2017 #4185 Skrevet 25. januar 2017 har opplevd at spillet har kræsja (slått seg av) og fått opp feilmelding et per ganger etter småbarnoppdateringa. veldig kjipt, for hadde gjort mye bra på jobb, blitt forfremmet osv. i politikarrieren. alt gikk tapt! så nå er jeg veldig påpasselig med å lagre ofte, men kjedelig da om det kræsjer igjen. aner ikke om det har noe med oppdateringa å gjøre. har skjedd tidligere ved oppstart også, men da har det vært på grunn av nyinnstallerte mods som jeg har gjerna og så har det funka igjen. har ikke installert mods i det siste så tror det har med småbarnsoppdateringa å gjøre, men kan jo ha med mods å gjøre også...? har lasta ned mye. bruker aldri original møbler, klær eller hår lenger..
-Missi- Skrevet 25. januar 2017 #4186 Skrevet 25. januar 2017 ja det kræsjer litt mer, simmer "fryser" en del fast hos meg. Sikkert litt mye nytt på en gang, kommer seg sikkert om en stund, typ neste oppdatering eller noe,.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4187 Skrevet 26. januar 2017 11 timer siden, -Missi- skrev: ja det kræsjer litt mer, simmer "fryser" en del fast hos meg. Sikkert litt mye nytt på en gang, kommer seg sikkert om en stund, typ neste oppdatering eller noe,. Jeg vet, men hos meg funker det å enten 1. Trykk byggemodus og dra i et tilfeldig møbel, trykk spill igjen 2. Trykk pause. La skjermen gli bort fra den fyrste simmen (slik at simmen er ute av bildet). Trykk spill. Anonymkode: 48a89...de1 1 1
-Missi- Skrevet 26. januar 2017 #4188 Skrevet 26. januar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet, men hos meg funker det å enten 1. Trykk byggemodus og dra i et tilfeldig møbel, trykk spill igjen 2. Trykk pause. La skjermen gli bort fra den fyrste simmen (slik at simmen er ute av bildet). Trykk spill. Anonymkode: 48a89...de1 takk for tips
fresia Skrevet 27. januar 2017 #4189 Skrevet 27. januar 2017 noen som har lyst til å poste litt bilder fra spillet? av simmer og hus du er ekstra fornøyd med gøy å se hva andre gjør...
bippo Skrevet 27. januar 2017 #4190 Skrevet 27. januar 2017 Jeg har faktisk en vegetarrestaurant som jeg ble ganske fornøyd med, men den ser sykt ræva ut på standardbildene så ingen gidder å laste den ned, hahah Den er hvertfall her. (håper linken funker) Har lastet opp litt mer også, men det er stort sett fra første gang jeg spilte sims4 og bare skulle sjekke hvordan opplastingen fungerte. Kan se om jeg har noen bedre bilder av den restauranten, mulig jeg har glemt å ta noen. 2
Lofotfrøken Skrevet 28. januar 2017 #4191 Skrevet 28. januar 2017 Er det noen som vet om det er noen klær som har forsvunnet? Disse finner jeg ikke, og mener da å huske at de begge befant seg i sett under hele kroppen. Eller er det bare jeg som er blitt helt blind...?
Gjest Notatboka Skrevet 28. januar 2017 #4192 Skrevet 28. januar 2017 4 timer siden, Lofotfrøken skrev: Er det noen som vet om det er noen klær som har forsvunnet? Disse finner jeg ikke, og mener da å huske at de begge befant seg i sett under hele kroppen. Eller er det bare jeg som er blitt helt blind...? Den andre fant jeg ikke, men den første ligger under hele kroppen Cardiganen er rosa før du skifter farge til beige.
fresia Skrevet 28. januar 2017 #4193 Skrevet 28. januar 2017 Jeg finner begge du kan gjerne huke av for å bare vise klær fra "Livet i byen" hvor det andre plagget hører til 1
Gjest Notatboka Skrevet 28. januar 2017 #4194 Skrevet 28. januar 2017 31 minutter siden, fresia skrev: Jeg finner begge du kan gjerne huke av for å bare vise klær fra "Livet i byen" hvor det andre plagget hører til Derfor jeg ikke fant den, ja! Har ikke den pakka.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #4195 Skrevet 28. januar 2017 18 timer siden, bippo skrev: Jeg har faktisk en vegetarrestaurant som jeg ble ganske fornøyd med, men den ser sykt ræva ut på standardbildene så ingen gidder å laste den ned, hahah Den er hvertfall her. (håper linken funker) Har lastet opp litt mer også, men det er stort sett fra første gang jeg spilte sims4 og bare skulle sjekke hvordan opplastingen fungerte. Kan se om jeg har noen bedre bilder av den restauranten, mulig jeg har glemt å ta noen. Den var kul!! Hvordan fant du link? Hos meg kommer det opp tre alternativer: lagre på biblioteket, del på facebook eller del på Twitter Anonymkode: 2c8bd...6cc
bippo Skrevet 28. januar 2017 #4196 Skrevet 28. januar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den var kul!! Hvordan fant du link? Hos meg kommer det opp tre alternativer: lagre på biblioteket, del på facebook eller del på Twitter Anonymkode: 2c8bd...6cc Takk, så hyggelig at du syns det jeg logget meg inn på galleriet i nettleseren min, og bare copy pastet linken
Lofotfrøken Skrevet 28. januar 2017 #4197 Skrevet 28. januar 2017 7 timer siden, Notatboka skrev: Den andre fant jeg ikke, men den første ligger under hele kroppen Cardiganen er rosa før du skifter farge til beige. 5 timer siden, fresia skrev: Jeg finner begge du kan gjerne huke av for å bare vise klær fra "Livet i byen" hvor det andre plagget hører til Fy søren. Jeg var visst blitt totalt blind.. Men fant de nå! Så takk
Gjest HundHund Skrevet 28. januar 2017 #4198 Skrevet 28. januar 2017 Heisann. Er ny i tråden men har spilt sims 4 i et år nå. Må si jeg syns sims 3 var det gøyeste men etter at småbarn kom tilbake i sims 4 så har spillet blitt mye bedre! Og småbarna er jo bare blitt så mye søtere enn i sims 3! Liker også veldig godt at de har puttet inn leiligheter Ser at de skal lansere en ny utvidelsespakke snart. Vet ikke om jeg er helt på vampyrer men får vel se traileren engang til.
bippo Skrevet 28. januar 2017 #4199 Skrevet 28. januar 2017 Jeg syns vampyrer var gøy i et par timer, også følte jeg at jeg hadde 'rundet' det... i typisk sims 4 stil Men så er ikke jeg kjempefan av overnaturlig heller. Har aldri spilt med romvesener feks. Jeg syns fremdeles det er gøy med toddlers da. Håper vi får en slags generasjons-pakke etterhvert, så barn og tenåringer blir mer spennende. Og eldre. Akkurat nå føler jeg at de er der mest som kulisser, på en måte.
Ardwinna Skrevet 29. januar 2017 #4200 Skrevet 29. januar 2017 Jeg synes vampyr-pakka er kjempegøy! Men har bare fått hun ene vampyrdama opp til Førstevampyr-nivå, så jeg har ikke kommet så veldig langt. Flere som har merket at sinte simmer er vanskeligst å drikke blod av? De klarer visst å motstå hypnosen eller noe. Hun ene vampyrsimmen min er kleptoman, og har stjålet et par ting fra naboene. Den ene tingen (vase) finner jeg ingen plass... Noen andre som har opplevd det samme? Bug?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå