Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

På 5.11.2017 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Noen som vet når på fredag cats & dogs slippes?

Anonymkode: 4caa5...379

Slippes midnatt natt til fredag :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en stor oppdatering nå på over 3 gig.

Anonymkode: 82af5...65d

Noen godbiter? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Adele skrev (På 8.11.2017 den 19.51):

Slippes midnatt natt til fredag :)

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Er du sikker? Er det ikke rundt 6-7 eller nå? Eller det kun for dem som ikke har forhåndsbestilt? 

Det er kun stæsjpakker og gamepacks. Expansion packs kommer alltid ved midnatt :)
#LifelongSimmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Adele skrev (På 8.11.2017 den 20.27):

Det er kun stæsjpakker og gamepacks. Expansion packs kommer alltid ved midnatt :)
#LifelongSimmer

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

håper det kommer tidlig om morgningen. håper de ikke har ødelagt spillet og at veterinær er morsomt. 

Oooh jeg hadde glemt at man kunne bli veterinær! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Her er det om oppdateringen. holder på å oppdaterer min nå. Fint å gjøre det før dyrepakken kommer. 

 

 


Neeei, trøbbel med mods pga denne oppdateringen? Hva er det for noe tull? Jeg som har brukt mye av tiden min de siste dagene på å laste ned masse mods, og innredet det fine huset og laget de fine simmene med alt jeg har lasta ned av interiør, klær, hår osv:raven:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Sitronmelis skrev (På 8.11.2017 den 23.26):

 


Neeei, trøbbel med mods pga denne oppdateringen? Hva er det for noe tull? Jeg som har brukt mye av tiden min de siste dagene på å laste ned masse mods, og innredet det fine huset og laget de fine simmene med alt jeg har lasta ned av interiør, klær, hår osv:raven:

 

 

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt hunder og katter? Spent på hva dere syns etter releasen i morgen! Selv er jeg usikker på om jeg gidder, har blitt skuffet hver gang... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Har innstallert sims 4 på ny pc. tenkt å prøve uten mods og cc :fnise:
Dersom du har problemer med klærne og slikt. Så anbefaler jeg denne for å fjerne de som er ødelagt. Dersom du ikke har prøvd den før. Funket fjell for min del. 

 

Takk! Jeg har lurt på hvordan jeg fjernet ting hvis man ikke vet hvilken fil det er. Jeg har en del ting jeg må fjerne. :P Jeg har en kjole som farger simmen min svart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Chiyo skrev (På 9.11.2017 den 22.15):

Takk! Jeg har lurt på hvordan jeg fjernet ting hvis man ikke vet hvilken fil det er. Jeg har en del ting jeg må fjerne. :P Jeg har en kjole som farger simmen min svart. 

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Slet med det samme. Så jeg måtte fjerne alt. Også sjekke hvert et objekt. Kopierte hele cc/mods folderen til skrivebordet. kopierte ett og ett objekt. Åpnet spillet og sjekket det. Så slo av. Flyttet filen til en ny mappe med de som var OK. Også flyttet jeg over en ny fil, logget på for å sjekke også logget av. Slik gjorde jeg med maaange filer før jeg ga opp. Slettet hele dritten og fant andre cc å laste ned :fnise: Dette programmet er gull verdt. 

Håper kjæledyr-pakken kommer i natt!! 

 

Hva kan du gjøre med cc? 

Leste på offisiel sims side at det kommer nå 00.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Stjerneklart skrev (På 9.11.2017 den 22.52):

Hva kan du gjøre med cc? 

Leste på offisiel sims side at det kommer nå 00.00

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omg, jeg har så lyst på det, men må skrive på en skoleoppgave hele natten ☹️ Skal spille hele morgendagen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Da holder jeg på å laster det ned. Må bare spille litt før jeg legger meg. :alice:

Jeg også vil! Men holder på å oppdatere spillet. Bare 7 minutter igjen så kan jeg laste ned. :P Jeg vil lage en vetrinær med en katt som heter Panda. Og hun må ha knehøye kattesokker jeg fant på simsresource. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ barnevernet kom og tok ungen min!:bond: 

Var med den ene simmen på jobb. Hjemme var to småbarn, moren og en liksom barnevakt. Likevel, da simmen kom tilbake hadde den ene ungen både blære, moro, sult, sosial, energi og hygiene på rødt. Alle målerne hennes var røde samtidig. Prøvde å få pappaen hennes til å gi jenta litt mat, men både mor og barnevakt kom og forstyrra og til slutt forsvant ungen til barnevernet :raven: de simmene er ikke akkurat raske og flinke til å ta seg av barna sine. Sparka barnevakta da, hu var ikke til hjelp i det hele tatt. 

Men, er det noen her som vet om man kan få barnet tilbake fra barnevernet? Isåfall, hvordan gjør man det? 

Glem det, jeg gikk bare til hovedmenyen uten å lagre, og jeg hadde ikke lagra etter at ungen forsvant, så da jeg tok på den familien igjen så var ungen der igjen, for de var jo tilbake der de var da jeg starta å spille istad :nori:

Endret av Olava
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...