Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Oardnji skrev (På 3.7.2018 den 22.09):

Har ikke hatt noe bugs...

Hvorfor avinstallerer du ikke siden du ikke trives med å spille det mer?

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Bare jeg som sliter med jævlig mye bugs i spillet? 
Nå så står simmen min bomfast. Står at hun sover, får krysset det ut men det forsvinner ikke. Står der bare, rett opp og ned som en hodeløs kylling! Har prøvd reset og alt jeg finner på nett. Fader altså. Det går jo ikke an å spille i en halvdag før hele spillet blir ødelagt og jeg må begynne på nytt, fordi simmene glitcher eller spillet har store problemer. 

Kjenner jeg hater sims 4 mer og mer, jo oftere jeg spiller. 

Det er desverre kommet en hel del bugs med den oppdateringne de hadde før Seasons kom ut. 

Legge ved et bilde av en tweet til en SimGuru som jobber med problemet. Håper de snart fikser det! 

D78507DB-C294-4254-A4CC-4F8F6CB5C2A0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Ariana807 skrev (På 4.7.2018 den 2.24):

Det er desverre kommet en hel del bugs med den oppdateringne de hadde før Seasons kom ut. 

Legge ved et bilde av en tweet til en SimGuru som jobber med problemet. Håper de snart fikser det! 

D78507DB-C294-4254-A4CC-4F8F6CB5C2A0.jpeg

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Nå så står simmen min bomfast. Står at hun sover, får krysset det ut men det forsvinner ikke. Står der bare, rett opp og ned som en hodeløs kylling! Har prøvd reset og alt jeg finner på nett. Fader altså. Det går jo ikke an å spille i en halvdag før hele spillet blir ødelagt og jeg må begynne på nytt, fordi simmene glitcher eller spillet har store problemer. 

Ikke hatt noen problemer jeg heller 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Nasse Nøff ❤ said:

Fordi jeg har ikke noe annet å spille enda. venter på at steam skal ha salg. 

Igjen så måtte jeg avslutte spillet, fordi simmen sto bomfast. :bond:

Steam har salg til og med i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg har opplevd noe av det samme men det gikk over av seg selv. Lot bare spillet gå i noen minutter uten å røre noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Nettejea skrev (På 4.7.2018 den 16.20):

Jeg har opplevd noe av det samme men det gikk over av seg selv. Lot bare spillet gå i noen minutter uten å røre noe. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg har aldri løyet på meg tålmodighet, så får gi det et forsøk (å vente uten å røre noe) før jeg klikker vinkel på nabo, livet og pc'en. Har ødelagt alt for mange pc'er fordi jeg eier ikke et snev av tålmodighet, bland det med en god dose temperament så får du et stort problem. 😂

Skal spille nå og skal prøve å ha litt tålmodighet denne gangen. 

Skjønner deg godt, jeg har akkurat samme problem 😂 Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Nettejea skrev (På 4.7.2018 den 23.33):

Skjønner deg godt, jeg har akkurat samme problem 😂 Hvordan gikk det?

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det funket faktisk. spillet fryste.. og jeg satt her og ventet. Også begynte jeg å koke litt.. så jeg tok oppvasken, satt på en maskin med klær og hengt opp klær og tok meg en dusj.. også kom jeg tilbake og da var simmen min dø. Var en liten brann på kjøkkenet gitt. 

Så måtte restarte spillet igjen uten å save. Så like langt da.. men jeg hadde litt tålmodighet ihvertfall. 😂

Jeg vet ikke om du har nevnt dette før, men har du forsøkt: resetSim (navnet på simmen)

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 4.7.2018 den 23.50):

Jeg vet ikke om du har nevnt dette før, men har du forsøkt: resetSim (navnet på simmen)

Anonymkode: 10047...8d0

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det funket faktisk. spillet fryste.. og jeg satt her og ventet. Også begynte jeg å koke litt.. så jeg tok oppvasken, satt på en maskin med klær og hengt opp klær og tok meg en dusj.. også kom jeg tilbake og da var simmen min dø. Var en liten brann på kjøkkenet gitt. 

Så måtte restarte spillet igjen uten å save. Så like langt da.. men jeg hadde litt tålmodighet ihvertfall. 😂

Hahaha 😂😂👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt helt hekta på build-videoer på YouTube, og jeg skulle ønske jeg var like flink til å bygge selv! Det er så mye triks jeg ikke kan. Noen her som har vært ganske elendige på bygging, men som ble flinke etter hvert? Hvordan lærte dere? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 minutter siden, drue skrev:

Har blitt helt hekta på build-videoer på YouTube, og jeg skulle ønske jeg var like flink til å bygge selv! Det er så mye triks jeg ikke kan. Noen her som har vært ganske elendige på bygging, men som ble flinke etter hvert? Hvordan lærte dere? 🙈

Jeg vil ikke si at jeg er kjempeflink, men jeg er mye flinkere enn jeg pleide å være. Jeg så mye på youtube, både tutorials for spesifikke ting og teknikker, men også generelle byggevideoer. Hentet inspirasjon og testet ut selv. Helt i starten straight up hermet jeg etter youtubevideoer, for å få inn teknikker og en forståelse for hvordan de flinke bygger opp et hus. Jeg syns det var veldig lærerikt! 

Når jeg hadde en grunnleggende forståelse for tankegangen og prosessen bak et hus var det mye lettere å få til selv. Etter hvert kom også kreativiteten og nå koser jeg meg veldig med husbygging. Det er stort sett det eneste jeg gjør i sims 😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er seasons verdt å kjøpe? Hva med pakken med jungelen? 

Og ellers hva gjør dere i sims? Jeg sliter med å komme inn i det på samme måte som sims 2 og 3.

Anonymkode: ab607...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, blåtimen said:

Jeg vil ikke si at jeg er kjempeflink, men jeg er mye flinkere enn jeg pleide å være. Jeg så mye på youtube, både tutorials for spesifikke ting og teknikker, men også generelle byggevideoer. Hentet inspirasjon og testet ut selv. Helt i starten straight up hermet jeg etter youtubevideoer, for å få inn teknikker og en forståelse for hvordan de flinke bygger opp et hus. Jeg syns det var veldig lærerikt! 

Når jeg hadde en grunnleggende forståelse for tankegangen og prosessen bak et hus var det mye lettere å få til selv. Etter hvert kom også kreativiteten og nå koser jeg meg veldig med husbygging. Det er stort sett det eneste jeg gjør i sims 😛

Ja, jeg herma litt etter en YT-video i går faktisk. Det var ganske gøy, og ja, veldig lærerikt. Jeg klarer liksom ikke å finne fram til egne ideer akkurat nå, så godt å høre at kreativiteten er noe som kan utvikles! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, drue skrev:

Ja, jeg herma litt etter en YT-video i går faktisk. Det var ganske gøy, og ja, veldig lærerikt. Jeg klarer liksom ikke å finne fram til egne ideer akkurat nå, så godt å høre at kreativiteten er noe som kan utvikles! 

Nei, jeg var også helt blank hva gjelder egne idéer veldig lenge, men det kom seg jo mer jeg bygde. Jeg blir som sagt inspirert av youtubere, å se andre være kreative gjør meg kreativ! :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...