Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å spille sims 4 denne uka og er veldig skuffet! Det der følelesgreiene er jo så teit! Her kommer de samme ønskene hele tiden, så er ganske kjedelig. (Min sims liker mat, så hun vil bare lage supermåltider eller kjøpe leker, siden hun er barnslig og) 

Var kjedelig å kun velge 3personligheter, og ambisjoner var heller ikke noe særlig. 

 

Om man kjøper noen av pakkene, blir det bedre personligheter da? Og andre ambisjoner? 

 

Savner Sims2!

Anonymkode: 0fa00...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg begynte å spille sims 4 denne uka og er veldig skuffet! Det der følelesgreiene er jo så teit! Her kommer de samme ønskene hele tiden, så er ganske kjedelig. (Min sims liker mat, så hun vil bare lage supermåltider eller kjøpe leker, siden hun er barnslig og) 

Var kjedelig å kun velge 3personligheter, og ambisjoner var heller ikke noe særlig. 

 

Om man kjøper noen av pakkene, blir det bedre personligheter da? Og andre ambisjoner? 

 

Savner Sims2!

Anonymkode: 0fa00...2d5

http://modthesims.info/d/591706

Her kan du legge til flere personligheter =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man får ny pc, eller formaterer pcn,kan man lagre hus, simmer osv man har laget i biblioteket på sims slik at man finner det igjen der når man innstallerer sims på nytt? Eller blir alt sletta?? :(  Skulle hatt formatert pcn, men vil ikke miste alt jeg har laget på sims.. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hva fader skjer da! Prøvde å spille sims nå. Men det går jo ikke. Alt er knøttlite!! 
Sjekket origin og der er det også sykt liten skrift. Så liten at jeg sliter med å se hva som står. 

andre som har dette problemet?
Jeg har ikke gjort en damn skit. Lastet ned origin, lastet ned sims. Ikke tuklet med innstillingene noen steder. 

Det er ikke skjermoppløsningen som har endret seg automatisk etter en oppdatering? Da kan jo grafikken i spill bli litt på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Simmene mine vil heller ikke utføre oppgaver, det tar evig lang tid før de gjør noe, og de motgår hverandre hele tiden. For eksempel så leker ungen, skrubbsulten, moren kommer bort for å gi henne mat, men blir bare stående å se på. Krysser ut leking, men hjelper ikke. Moren står bare å glor. Trykker igjen, og prøver å få henne til å gi den j*la ungen litt mat. Ender med at ungen får trassanfall pga sult. De rekker jo ikke å gjøre noe pga det følelsesgreiene. 

Anonymkode: 0fa00...2d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Simmene mine vil heller ikke utføre oppgaver, det tar evig lang tid før de gjør noe, og de motgår hverandre hele tiden. For eksempel så leker ungen, skrubbsulten, moren kommer bort for å gi henne mat, men blir bare stående å se på. Krysser ut leking, men hjelper ikke. Moren står bare å glor. Trykker igjen, og prøver å få henne til å gi den j*la ungen litt mat. Ender med at ungen får trassanfall pga sult. De rekker jo ikke å gjøre noe pga det følelsesgreiene. 

Anonymkode: 0fa00...2d5

Har du mange mods installert? Mine simmer er ganske trege av og til. Jeg merker det er bedre når jeg bare har noen simmer, men hvis jeg har fullt hus så kan ting låse seg. Spesielt hvis jeg har 7 simmer som skal på skolen samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg lage nye simmer, men fortsette å spille i samme verden? Har bygget mange hus i en verden på et "lagret spill" men vil bruke flere familier der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chiyo skrev:

Har du mange mods installert? Mine simmer er ganske trege av og til. Jeg merker det er bedre når jeg bare har noen simmer, men hvis jeg har fullt hus så kan ting låse seg. Spesielt hvis jeg har 7 simmer som skal på skolen samtidig. 

Har ingen mods. Kun spillet, og en gratis stæsjpakke. Har ikke lastet ned noe. 

Anonymkode: 0fa00...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Stjerneklart skrev:

Hvordan kan jeg lage nye simmer, men fortsette å spille i samme verden? Har bygget mange hus i en verden på et "lagret spill" men vil bruke flere familier der

Alle mine simmer er i samme verden. Klikker du på "nytt spill" i hovedmenyen? Når jeg starter spiller mitt klikker jeg må den "play" knappen til høyre i hovedmenyen. Hvis man vil ha ny verden klikker man "nytt spill" på venstre side tror jeg. Sorry... har ikke spillet foran meg. :P 
Hvis spiller i en verden, så bare går du til nabolaget og klikker på et hus og velger "lag ny familie" eller noe sånn til å flytte inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med dere. Vurderer å kjøpe kjæledyr, men får se. Håper det kommer noen lanseringstilbud. 

 

Anonymkode: 0fa00...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sykt til Katter og Hunder. Jeg har forhånd bestilt og betalt, så nå venter jeg egentlig bare på fredag. :) Jeg så e video om hvordan man kan lage dyrene og sånn. Skaperverktøyet virker skikkelig bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
Chiyo skrev (På 8.11.2017 den 15.27):

Jeg gleder meg sykt til Katter og Hunder. Jeg har forhånd bestilt og betalt, så nå venter jeg egentlig bare på fredag. :) Jeg så e video om hvordan man kan lage dyrene og sånn. Skaperverktøyet virker skikkelig bra! 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

samme her. Når kommer spillet ut når man har forhåndsbestilt? Altså klokkeslett?

Vet ikke... :(  Håper det kommer på morgenen. Sikkert ikke ved midnatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Chiyo skrev (På 8.11.2017 den 16.07):

Vet ikke... :(  Håper det kommer på morgenen. Sikkert ikke ved midnatt. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...