Ariana807 Skrevet 29. juni 2018 #5321 Del Skrevet 29. juni 2018 32 minutter siden, blomstre skrev: Er det noen som har laget drivhus? Hvordan gjorde dere det i så fall? Foreløpig fornøyd med Årstider! Lage et rom, puttet store vinduer (gulv til tak vinduer dobbel eller enkel fungerer begge deler) på hele veggområde slik at det kun så ut som glass vegg. Lagde tak, og puttet på glass som «farge»/«type» tak hadde mange kasser å ha plantene i, men trur du fint også kan slette gulvet og ha plantene i jorda (The Sim Supply gjorde dette i sin rags to ritches) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 29. juni 2018 #5322 Del Skrevet 29. juni 2018 15 minutter siden, Ariana807 skrev: Lage et rom, puttet store vinduer (gulv til tak vinduer dobbel eller enkel fungerer begge deler) på hele veggområde slik at det kun så ut som glass vegg. Lagde tak, og puttet på glass som «farge»/«type» tak hadde mange kasser å ha plantene i, men trur du fint også kan slette gulvet og ha plantene i jorda (The Sim Supply gjorde dette i sin rags to ritches) Det var noe slikt jeg prøvde på, men det ble noe bug med etasjene og taket på hovedhuset, så jeg ga opp. Skal prøve på nytt 😊 Takk for tipset om å slette gulv og plante i jorda! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 29. juni 2018 #5323 Del Skrevet 29. juni 2018 3 timer siden, blomstre skrev: Er det noen som har laget drivhus? Hvordan gjorde dere det i så fall? Foreløpig fornøyd med Årstider! Jeg har. Jeg bare lagde et rom med glasstake og vinduer rundt hele, og så fjerna jeg golvet inni. Men det som irriterer med skikkelig er at hvis du har grunnmur på huset så får andre rom på tomten like høy grunnmur. Jeg lagde et inngangsparti hvor jeg hadde noen blomsterpotter, og så lagde jeg en trapp ned til det jeg fjerna golvet. Ble ganske fint, men irriterer meg at separate bygg ikke bare kan være uten grunnmur hvis huset har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 29. juni 2018 #5324 Del Skrevet 29. juni 2018 Er den by pakka til å anbefale? Eller burde jeg heller spare til dyreliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 29. juni 2018 #5325 Del Skrevet 29. juni 2018 1 time siden, Chiyo skrev: Jeg har. Jeg bare lagde et rom med glasstake og vinduer rundt hele, og så fjerna jeg golvet inni. Men det som irriterer med skikkelig er at hvis du har grunnmur på huset så får andre rom på tomten like høy grunnmur. Jeg lagde et inngangsparti hvor jeg hadde noen blomsterpotter, og så lagde jeg en trapp ned til det jeg fjerna golvet. Ble ganske fint, men irriterer meg at separate bygg ikke bare kan være uten grunnmur hvis huset har det. Ja, møtte på det samme problemet, men jeg endte opp med å bare ta bort hele grunnmuren. 🙄 Det burde de gjøre noe med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 29. juni 2018 #5326 Del Skrevet 29. juni 2018 1 time siden, caline skrev: Er den by pakka til å anbefale? Eller burde jeg heller spare til dyreliv? Jeg foretrekker bypakken over dyreliv! Sjekk youtube-videoer, så ser du kanskje hva som fenger mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 30. juni 2018 #5327 Del Skrevet 30. juni 2018 Prøvde meg på min første tur ute i jungelen, endte opp med at kjerringa ble forgifta og fikk grønne flekker over hele seg😂 Heldigvis kurert nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 30. juni 2018 #5328 Del Skrevet 30. juni 2018 12 timer siden, caline skrev: Er den by pakka til å anbefale? Eller burde jeg heller spare til dyreliv? Valget om de to ville jeg valgt dyreliv! Byliv... var til sån blah... ikke noe spess, kjekkeste med byliv pakken var vel den internett karriæren. Men dyr! Helt fantastisk å ha en katt (eller hund) springende rundt! og ikke misnt vetrinær jobben!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 30. juni 2018 #5329 Del Skrevet 30. juni 2018 Føler jeg ikke kommer meg noen vei i jungelen, kommer ikke lenger enn til der flyrestene ligger.. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #5330 Del Skrevet 30. juni 2018 29 minutter siden, caline skrev: Føler jeg ikke kommer meg noen vei i jungelen, kommer ikke lenger enn til der flyrestene ligger.. Noen tips? Her har jeg gått glipp av noe, hvilken jungel? Anonymkode: ed18f...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 30. juni 2018 #5331 Del Skrevet 30. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har jeg gått glipp av noe, hvilken jungel? Anonymkode: ed18f...f48 Den ved parken der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #5332 Del Skrevet 30. juni 2018 6 minutter siden, caline skrev: Den ved parken der Er det i en tilleggspakke? Anonymkode: ed18f...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 30. juni 2018 #5333 Del Skrevet 30. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det i en tilleggspakke? Anonymkode: ed18f...f48 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 30. juni 2018 #5334 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Noen som har funnet alle de nye planetene og evt hvor? Jeg mangler kun to stk.... tror den ene er georginer men den siste aner jeg ikke. Endret 1. juli 2018 av Nettejea Oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #5335 Del Skrevet 1. juli 2018 Noen man vet om det går an å gjennopplive en sim. Er det en kode for det? Anonymkode: 37e7b...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. juli 2018 #5336 Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #5337 Del Skrevet 1. juli 2018 22 timer siden, Nettejea skrev: Noen som har funnet alle de nye planetene og evt hvor? Jeg mangler kun to stk.... tror den ene er georginer men den siste aner jeg ikke. Kan denne hjelpe? ^_^ http://www.simskrystallen.no/wp/the-sims-4/samlinger/the-sims-4-samlinger-hage/ Anonymkode: 5a14d...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #5338 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan denne hjelpe? ^_^ http://www.simskrystallen.no/wp/the-sims-4/samlinger/the-sims-4-samlinger-hage/ Anonymkode: 5a14d...6a6 siterer meg selv da jeg så nettopp at den er sist endret i mars. Har ikke rukket å oppdatere etter siste pakke Anonymkode: 5a14d...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. juli 2018 #5339 Del Skrevet 3. juli 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oardnji Skrevet 3. juli 2018 #5340 Del Skrevet 3. juli 2018 1 hour ago, Nasse Nøff ❤ said: Bare jeg som sliter med jævlig mye bugs i spillet? Nå så står simmen min bomfast. Står at hun sover, får krysset det ut men det forsvinner ikke. Står der bare, rett opp og ned som en hodeløs kylling! Har prøvd reset og alt jeg finner på nett. Fader altså. Det går jo ikke an å spille i en halvdag før hele spillet blir ødelagt og jeg må begynne på nytt, fordi simmene glitcher eller spillet har store problemer. Kjenner jeg hater sims 4 mer og mer, jo oftere jeg spiller. Har ikke hatt noe bugs... Hvorfor avinstallerer du ikke siden du ikke trives med å spille det mer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå