Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

1 time siden, -Missi- skrev:

Tenkte å ikke kjøpe den nye pakka da jeg helt ærlig syns det var et dust opplegg, så mye annet jeg heller kunne ønsket meg til sims! Men som den gamle trofaste simmern jeg er kommer jeg nå til å kjøpe den likevel😂

Jaaa.... jeg har lyst på en del ting fra build- og buy mode.  Og jeg vil også ha en light saber.... :P Jeg hadde likt pakken om det var en Stuff Pack. Jeg driiiiiter i gameplay her, det virker kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra start på å teste denne Star Wars Pakken. Har så vidt kommet meg til Batu og skiftet klær, og BAM spillet fryser 😐

*Ok dette er ikke tilfeldig, har skjedd nå to ganger på rad når jeg prøver å «Freshen Up», bug i spillet som gjør det uspillelig 😐 Siden det er et steg man må gjøre for å komme videre 🥺

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått teste ut litt mer. Jeg fikk «kastet» det mission greiene med «freshen up», og har fått spille litt. Mye reising frem og tilbake, mange loading screens 😬 men er interessant, gleder meg til å spille mer når jeg har tid 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var litt....blæ :P Har spilt litt men syns ikke batu var så intressant, var sånn ca ok bare. Ikke syns jeg oppdragene var noe heller. Skal spille litt mer men dette tror jeg ikke helt var pakken for meg. Greit å ha et nytt sted å dra til ferie til men ville heller hatt et annet sted eller noe mer gøy til spillet som en farmingpakke med husdyr feks. Liker nok best å utvide det naturlige begrepet tilføre mer til spillet på den måten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -Missi- skrev:

Jeg syns det var litt....blæ :P Har spilt litt men syns ikke batu var så intressant, var sånn ca ok bare. Ikke syns jeg oppdragene var noe heller. Skal spille litt mer men dette tror jeg ikke helt var pakken for meg. Greit å ha et nytt sted å dra til ferie til men ville heller hatt et annet sted eller noe mer gøy til spillet som en farmingpakke med husdyr feks. Liker nok best å utvide det naturlige begrepet tilføre mer til spillet på den måten.

Har ikke kjøpt pakken enda, men for min del tenker jeg at det er noe av sakene i build/buy mode jeg vil ha. Jeg er jo litt nyskjerrig, men jeg syns oppdragene virker kjedelig fordi det ser ut som du bare skal finne ulike simmer og prate med dem. Jeg håper vi får en surprise pack eller noe snart. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette smerter meg å si, men jeg må tilstå at jeg ble litt skuffet over Star Wars pakka. For all del, jeg koste meg den første tiden, men det er jo ikke stort annet å gjøre enn å utføre oppdrag for den ene eller andre. Hadde håpet på at det var en "verden" man kunne bygge i, flytte inn simmer, og ikke minst lære Jedi-krefter. Kan selvfølgelig henge i baren og spille kort, men det er grenser for hvor lenge det er underholdende av gangen. :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chiyo skrev:

Står det noe om hvilken dag?

Så ikke, skumleste bare, men virket som det skulle være ila oktober 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som Paralives har mye kult, men jeg greier ikke å like stilen. Bakgrunnen ser ut som en tegneserie og Parafolksene ser ut som en utklippet dukke de har limt inn. :(  Jeg er interessert i å prøve spillet på grunn av de kule verktøyene og alle mulighetene man har, men estetisk er jeg ikke helt fornøyd. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen andre som har problemet med Freelance yrket? Mine simmer gjør ferdig alt, men så blir det ikke fullført. Før har jeg fått penger og jobben har blitt avsluttet når alle oppgavene er gjort og godkjent, nå får jeg beskjed om jeg har lite tid på å fullføre noe som jeg alle rede har fullført. Vanligvis har jeg fullført raskt og fått pengene, for å så finne en ny gig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2020 den 15.39, Chiyo skrev:

Er det noen andre som har problemet med Freelance yrket? Mine simmer gjør ferdig alt, men så blir det ikke fullført. Før har jeg fått penger og jobben har blitt avsluttet når alle oppgavene er gjort og godkjent, nå får jeg beskjed om jeg har lite tid på å fullføre noe som jeg alle rede har fullført. Vanligvis har jeg fullført raskt og fått pengene, for å så finne en ny gig. 

Jeg hadde det den ene gangen sist jeg spilte. Jeg skulle bare få huket av den delen av eco-lifestyle aspirations om å fulføre salg. Og da hadde jeg også huket av alt, men ingenting skjedde. Kastet bare selve oppgaven og juksa meg videre til neste nivå av aspirationen 😅

Men det virker som om freelancer yrket er ødelagt nå ja 🥺

Eneste forslag til å «fikse» problemet er å kaste oppdraget når du har fullført det, og jukse til deg pengene, samtidig også jukse til deg en evt. forbedring i yrket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ariana807 skrev:

Eneste forslag til å «fikse» problemet er å kaste oppdraget når du har fullført det, og jukse til deg pengene, samtidig også jukse til deg en evt. forbedring i yrket.

Too much work. :(  Man skal jo også få berømmelse. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... ... ... 😧😧

Når har «Sims 5» blitt anonsert som en tittel? 😧😧

Det jeg har hørt er at det enda er mange år igjen med Sims 4. Men ... ... ...

EE0477E2-EFC8-4358-9A3C-F0CE6CBE22BB.thumb.jpeg.9f460ac041182c8ef7cb690f097cfcd1.jpeg
😧😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ariana807 skrev:

... ... ... 😧😧

Når har «Sims 5» blitt anonsert som en tittel? 😧😧

Det jeg har hørt er at det enda er mange år igjen med Sims 4. Men ... ... ...

EE0477E2-EFC8-4358-9A3C-F0CE6CBE22BB.thumb.jpeg.9f460ac041182c8ef7cb690f097cfcd1.jpeg
😧😧

Kommer ikke som noe sjokk. Hele sims 4 har jo vært en katastrofe og en flopp! Personlig så tørr jeg ikke å håpe for mye på sims 5, samtidig som at jeg håper at de kanskje gjør det riktig igjen. De klarte det med sims 2 og 3, så de må jo klare å gjøre det igjen med sims 5. 

Anonymkode: aa653...214

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som sliter med at spillet generelt er veldig treigt? Bruker f.eks ca to minutter bare på å lagre, alle bevegelser som simmene gjør går veldig tregt, og ja - det bare er ekstremt laggete. Spillet fungerer utmerket i build mode, men når jeg skal over til å spille så blir det tregt. Virker som at det spesielt er et problem i San Myshuno i leilighetsbyggene her. Spiller jeg f.eks i Sulani er det mindre lagg.

Har slettet alle mods som går på script (har enda custom content, er usikker på om det spiller en medvirkende rolle til at spillet kjører treigt). I tillegg har jeg også prøvd å reparere spillet.

Noen tips? :(

Anonymkode: 3e056...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen flere som sliter med at spillet generelt er veldig treigt? Bruker f.eks ca to minutter bare på å lagre, alle bevegelser som simmene gjør går veldig tregt, og ja - det bare er ekstremt laggete. Spillet fungerer utmerket i build mode, men når jeg skal over til å spille så blir det tregt. Virker som at det spesielt er et problem i San Myshuno i leilighetsbyggene her. Spiller jeg f.eks i Sulani er det mindre lagg.

Har slettet alle mods som går på script (har enda custom content, er usikker på om det spiller en medvirkende rolle til at spillet kjører treigt). I tillegg har jeg også prøvd å reparere spillet.

Noen tips? :(

Anonymkode: 3e056...9e2

Har ikke noen tips utenom å få tak i en kraftigere pc 😅😂

The Sims krever. Det har alltid vært en greie, det krever mye av pcen, særlig når man får flere og flere pakker.

Dette er strengt tatt grunnen til at de valgte å ikke ha «open world» i sims 4, for sims 3 lagga som bare juling! Og der hadde jeg kun 2-3 ekstra pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...