Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Pottah skrev:

Prøver å hjelpe lillesøster med å laste ned sims 2-spillene til laptopen hennes, men det er noe som krøller seg hele tiden. (har de fysiske CD-ene).

Noen som vet om det fortsatt er mulig å få tak i Sims 2 via Origin? I så fall hvordan?

Hvis du har kodene så skal du kunne legge de rett inn i Origin. Ellers vet jeg om flere som har kontaktet Origin kundeservice og fått hele Sims 2-pakken mot bevis på at de eier minst ett av spillene (enten koden eller bilde av boksen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Simmen min fikk i går opp at hun var syk (humørelementet sa noe sånt som "hun kjemper en tøff kamp mot magen, og taper" eller noe sånt). Noen som har opplevd det samme? Og vet om det er noe å gjøre med det. Fikk ikke noe valg om å dra til sykehuset... 

Var livredd for at hun skulle dø nå som hun endelig er på vei oppover i forskerkarrieren så spør her før jeg eventuelt spiller videre med henne for å se hvordan det utvikler seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, friisbe skrev:

Simmen min fikk i går opp at hun var syk (humørelementet sa noe sånt som "hun kjemper en tøff kamp mot magen, og taper" eller noe sånt). Noen som har opplevd det samme? Og vet om det er noe å gjøre med det. Fikk ikke noe valg om å dra til sykehuset... 

Var livredd for at hun skulle dø nå som hun endelig er på vei oppover i forskerkarrieren så spør her før jeg eventuelt spiller videre med henne for å se hvordan det utvikler seg :)

Eten med hvile eller så kan du bestille medisin via pc. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt opp Sims 4 igjen nå etter en ganske lang pause. Savner åpen verden fra Sims 3 ass :(  Sims 3 hadde jo ekstremt mye bugs i spillet, tenkte at kanskje det er verdt å ha det slik dersom det blir mindre feil. Men ser at folk har bugs/feil uansett så det er det ikke verdt det :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alvea skrev:

Eten med hvile eller så kan du bestille medisin via pc. :) 

takk :laugh: visste jeg hadde sett noe om medisiner et sted, men kom ikke på hvor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Pc min blir varm med en gang jeg begynner å spille omtrent, og kortslutter. Noe forslag til hva jeg kan gjøre?

(Har prøvd å støvsuge vifta)

Endret av Ida Sofie MA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Ida Sofie MA skrev (På 29.1.2016 den 21.00):

Pc min blir varm med en gang jeg begynner å spille omtrent, og kortslutter. Noe forslag til hva jeg kan gjøre?

(Har prøvd å støvsuge vifta)

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt å spille sims 4 igjen, gikk heldigvis veldig fint å skifte fra pc til mac (har kjøpt spillene på nett og spiller gjennom origin).

Tenkte å bryne meg litt på alle yrker og alle livsambisjoner for å gjøre det litt mer interessant, så jeg laget en skikkelig kjekk mannesim som hadde som mål å bli casanova :fnise:

Starta ut med å være på dealern med søteste jenta i nabolaget, men de ble aldri kjærester, så hun fikk hjertet sitt knust over at han aldri ville være sammen med henne, kun være BFF.

Så, han måtte kline med 10 simmer, så ha 8 kjærester...fikk Bella Goth til å være utro mot Mortimer, alt dette mens hans ungdomskjærlighet trofast kom på besøk og hørte på hans erobringer, så mens han dro med seg den ene dama etter den andre inn på soverommet, og dro på bar for å flørte med alle jentene i byen. Hjalp jo at han var lege og kunne "check hotness" så de dåna.

Så nådde han ambisjonsbelønningen "player", innså at ungdomsforelskelsen var "the one" hele tida, slo opp med de 5 kjærestene han hadde (samtidig) og fridde til "the one".

Nå venter de barn, skal flytte til et finere hus og alt blir fryd og gammen. Så nå kjeder jeg meg, og lurer på om jeg skal spille på avkom eller lage en ny familie...hmmm...

Beklager for engasjementet, er så lenge siden at jeg blir litt...gira :fnise:

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har leid inn sånn catering-sim, også har simmen bare tatt frem hundre forskjellige retter fra kjøleskapet uten å faktisk lage noen av dem? Hadde bare mat slengt utover alt, mens cateringdama bare satt på en stol og lo. :vetikke:

Men rengjøringsfolka har blitt bedre, de dukker opp og gjør faktisk jobben i stedet for å spise opp all maten til simmene mine. 

Hva slags pakker tror dere vi kommer til å få videre? Jeg håper vi får en familiepakke snart, med mer å gjøre for barn, tenåringer og eldre. Og småbarn. Jeg hatet alltid å spille med småbarn i sims 3, men nå som vi ikke har det lenger føles spillet veldig fattig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, bippo skrev:

Noen som har leid inn sånn catering-sim, også har simmen bare tatt frem hundre forskjellige retter fra kjøleskapet uten å faktisk lage noen av dem? Hadde bare mat slengt utover alt, mens cateringdama bare satt på en stol og lo. :vetikke:

Men rengjøringsfolka har blitt bedre, de dukker opp og gjør faktisk jobben i stedet for å spise opp all maten til simmene mine. 

Hva slags pakker tror dere vi kommer til å få videre? Jeg håper vi får en familiepakke snart, med mer å gjøre for barn, tenåringer og eldre. Og småbarn. Jeg hatet alltid å spille med småbarn i sims 3, men nå som vi ikke har det lenger føles spillet veldig fattig. 

Både min catering-sim og mixologist loker rundt på mine fester. Ganske irriterende. Hushjelpa gidder heller ikke rydde, mulig det er fordi det er eksen til manne-simmen min :fnise:

Mannen i huset ble forøvrig bortført av aliens, jeg trodde han hadde blitt tjukk, men han ble gravid gett. Ikke min plan å spille med alienavkom, men hey - jeg ba jo om at noe spennende skulle skje :P

Tenker å begynne å spille Sims3 når jeg har gått lei av Sims4 (noe som nok er snart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror (og håper inderlig) at neste pakke blir en avansert reiselivspakke der man kan reise til utlandet, oppleve ting, finne ting, bygge seg feriehus og drive hotell! Men aner at dette bare er en fjern fantasi som ikke skjer med det første.... :P
Årstider/vær hadde også gjort seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.1.2016 at 16.03, Poppie skrev:

Både min catering-sim og mixologist loker rundt på mine fester. Ganske irriterende. Hushjelpa gidder heller ikke rydde, mulig det er fordi det er eksen til manne-simmen min :fnise:

Mannen i huset ble forøvrig bortført av aliens, jeg trodde han hadde blitt tjukk, men han ble gravid gett. Ikke min plan å spille med alienavkom, men hey - jeg ba jo om at noe spennende skulle skje :P

Tenker å begynne å spille Sims3 når jeg har gått lei av Sims4 (noe som nok er snart).

HVA! jeg har jobbet SÅ hardt for å få en mann til å bli bortført av aliens og preggo, også får du det til og legger ikke merke til det engang, hahaha :P 

Jeg har sykt lyst til å spille sims 3 selv, men pc'en takler det ikke. Nå begynner til og med sims 4 å bli for heavy for den (jeg kan ikke spille i det nye nabolaget som kom med get together), så det er ganske dritt.

21 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg tror (og håper inderlig) at neste pakke blir en avansert reiselivspakke der man kan reise til utlandet, oppleve ting, finne ting, bygge seg feriehus og drive hotell! Men aner at dette bare er en fjern fantasi som ikke skjer med det første.... :P
Årstider/vær hadde også gjort seg.

Haha, tipper sleipingene i EA games kommer til å lage alle disse tingene, men gi dem ut som 3 forskjellige pakker. Men håper den neste pakken blir litt mer innholdsrik. Get Together var jo gøy en stund, men det skjer jo ikke noe nytt. Alle klubbene blir jo like. :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Auri skrev (På 2.2.2016 den 20.13):

Men Nasse, simmene kan jo tross alt sitte på kanten av fontena og kose! Det er jo revolusjonerende!

:ironi:

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
56 minutter siden, NasseNøff skrev:

Det som irriterer meg mest med sims 4 er at jeg VIL like det! Irriterer meg at jeg ikke klarer å elske spillet. Jeg klarer ikke å glede meg til neste spill pakke, spille i flere timer i strekk.. jeg bare klarer det ikke. Hele sims 4 er så skuffende. Føler for vær pakke som kommer ut så graver de seg lengre ned. Det skal mer og mer til for å snu det hele til noe positivt. Håper de bare vraker hele greia, setter seg ned og start på nytt! Så kommer de med sims 5 som får meg til å si "WOW!!" og gir meg spill-gleden tilbake igjen. 

Det å gå tilbake til sims 3 er vanskelig også, siden jeg kun sammenligner det med sims 4. Som jeg har sagt før, samhandlingene mellom simmene, hvordan man lager en sim og bygger hus, det er det eneste jeg liker med sims 4. Hadde sims 3 hatt dette så hadde sims 3 vært perfekt. 
Også burde de ha gjort noe som gjør at spillet ikke blir så tungt. Følte det ble så fullpakket med tillegsspakker at det ble tregt mot slutten. 

Helt enig :) Jeg håper at det kommer en pakke som redder det helt, eller som du sier, at de dropper det og kommer opp med noe nytt til sims 5.

Men egentlig håper jeg på at noen indie-skapere kanskje sitter og lager en sims-versjon selv, sånn som de gjorde med Cities: Skylines. Fordi nå tror jeg markedet er ganske åpent for det, så det hadde vært kult å gi EA litt konkurranse på det området. De hadde hvertfall trengt det, kanskje de hadde skjerpet seg og sluttet å kjøre ut masse ræva pakker for å melke det så godt de kan, og i stedet gitt oss ordentlig innhold!

Endret av bippo
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
bippo skrev (På 2.2.2016 den 21.14):

Helt enig :) Jeg håper at det kommer en pakke som redder det helt, eller som du sier, at de dropper det og kommer opp med noe nytt til sims 5.

Men egentlig håper jeg på at noen indie-skapere kanskje sitter og lager en sims-versjon selv, sånn som de gjorde med Cities: Skylines. Fordi nå tror jeg markedet er ganske åpent for det, så det hadde vært kult å gi EA litt konkurranse på det området. De hadde hvertfall trengt det, kanskje de hadde skjerpet seg og sluttet å kjøre ut masse ræva pakker for å melke det så godt de kan, og i stedet gitt oss ordentlig innhold!

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Auri skrev:

:rolleyes:

Åh herregud :roll: Ja dette så virkelig spennende ut.... :ironi:  Virker som de har sovna på sims kontoret og lager sims pakker i søvne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...