Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned den digre oppdateringa og satt spillet på nedlasting av Cats&Dogs, så i morgen etter jobb skal jeg lage hele familien her med katter og alt! Bare synd jeg jobber dobbel dag i morgen og kommer sent hjem pluss at jeg må jobbe lørdag også... Men lørdags ettermiddag og hele søndagen blir det sims for alle penga! Så fremt jeg ikke blir dritlei før den tid da.
Byen ser grei ut med noen fine tomter ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Amantheia skrev:

Får ikkje opp noko jobbalternativ for dyrelege? Nokon andre som har same problem?

Du må åpne egen klinikk, akkurat som du åpner restaurant hvis du har den pakken. Har ikke spilt selv, men har sett det på et par let's plays.. :P Nederst til høyre tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bippo skrev:

Du må åpne egen klinikk, akkurat som du åpner restaurant hvis du har den pakken. Har ikke spilt selv, men har sett det på et par let's plays.. :P Nederst til høyre tror jeg.

Bah, tungvindt! Hadde jo vore mykje enklare om det var eit karrierevalg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å avlyse en date til fordel for den nye pakken. Er det et tegn på at jeg ikke er videre interessert? :P

Og til deg tidligere i tråden som snakket om ubrukelige barnevakter - jeg sender dem alltid til "daycare", for barnevaktene går jo bare rundt og gjør ikke en skit. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2017 den 23.33, Nasse Nøff ❤ skrev:

Har innstallert sims 4 på ny pc. tenkt å prøve uten mods og cc :fnise:
Dersom du har problemer med klærne og slikt. Så anbefaler jeg denne for å fjerne de som er ødelagt. Dersom du ikke har prøvd den før. Funket fjell for min del. 

Jeg har problemer. I mitt tilefelle lagret jeg to simmer, separat. En kvinne og en mann. Men når jeg åpner Tray Importer så vises ALT av CC jeg har. :(  Jeg ville jo fjerne det de har på seg. Var det noe spesielt du gjorde? Eller viser det bare det du har valgt? Kanskje jeg har gjort noe feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Chiyo skrev (På 10.11.2017 den 16.57):

Jeg har problemer. I mitt tilefelle lagret jeg to simmer, separat. En kvinne og en mann. Men når jeg åpner Tray Importer så vises ALT av CC jeg har. :(  Jeg ville jo fjerne det de har på seg. Var det noe spesielt du gjorde? Eller viser det bare det du har valgt? Kanskje jeg har gjort noe feil. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Severus skrev (På 10.11.2017 den 17.38):

Hvordan er pakka? Jeg er ikke hjemme så får ikke spilla

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeelp! :bond:  Jeg har nettopp brukt lang tid på å lage en familie med to voksne som skal åpne veterinærklinikk, to katter og en hund. Jeg tenkte at etter jeg hadde kjøpt hus til dem og gjort endringer, så burde jeg save.... ya know... just in case. MEN jeg får ikke save!!!! Det står at jeg ikke kan lagre spillet på grunn av en feilmeldig 510.b5aedd3f:60c3474f. WTF. :(

Er det på grunn av den nye oppdateringen? Jeg har jo ikke kommet langt i spillet enda. Familien ligger sikkert i galleriet mitt, men jeg vil jo spille! Jeg må jo kunne large spillet mitt når jeg er ferdig. :grine: 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Chiyo said:

Hjeeeelp! :bond:  Jeg har nettopp brukt lang tid på å lage en familie med to voksne som skal åpne veterinærklinikk, to katter og en hund. Jeg tenkte at etter jeg hadde kjøpt hus til dem og gjort endringer, så burde jeg save.... ya know... just in case. MEN jeg får ikke save!!!! Det står at jeg ikke kan lagre spillet på grunn av en feilmeldig 510.b5aedd3f:60c3474f. WTF. :(

Er det på grunn av den nye oppdateringen? Jeg har jo ikke kommet langt i spillet enda. Familien ligger sikkert i galleriet mitt, men jeg vil jo spille! Jeg må jo kunne large spillet mitt når jeg er ferdig. :grine: 

Jeg fikk ikke lagret første gang jeg spilte fordi jeg hadde script mods innstallert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Oardnji skrev:

Jeg fikk ikke lagret første gang jeg spilte fordi jeg hadde script mods innstallert

Hmm... jeg kan prøve å slå av det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Akkurat nå så føles det litt.. "meh". Det er sims 4 da. Får prøve å spille litt mer før jeg fordømmer hele sims 4 til søppelbøtten. Har et annet spill som er hakket mer interessant akkurat nå. Så trur jeg må spille ferdig det før jeg begynner på sims 4. 

Hvilket spill? Alltid på jakt etter noe nytt.

var ikke spesielt begeistret for katter og hunder. Gøy å være vetrinær, men det er vel det eneste som er nytt. Skulle ønske det var mer likt real life.  Barnehage, trillevogn, velge eget sengetøy, vaskemaskinen savner jeg.... savner at det føles virkelig. Savner studenttiden også. 

Anonymkode: a91ad...6cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 11.11.2017 den 0.30):

Hvilket spill? Alltid på jakt etter noe nytt.

var ikke spesielt begeistret for katter og hunder. Gøy å være vetrinær, men det er vel det eneste som er nytt. Skulle ønske det var mer likt real life.  Barnehage, trillevogn, velge eget sengetøy, vaskemaskinen savner jeg.... savner at det føles virkelig. Savner studenttiden også. 

Anonymkode: a91ad...6cf

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke få på jobb når man har valp. Da fjør den fra seg inne, fordi den kan ikke gå ut og ned den lille trappen på huset! 

Anonymkode: 1fcab...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lagde denne (trykka på AB-knappen ved eit uhell). Men fann ut eg ikkje orka å lese gjennom 238 sider for å sjå om det var nokon som hadde lagt ut cc-linkar. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Kan jo ikke få på jobb når man har valp. Da fjør den fra seg inne, fordi den kan ikke gå ut og ned den lille trappen på huset! 

Anonymkode: 1fcab...669

Dette løste jeg ved å lage ett eget lite rom å sette hunden i når jeg er på jobb, lås døra så den ikke kommerut. MEN sett på en hundedør (bitteliten dør du finner i byggemodus) så den kan komme ut til ett inngjerdet område av hagen når den må.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd å fiske siden den nye pakken kom ut? Mine simmer tok kjæledyrene med seg til fyrtårnet, og simmene mine begynte å fiske... INN mot land! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Chiyo said:

Er det noen som har prøvd å fiske siden den nye pakken kom ut? Mine simmer tok kjæledyrene med seg til fyrtårnet, og simmene mine begynte å fiske... INN mot land! 

Landkrabber....? =D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...