Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Auri skrev:

Du kan jo laste dem opp i galleriet og så laste dem ned igjen. Men jeg vet ikke om de beholder ferdigheter osv da.

Ja, var den eneste muligheten jeg kom på, men var det med ferdighetene da.. 

Jeg håper de kommer med sånn universitetet igjen, livets skole som på Sims 2. Det var gøy :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Sillicious skrev:

Ja, var den eneste muligheten jeg kom på, men var det med ferdighetene da.. 

Jeg håper de kommer med sånn universitetet igjen, livets skole som på Sims 2. Det var gøy :laugh:

Hehe, den kua som kom på besøk på universitetet som var frekk og rampete :fnise:

Savner de små tingene som gjorde sims 2 så morsomt. 

Tror jeg skal spille litt sims 2 igjen snart :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en god ting at de ikke har kommet med enda en pakke på en stund nå. Kansje det faktisk kan komme en pakke det er jobbet litt med og som faktisk tilfører noe bra til spillet!:opplyser::nigo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Kjøpte the sims 4, spilte litt. Så kom plutselig the sims 2, alle pakkene gratis, så jeg spilte det istedet. Nå har jeg ikke spilt på sikkert 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, -Missi- skrev:

Tror det er en god ting at de ikke har kommet med enda en pakke på en stund nå. Kansje det faktisk kan komme en pakke det er jobbet litt med og som faktisk tilfører noe bra til spillet!:opplyser::nigo:

Jeg håper også at dem hører på fansen og faktisk lager noe vi VIL ha denne gangen. Ser stadig at folk spør etter årstider, dyr og småbarn, og jeg er jo helt enig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg vil ha en ÅPEN verden! :sur: 

Jeg elsket å kunne gå fritt i The Sims 3.

Tviler på at det skjer :( 

For min del, så hadde åpen verden vært det aller beste, men hadde også for meg med åpne nabolag i det minste. Teit at man må ha lasteskjerm for bare å besøke nabohuset :/ Også kunne nabolagene gjerne vært litt større.

Var sånn jeg trodde at sims4 skulle være, at man hadde lasteskjermer når man besøkte andre nabolag, men at nabolagene skulle være åpne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Shinigami skrev:

Tviler på at det skjer :( 

For min del, så hadde åpen verden vært det aller beste, men hadde også for meg med åpne nabolag i det minste. Teit at man må ha lasteskjerm for bare å besøke nabohuset :/ Også kunne nabolagene gjerne vært litt større.

Var sånn jeg trodde at sims4 skulle være, at man hadde lasteskjermer når man besøkte andre nabolag, men at nabolagene skulle være åpne.

Jeg pleide å ri på hest gjennom gatene til stallen og konkurrere for å tjene penger. 

Jeg likte ikke det at man kunne gå med barnevogn så mye, fordi det tok evigheter bare å gå til parken. Men det at man kan sykle, kjøre bil eller kjøre motorsykkel var veldig kult. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Chiyo skrev:

JAAAAA!

Jeg har forstått det sånn at grunnen til det var at spillet skulle fungere på gamle, dårlige PC'er. Hva med å da lage en utvidelse som oss med høvelig greie PCer eller som driter i litt lagging og bugs, kan laste ned og installere som gjør at man får åpen verden? I det minste burde det gå an å ha åpne nabolag! Det er jo egentlig helt på trynet at man kan gå rundt på fellesområdene men så snart man skal besøke naboene eller gå inn i hagen deres, er det nødvendig med ladeskjerm.
Jeg har tuslet rundt med simmen min i nabolagene rundt omkring på jakt etter påskeegg og da slår det meg hvor mye jeg savner å utforske og lete etter ting i sims 3. Åpen verden burde ha vært obligatorisk i sims 4. Denslags tar man bare ikke bort når man lager et nytt spill! :snurt:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

JAAAAA!

Jeg har forstått det sånn at grunnen til det var at spillet skulle fungere på gamle, dårlige PC'er. Hva med å da lage en utvidelse som oss med høvelig greie PCer eller som driter i litt lagging og bugs, kan laste ned og installere som gjør at man får åpen verden? I det minste burde det gå an å ha åpne nabolag! Det er jo egentlig helt på trynet at man kan gå rundt på fellesområdene men så snart man skal besøke naboene eller gå inn i hagen deres, er det nødvendig med ladeskjerm.
Jeg har tuslet rundt med simmen min i nabolagene rundt omkring på jakt etter påskeegg og da slår det meg hvor mye jeg savner å utforske og lete etter ting i sims 3. Åpen verden burde ha vært obligatorisk i sims 4. Denslags tar man bare ikke bort når man lager et nytt spill! :snurt:

Nei, det blir for dumt å ta bort når man først har innført det! Det er det jeg savner aller mest. DET og det faktumet at man i The Sims 3 kunne skifte farge og mønster på ting.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg husker i sims 3 da jeg hadde havfruesimmer, og de alltid insisterte på å svømme overalt. Til og med hvis det var en kortere vei på landjorda, skulle de absolutt svømme rundt og det tok jo evigheter. Det kombinert med at de tålte så lite før de tørket ut eller ble forferdelig tangsulten, gjorde at jeg gikk fort lei av havfruer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ardwinna skrev:

Huff jeg husker i sims 3 da jeg hadde havfruesimmer, og de alltid insisterte på å svømme overalt. Til og med hvis det var en kortere vei på landjorda, skulle de absolutt svømme rundt og det tok jo evigheter. Det kombinert med at de tålte så lite før de tørket ut eller ble forferdelig tangsulten, gjorde at jeg gikk fort lei av havfruer.

Åh... jeg prøvde aldri å få en havfrue. :ohmy: Så mye jeg aldri gjorde! :(   

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også irriterende i den byverdenen hvor simmene insisterte på å ta t-banen hele tiden. Kom mye for sent på jobb da. 

Likte ellers å se simmene reise fra sted til sted.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Shinigami skrev:

Jeg håper også at dem hører på fansen og faktisk lager noe vi VIL ha denne gangen. Ser stadig at folk spør etter årstider, dyr og småbarn, og jeg er jo helt enig.

JA! Helt enig:opplyser: Vi får krysse fingrene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en av få fordeler med sims 4, at simmene bare teleporterer fra hjemtomta til jobb. Det er liksom bare *plopp* og så er de på jobb... :sprettoy:
Håper vi får biler i spillet snart! Er så irriterende å se alle bilene suse forbi og så kan ikke simmene eie egen bil...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det er jo en av få fordeler med sims 4, at simmene bare teleporterer fra hjemtomta til jobb. Det er liksom bare *plopp* og så er de på jobb... :sprettoy:
Håper vi får biler i spillet snart! Er så irriterende å se alle bilene suse forbi og så kan ikke simmene eie egen bil...

Ja, man trenger ikke åpen verden for å ha glede av biler :) Bare det at det kommer biler for å hente simmen til jobben er noe. Husker at det var så kult i sims 2 da simmen ble henta med helikopter :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Shinigami skrev:

Ja, man trenger ikke åpen verden for å ha glede av biler :) Bare det at det kommer biler for å hente simmen til jobben er noe. Husker at det var så kult i sims 2 da simmen ble henta med helikopter :)

Husker også jeg syntes det var litt stilig at man faktisk så simmene åpne døra på bilen, sette seg inn, lukke døren og så kjøre i sims 2. I sims 3 bare hoppet de rett fra å stå ved bilen til å sitte i bilen. Lurer på hvordan biler eventuelt blir i sims 4.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Chiyo skrev:

Enig! Jeg blir som regel bare i huset, for tar jo evigheter å loade...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sims 4 er jo helt fantastisk når det kommer til bygging av hus og måter å designe på er jo så mye enklere. For min del bruker jeg sims til å lage masse forskjellige hus og brukte en del "cc" som jeg lastet ned fra div steder. Har spilt dette siden sims 2 kom ut, og har egentlig gitt litt faen hvordan livsystemet til simmene fungerer (dvs hvordan spillet er bygd innenfra når man spiller life) :fnise:  Sikkert flere grunner til at det ikke er åpen verden, biler og slike ting som vi hadde på sims 3. Man skal aldri si aldri, for sånt tar tid. Kan jo kanskje se for dere om 10.20 år og serien går videre.. :P

Anonymkode: 005ae...7d3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

syns sims2 var mye bedre :( Noen som vet hvordan jeg kan spille sims2? har ikke cd'n eller cd rom

Anonymkode: bb0fe...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...