Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Nå frøs spillet mitt og, så der mista jeg to timer med spilling :(

På de to timene hadde jeg gjort så mye og... Blitt forfemmet et par ganger og tjent masse penger, malt mange malerier som jeg skulle selge i kunstbutikken min.

Jeg kom akkurat igang med butikken også frøs spillet og kræsjet. Kjedelig...

Da orker jeg ikke mer ikveld...

Må si at forskerkarrieren er mye morsommere en legekarrieren da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg også kjøpt spillet! :danse: Men utrolig kjedelig å høre at det kræsjer hos så mange! Nå har jeg nettopp kjøpt meg ny data så jeg kan spille sims osv. Og hvis det kræsjer på denne pc'n også da kommer jeg til å klikke! :rasende:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel vært heldig, for spillet mitt kræsjer aldri. Det eneste jeg har å pirke på er at det er så vanskelig å bli forfremmet etterhvert, og at karrierene fort blir kjedelige.



Anonymous poster hash: 44607...3d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter ikke noe spesielt med at spillet kræsjer, men jeg opplever ofte at simmen kan bli stående en stund før hun gjør det hun blir bedt om. Kan også slite med at det ikke alltid går an å trykke på handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet en butikk/bakeri, og får solgt en del av tingene, men det er aldri noen som kjøper kjeks/kaker. Trodde først det var fordi det ikke var sitteplasser så jeg kjøpte bord og stoler. Det hjalp ikke. Dere andre som har bakeri, hvordan gjør dere det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet juksekoden for å få tvillinger? :)

Simmen min er gravid nå, så det er kanskje for sent?

Hver gang jeg har fått simmene til å "prøv å få barn" to ganger på rad uten å ta graviditetstest mellom, har jeg alltid endt opp med tvillinger :P

Anonymous poster hash: d5cc0...6cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn. Da har jeg kommet like langt som igår igjen :) *trykke på lagreknappen*

Nå håper jeg at det ikke fryser igjen :)

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg har fått simmene til å "prøv å få barn" to ganger på rad uten å ta graviditetstest mellom, har jeg alltid endt opp med tvillinger :PAnonymous poster hash: d5cc0...6cc

Jeg gjorde det en gang, endte opp med trillinger :( måtte slå av lyden, for de skreik hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde min første arbeidsdag i butikken. Jeg glemte å lagre og da jeg kim hjem, så hadde kona bursdag, og da klikka spillet selvfølgelig... Heldigvis lagra jeg rett før arbeidsdagen starta.

Håper ikke at ts4 skal bli som ts3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan man selger en bedrift? Jeg flyttet en gjeng med tenåringer inn i et hus og kjøpte en tomt til å lage bakeri på, men jeg vet ikke hvordan jeg selger tomten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmen min ble bortført av romvesener, og etter 5 (!!!) simdager ble det født et romvesen. Mannen gikk rundt 5 dager og klagde over rare smerter i magen og vektøkning stakkars. Må si babyen hadde veldig rar stemme da den gråt. Hørtes ut som en robot :P

Ellers blir familiearven alltid så fucka. Jeg lagde en kjempesvær familie, og var på generasjon 5. Så ble alle forferdrene slettet fra familietreet, og halvbroren til han ene grunnet at faren var utro ble plutselig helbror siden faren ble fjernet fra spillet... Det er jo ikke gøy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmen min ble bortført av romvesener, og etter 5 (!!!) simdager ble det født et romvesen. Mannen gikk rundt 5 dager og klagde over rare smerter i magen og vektøkning stakkars. Må si babyen hadde veldig rar stemme da den gråt. Hørtes ut som en robot :P

Ellers blir familiearven alltid så fucka. Jeg lagde en kjempesvær familie, og var på generasjon 5. Så ble alle forferdrene slettet fra familietreet, og halvbroren til han ene grunnet at faren var utro ble plutselig helbror siden faren ble fjernet fra spillet... Det er jo ikke gøy :(

Det irriterer meg også at familietreet blir slettet :( Jeg spiller jo på den første sims4 familien min nå som har gått gjennom flere generasjoner, men får jo ikke sett hele treet lengre :(

Hele bli gravid med hele byen og gjør hele byen gravid ble også ødelagt pga det.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg har fått simmene til å "prøv å få barn" to ganger på rad uten å ta graviditetstest mellom, har jeg alltid endt opp med tvillinger :P

Anonymous poster hash: d5cc0...6cc

Da skal jeg prøve det neste gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg spilte igår så la jeg merke til at mannen med ljåen ble fort en stamkunde i butikke min. Etterhvert, så fikk jeg TO mannen med ljåen som stamkunder i butikken til og med,hehe!

Også føda jeg på sykehuset. Hun jeg spiller med nå er datra til hu som var lege og hadde en erkefiende på jobben.

Erkekjerringa jobba fortsatt på sykehuset, men var nå et spøkelse som jobba der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde virkelig gå ann å løse dører, latterlig at besøkende simmer i butikken går på bakrommet og forsyner seg av kjøleskapet - Eller bruker PCen og oppfører seg som om dem bor der. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å få til ordentlig fungerende simmer.



Anonymous poster hash: ed70d...822
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde virkelig gå ann å løse dører, latterlig at besøkende simmer i butikken går på bakrommet og forsyner seg av kjøleskapet - Eller bruker PCen og oppfører seg som om dem bor der. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å få til ordentlig fungerende simmer.

Anonymous poster hash: ed70d...822

Jeg er ganske sikker på at det vil bli mulig å låse dører i en fremtidig patch. De har i hvert fall sagt at det er noe de jobber med, og med tanke på de gratis oppdateringene som har vært frem til nå hadde det vært naturlig om det også kom i en. :)

Jeg håper at de heller/også gir muligheten til å lage forskjellige soner. For eksempel at en sim har et soverom og et bad som sin sone, og at ingen andre simmer kan gå inn dit. Hvis man også kunne laget litt mer generelle soner enn bare tilhørende èn sim, så hadde det vært bra. Da tenker jeg på soner kun for voksne, tenåringer, eller kun ansatte i en butikk. Hvis man også kunne sone inn bruksområder, så hadde det vært fantastisk. Spisestue for å hindre at de spiser maten sin alle andre steder, bad for å hindre at de går inn der for å prate eller gjøre andre ting, kontor som barn/tenåringer automatisk går inn i for å gjøre lekser, osv...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spiller på en Mac. Hadde det på windows før mac-versjonen kom. Det fungerer like godt på Mac som på windows (i motsetning til sims 3, som sugde på mac... jeg har delt harddisken min og installertwindows på den ene halvparten kun for sims 3). Eneste jeg sliter med er kamerakontroll, som jeg ikke synes fungerer like godt. Får ikke til å endre kameravinkel bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg også at man ikke kan låse dører i butikken. Er derfor jeg kvier meg for å lage et pauserom der :P Passer alltid på at simmen har spist før han drar til butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken andre sider laster der ned møbler, hårfrisyrer o.l fra? :) Vet om Thesimsresource.com, men flere bra sider? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...