Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Oardnji skrev:

om harddisken du formatere har sims filene i seg, så ja

Men er hus osv som er lagret i biblioteket der fortsatt når man innstallerer sims på nytt? Hvis jeg f.eks har bygd et hus og er fornøyd med det, vil jeg da finne det igjen i mitt bibliotek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan jeg ikke adoptere dyr jeg finner på gata? Ja da, det er ett spill, men jeg får så vondt av de :( 

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Enda ikke fått tilbake spillgleden :( har ikke prøvd veterinær enda, har ikke kommet så langt. Gir opp etter 15 min. 

Det er ganske gøy å være veterinær! Så langt har simmen min klart seg fint og den andre ansatte jobber faktisk bra også. Jeg ler forresten enda litt av kastreringen i spillet; at katten/hunden rulles inn i en maskin på et rullebånd og kommer ut igjen med plastskjerm på hodet :ler: For ikke å snakke om at man kan avkastrere om man angrer seg!

Jeg tror nok spillegleden går fort over men så langt er jeg fornøyd med ny by, søte dyr og veterinæryrket :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Sitronmelis said:

Men er hus osv som er lagret i biblioteket der fortsatt når man innstallerer sims på nytt? Hvis jeg f.eks har bygd et hus og er fornøyd med det, vil jeg da finne det igjen i mitt bibliotek?

Du må lagre de til galleriet først, da blir de værende selv om du formaterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer! Jeg kjøpte Sims 4 til ps4. Trodde det skulle være likt til de andre sims spillene til konsoll som for eksempel Sims Bustin out, eller Sims Urban, men neida.. Det var helt likt sims4 til pc, og man må kjøpe tilleggspakker! For noe dritt! 

Jeg trodde jeg hadde kikket ordentlig, lest meg opp og sett traileren, men ja, dette var elendig! Og jeg angrer så sykt på kjøpet, men dessverre så lastet jeg det ned, så kan ikke selge det. Bæh, 500kr rett i dass! 

Anonymkode: 0fa00...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anine_messel skrev:

Det samme sliter jeg med, sofaer og senger som jeg har lastet ned forsvinner når det blir plassert ut men pengene blir trukket! Blir sånn usynelig sofa og seng x/

Det skjer pga nye oppdateringen i forrige uke. Du må oppdatere CCen din :)

7 timer siden, Poppie skrev:

Jeg må fjerne alle mods og gjenintrodusere dem én etter én. Jeg har hundre mods. Vurderer å selge spillet mitt, og jeg har ikke spilt i 5 minutter engang.

Sur.no

Etter nye oppdateringen er det mange mods og CC som sliter/ikke fungerer/tuller til spillet. MCCC er også tulla til, selv om den skal være siste utgave. Jeg er avhengig av MCCC. 

5 timer siden, Anine_messel skrev:

Lurte på når man laster ned simmer og hus, hvor havner dette? jeg finner klær osv men simmer og hus finner jeg ikke. Noen som vet hvor dette havner? :)

Du må legge de i Tray-mappa, ikke Mods-mappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Adele skrev:

Det skjer pga nye oppdateringen i forrige uke. Du må oppdatere CCen din :)

Etter nye oppdateringen er det mange mods og CC som sliter/ikke fungerer/tuller til spillet. MCCC er også tulla til, selv om den skal være siste utgave. Jeg er avhengig av MCCC. 

Du må legge de i Tray-mappa, ikke Mods-mappa :)

Ja, men hvor i spillet finner jeg de? Har gjort det men finner de inne igjen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan jeg ikke adoptere dyr jeg finner på gata? Ja da, det er ett spill, men jeg får så vondt av de :( 

Det går, du må bare bli ordentlig venn med de først :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anine_messel skrev:

Ja, men hvor i spillet finner jeg de? Har gjort det men finner de inne igjen😂

Viser heller bilde enn å skrive. Tusen ganger enklere :)

Skjermbilde2.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anine_messel skrev:

Det går, du må bare bli ordentlig venn med de først :)

Takk, det gikk! Har nå adoptert 5 stk:fnise: Men herregud så mange som dumper desse dyrene da, til og med de jeg har møtt på veterinærklinikken! *Ja, jeg vet det er ett spill.* :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Adele skrev:

Viser heller bilde enn å skrive. Tusen ganger enklere :)

Skjermbilde2.PNG

ja, det skjønner jeg men hvor finner jeg de inni spilet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Anine_messel skrev:

ja, det skjønner jeg men hvor finner jeg de inni spilet? :)

Sett i biblioteket ditt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anine_messel skrev:

skal jeg søke på navnet på det jeg har lastet ned da? :)

Når du har pakket ut filene og åpnet spillet, ja :) Husk at det var en oppdatering i går eller noe igjen, så husk å godkjenne CC og mods i spillet igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er meg som er låst fast i gamle spillevaner. Spilt Sims 2 og 3 siden jeg var barn, var høydepunkter og skuffelser da også, men i sims 4 klør jeg meg i hodebunnen når jeg starter et nytt spill. Har ikke funnet skaper- eller fortellergleden. Jeg elsker å se de "gamle" simmene som Goth og Landgrabb, men føles som et enormt tomrom når jeg spiller. Jeg savner noe avansert? At simmene har følelser og du kan oppfylle utfallene, er gøy, men jeg ønsker nesten at simmene lærer etter erfaringer og hendelser som skjer i livet (om dere forstår)? F.eks om partneren er utro, at kona/mann vil føle seg engstelig fordi det går rykter i nabolaget om partnernes sidesprang. At de utvikles. Eller så er det meg som har blitt for stor og mistet fantasien helt :grine::sjenert: 

Anonymkode: bc9cb...0f2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...