Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Et annet problem jeg har hatt leeenge. Pizzabudet kommer aldri. Jeg kan bestille pizza, men det skjer ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært lenge stille på sims fronten nå... Har de gitt opp? Er det ikke på tide med ny utvidelsespakke snart?? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om vi har fått noen nye planter i en av oppdateringene? Jeg har samlet nesten alt. Jeg mangler bonsaiknopper og noen av plantene fra Granite Falls, men jeg mangler også en plante som ikke er fra en av pakkene. Den har en rund, avlang form med en liten stilk på toppen. Jeg kan ikke tenke meg hva det kan være.

Jeg har vært innom Carl the Sims og sett på alle plantene der, men jeg tror ikke denne er der. Hvis man går inn på plante samlingen skal den være til venstre, nest nederst over pennesplittfruken. Det står at den er uvanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2017 den 13.38, Sitronmelis skrev:

Vært lenge stille på sims fronten nå... Har de gitt opp? Er det ikke på tide med ny utvidelsespakke snart?? 

Hvorfor ikke heller en Sims 5?

Anonymkode: a595f...6e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

9 november kommer pets, yaay!

Anonymkode: 302f3...ae5

Kilde?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vinduskarmen skrev:

Kilde?

bare vent og se :D

Anonymkode: 302f3...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 18.8.2017 den 13.12):

bare vent og se :D

Anonymkode: 302f3...ae5

 

Vinduskarmen skrev (På 18.8.2017 den 10.12):

Kilde?

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

hva er det for et svar. Sorry, men synes slikt er irriterende. Du kan gi et skikkelig svar, når du først hiver ut en påstand. 
 


http://simscommunity.info/2017/06/04/the-sims-4-dogs-and-cats-expansion-pack-listed-for-november-release-speculation/
http://simscommunity.info/2017/06/26/first-look-at-the-sims-4-pets-speculation/
En nettside fra et annet land har lagt ut sims 4 med november 9. eller 10. som salgsdato. De la ut bilde også, men alt ble slettet noen timer senere. Dette har skjedd før, at en nettbutikk har lagt ut et spill før det har blitt annonsert. Så det er et sterkt tegn på at pets kommer i november. 
Det har vært mange hint på at pets er på vei. Slik som de fleste store spillene. De fleste har blitt bekreftet ved at en nettbutikk har lagt ut spillet for tidlig. 

Edit: Sjekke siden på linken så ser du en haug med artikler om pets :)

Ja, jeg så det. Skrev kommentaren min over da det ikke har blitt bekreftet fra EA selv, og det egentlig er ren spekulasjon. Også er jeg en tilhenger av å bygge opp påstander med kilder :opplyser: Spillet kommer nok, og november høres helt riktig ut. Da får de jo med seg høytiden.

Meeeen, da kan vi faktisk begynne å glede oss. Gjett om jeg skal bruke juleferien på Sims a!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Vinduskarmen skrev (På 18.8.2017 den 14.48):

Ja, jeg så det. Skrev kommentaren min over da det ikke har blitt bekreftet fra EA selv, og det egentlig er ren spekulasjon. Også er jeg en tilhenger av å bygge opp påstander med kilder :opplyser: Spillet kommer nok, og november høres helt riktig ut. Da får de jo med seg høytiden.

Meeeen, da kan vi faktisk begynne å glede oss. Gjett om jeg skal bruke juleferien på Sims a!

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

EA er treg til å bekrefte ting :P Men poenget var at AB slenger ut en påstand uten kilder. Og slike spekulasjoner og "bevis" som på disse linkene er kilde. Siden vi har jo sett flere ganger at de har funnet koder i nye spill for neste spill. Også har en utenlandsk nettbutikk lagt ut infoen om spillet flere måneder i forveien. Bilde, navn og dato. Også kommer den måneden også blir det bekreftet at spekulasjonene var sanne. Har aldri opplevd at slike bevis har vært feil. 
Det med småbarn tok alle på sengen, for nettbutikkene la ikke ut info om en slik pakke. Siden den ikke eksisterte, småbarn kom som et sjokk fordi det var gratis. Men, det var fortsatt forventet. Ingen viste om det ble game pack eller stæsj, men alle viste at småbarn var på vei. 

Gleder meg til pets. Håper vi får årstider snart også. 
Lurer på om det blir sims 5.... hmm... 

Tumblr har jo florert med rykter i mange måneder. Blir spennende å se hva de inkuderer. Tror fort det kan bli bare hunder og katter. Kanskje hamster og andre "burdyr"? Slik at man kan f.eks fange de grusomme rottene som flyr rundt i leilighetene i San Myshuno. Pets i TS3 var jo fullpakket med nye ting å gjøre, så jeg er stygt redd vi vil bli litt skuffet denne gangen. TS4 er så ribbet. Jeg har kun glede av det med mine 7000+ cc og mods fra moddere.

Etter fadesen Sims 4 er jeg litt usikker på om det kommer noen Sims 5? Småbarn var jo et plaster på såret, og det var egentlig bare rett og rimelig at de slapp det som en patch. Altså, folk hadde jo forventet årstider pakket inn i hovedspillet. Isteden fikk vi et spill uten småbarn, bassenger og store begrensninger både på bygging og gameplay. EA har jo hatt noen tøffe år, både TS4 og SimCity var vel en skuffelse på salgstall. Vi får håpe at de allerede er i gang med TS5, og at vi har et vilt bra spill å se frem til om noen år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Vinduskarmen skrev (På 18.8.2017 den 15.12):

Tumblr har jo florert med rykter i mange måneder. Blir spennende å se hva de inkuderer. Tror fort det kan bli bare hunder og katter. Kanskje hamster og andre "burdyr"? Slik at man kan f.eks fange de grusomme rottene som flyr rundt i leilighetene i San Myshuno. Pets i TS3 var jo fullpakket med nye ting å gjøre, så jeg er stygt redd vi vil bli litt skuffet denne gangen. TS4 er så ribbet. Jeg har kun glede av det med mine 7000+ cc og mods fra moddere.

Etter fadesen Sims 4 er jeg litt usikker på om det kommer noen Sims 5? Småbarn var jo et plaster på såret, og det var egentlig bare rett og rimelig at de slapp det som en patch. Altså, folk hadde jo forventet årstider pakket inn i hovedspillet. Isteden fikk vi et spill uten småbarn, bassenger og store begrensninger både på bygging og gameplay. EA har jo hatt noen tøffe år, både TS4 og SimCity var vel en skuffelse på salgstall. Vi får håpe at de allerede er i gang med TS5, og at vi har et vilt bra spill å se frem til om noen år.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Håper på det samme. Dumt at vi ikke får gårdsdyr slik som mange ønsket seg for sims 3. Veldig skuffende. 
Vil også ha burdyr og smådyr. 

sims 4 skulle ha vært vraket for lenge siden. Det mangler så mye at det er irriterende. Sims 2 og 3 kunne jeg spille i timesvis, fikk aldri nok. Har ikke sittet en hel dag med sims 4. 
Håper de går tilbake til åpen verden med sims 5. De kan jo en litt mindre verden som er helt åpen. Også ha flere byer. Trenger ikke å være på størrelse med GTA eller sims 3. De påstår at den lukkede verden sims 4 har, skal gjøre det enklere å gjøre ting mer komplisert. At det blir mer dybde i spillet. Syns sims 4 er snevert i forhold til sims 3 på gameplay og bygging. Alt dette bullshiten med følelser og slikt, det er ikke så big deal. Dette med multitasking er ofte bare irriterende. Slik som det å snakke i gruppe. Sykt irriterende når du prøver å sjekke opp en bestemt person. Også ender du opp med å snakke med 5 andre. Skulle ønske det var mulig å snakke privat, to og to. 

Jaa, jeg veit. Koser meg med å bygge leiligheter og funkishus jeg aldri vil få råd til da. Spiller sjeldent selve spillet, der gjorde jeg meg liksom "ferdig" på en uke. Har spilt hele dager, men det er bare fordi jeg dekorerer så mye i husene mine. Er ganske gøy å lage simmer, men selve spillingen er det verre med.

Spilte faktisk TS2 julen i fjor, det var skikkelig gøy! Kanskje jeg må en tur på loftet for å finne frem den gamle laptopen :Hehe: TS2 heeele helgen. Det var faktisk noe da! De slapp jo hele TS2 for gratis nedlastning for et par år siden.

Edit: skrivefeil.

Endret av Vinduskarmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
Vinduskarmen skrev (På 18.8.2017 den 15.22):

Jaa, jeg veit. Koser meg med å bygge leiligheter og funkishus jeg aldri vil få råd til da. Spiller sjeldent selve spillet, der gjorde jeg meg liksom "ferdig" på en uke. Har spilt hele dager, men det er bare fordi jeg dekorerer så mye i husene mine. Er ganske gøy å lage simmer, men selve spillingen er det verre med.

Spilte faktisk TS2 julen i fjor, det var skikkelig gøy! Kanskje jeg må en tur på loftet for å finne frem den gamle laptopen :Hehe: TS2 heeele helgen. Det var faktisk noe da! De slapp jo hele TS2 for gratis nedlastning for et par år siden.

Edit: skrivefeil.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg har også sims 2 på grunn av denne gratis nedlasningen. Har tenkt å ha en pc med bare sims 2 og 3. Men først så må jeg kjøpe meg ny pc :P

edit: sjekket origin nå og fikk litt panikk. Står bare "The Sims™ 2 Ultimate Collection" og ikke alle pakkene. Trodde de var slettet ,men de er bare samlet i ett navn. :bond:

Er the sims 2 på origin?! Finner det ikke jeg! 

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 19.8.2017 den 8.12):

Er the sims 2 på origin?! Finner det ikke jeg! 

Anonymkode: c0e80...572

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2017 den 15.12, Vinduskarmen skrev:

Etter fadesen Sims 4 er jeg litt usikker på om det kommer noen Sims 5? Småbarn var jo et plaster på såret, og det var egentlig bare rett og rimelig at de slapp det som en patch. Altså, folk hadde jo forventet årstider pakket inn i hovedspillet. Isteden fikk vi et spill uten småbarn, bassenger og store begrensninger både på bygging og gameplay. EA har jo hatt noen tøffe år, både TS4 og SimCity var vel en skuffelse på salgstall. Vi får håpe at de allerede er i gang med TS5, og at vi har et vilt bra spill å se frem til om noen år.

De truet jo tidligere med at dersom folk ikke ble fornøyd med Sims 4 så ble det ikke noe Sims 5. Kanskje noen i produksjonen begynner å bli drittlei og kom på en genial løsning; lag et snevert, forenklet og kjedelig Sims-spill med sjeldne (og kjedelige) tilleggsspill, finn på masse gode unnskyldninger for hvorfor spillet ble redusert til en dårlig kopi av tidligere spill, og true fansen med at hvis de ikke liker dette blir det ikke noe sims 5. Vinn-vinn for folkene bak Sims og et irriterende tapsprosjekt for Simsfans.

Jeg var, til tross for ganske voksen alder, helt hekta på Sims 1-3 og spilte hvert eneste ledige øyeblikk. Ble aldri ordentlig lei. Men så kom Sims 4 og ødela alt. Det er gøy å bygge hus og av og til er det litt gøy å spille med simmene også (legacies o.l.), men aldri mer enn maks noen timer så går jeg lei og finner på noe annet. Sims-magien er borte. Eller det vil si, jeg kjenner det kribler litt i magen når jeg tenker på Sims 3 med åpen verden, gravkamre, årstider, hemmelige tropiske øyer, biler, terrengbygging, fargerike klær/hår/interiør, overnaturlige vesener, og best av alt: muligheten til å forme byer som man ville ved å flytte og opprette tomter nesten hvor som helst. Magien er ikke borte, den finnes jo fremdeles i tidligere spill. Jeg savner faktisk også The Store der man kunne laste ned en og en ting. Selv om det kanskje ble dyrere enn samlede pakker så fikk man i det minste kun ting man hadde lyst på og bruk for.
Sims 4 ble ikke en gang bugfri og uten lagging, som de skrøt av var fordelen med dekorativ, ikke-spillbar bakgrunn og lasteskjermer mellom hvert hus.

Jeg håper de lager Sims 5 snart og at de svelger stoltheten sin for Sims 4 og lager et spill som bringer tilbake magien og trangen til å spille seg halvt forderva. Åpen verden med biler og flyttbare tomter er et minimum synes jeg. Og selvsagt småbarn og basseng i grunnspillet.

Edit: jeg er imponert over hvor mye rart folk legger merke til i spillet og tar som hint til nye utvidelser! :fnise:
http://simscommunity.info/2017/08/05/this-toilet-paper-roll-in-the-sims-4-is-possibly-hinting-at-pets-im-serious/

Endret av Ardwinna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...