Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Chiyo skrev:

Er det noen som har prøvd å fiske siden den nye pakken kom ut? Mine simmer tok kjæledyrene med seg til fyrtårnet, og simmene mine begynte å fiske... INN mot land! 

 

 

jepp skjedde det samme her, var og ved fyrtårnet:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste jeg ikke liker er kjæledyrsengene. De er så flate at jeg trodde det var matter. :haar:

Anonymkode: 2cbf0...b61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææh! Kjøpte sims 4 for noen år siden, prøvde det for sånn tredje gang idag. Men fytti så dårlig grafikk det var! Vet det nok ikke er spillet som har dårlig grafikk men. Hva kan jeg gjøre for å få det bedre? Har Mac.. 

Anonymkode: 44fea...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ææh! Kjøpte sims 4 for noen år siden, prøvde det for sånn tredje gang idag. Men fytti så dårlig grafikk det var! Vet det nok ikke er spillet som har dårlig grafikk men. Hva kan jeg gjøre for å få det bedre? Har Mac.. 

Anonymkode: 44fea...c3d

Har de forbedret grafikken tro? Vi kjøpte i år og syns grafikken er ganske bra. Windows her da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Iguana skrev:

Har de forbedret grafikken tro? Vi kjøpte i år og syns grafikken er ganske bra. Windows her da... 

Den blir oppdatert på origin, så er ikke det som er problemet. :( lurer på om det er macen, men sykt irriterende, for gidder ikke å spille når man knapt ser trynene liksom! :( desperat etter en løsning

Anonymkode: 44fea...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Den blir oppdatert på origin, så er ikke det som er problemet. :( lurer på om det er macen, men sykt irriterende, for gidder ikke å spille når man knapt ser trynene liksom! :( desperat etter en løsning

Anonymkode: 44fea...c3d

Har du gått inn på grafikksettingene i spillet og skrudd de opp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre som har problemer med at spelet er bugga etter Cats and Dogs?

Spesielt custom content? Har prøvd å flytte mods-mappa til skrivebordet, og kopiere innhaldet til den nye mods-mappa som lages når du startar spelet, men det hjalp ikkje. </3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en juksekode som kan gjøre at barna hopper opp et alderstrinn?

Anonymkode: 5497a...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finnes det en juksekode som kan gjøre at barna hopper opp et alderstrinn?

Anonymkode: 5497a...1b2

Du kan lage en kake og få de til å blåse ut lysene, da går de automatisk opp et alderstrinn selv om de nettopp har blitt barn. 

Anonymkode: 6f097...0a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så... er det gøy? Bør jeg kjøpe eller holde meg til sims 3? 

Anonymkode: 0eda1...254

Hold deg til Sims 3. 

Anonymkode: 0fa00...2d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan lage en kake og få de til å blåse ut lysene, da går de automatisk opp et alderstrinn selv om de nettopp har blitt barn. 

Anonymkode: 6f097...0a3

Jeg får ikke opp alternativ om å sette på bursdagslys på kaken

Anonymkode: 5497a...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke opp alternativ om å sette på bursdagslys på kaken

Anonymkode: 5497a...1b2

Da skriver du testingcheatsenabled true i kodefeltet, så skriver du cas.fulleditmode. Deretter holder du nede shift-knappen på tastaturet og trykker på hvilken som helst sim i familien, og da får du opp et alternativ om å endre sim i simskaperen. Trykk der, og så bare skifter du alder på den simmen du vil.

Anonymkode: 6f097...0a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er dumt vi ikke kan styre dyra jeg :( Går liksom automatisk innpå de og tenker nå skal du leke/sove/finne på noe ramp, også bare neeeh...

Har litt å styre med nå da, har en mor, et småbarn, en mann, en katt og en hund :fnise:  Lagde i utgangspunktet dama og småbarnet først, og når sims kjæledyr kom så lagde jeg mannen og dyra og bare flytta de inn i den familien jeg spilte i. Så da får mannen bli kjent med dama og gifte seg etterhvert :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, Stjerneklart skrev:

Noen kode for å få opp alle behovene? Syns de blir sulten og trøtt HELE tiden. Helt håpløst hvor fort det går.

Skriv inn testingcheatsenabled true i juksefeltet. Hold inne shift og trykk på simmen du vil øke behovene til, trykk på julsebehov og gjør glad. Eventuelt kan du gjøre det samme og trykke på postkassen med shift holdt inne, så får du opp alternativ om å fylle behovene til hele husstanden eller hele verden.

Anonymkode: 6f097...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde meg en ny sim med katt som skulle åpne sin egen veterinærklinikk. Jeg visste jo ikke at man måtte bygge klinikken selv, så jeg bygde et ganske stort hus til simmen og trodde jeg kunne velge veterinær som yrke, ala legeyrket. Så da måtte simmen min slite seg oppover karrierestigen innen anmelderyrket for å tjene nok penger til å bygge klinikk og starte opp. Tok meg hele søndagen... :P

Det var visst en bug i veterinærsystemet for da jeg ansatte en sim dukket hun aldri opp på jobb men det ble likevel trukket penger til lønn. Jeg så ingen annen utvei enn å gi henne sparken.

Og kan noen være snille og fortelle meg hvordan man maler katter og hunder kun på ene siden av kroppen? Jeg finner ikke ut hvordan man får bort den der funksjonen som gjør at alt blir symmetrisk og tosidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt sims i 8 timer nå og det er ny rekord med The Sims 4. Jeg kunne sitte i timesvis med 3ern. Bestemte meg for å laste ned dyr, og det har iallefall gjort noe med spillegleden min. Noe slitsomt med valp, og slitt med noen bugs. Spørs om jeg går lei fort?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...